Lepo ti je rekao, da probaš sa drugom bobinom! Oznaka originalnog dela je 33410-82811 (prva ugradnja), a ostalo proizvođač i ID broj tvoje bobine. Skini i kondenzator i vidi oznake. Gde je prikačen? Razvodna ruka, očito nova, toliko sija, da je sumnjivo, da li kroz nju "prži" struja VN! Ako razvodnik palenja nije pravilno podešen, može biti uzrok cimanja.
Zato bih preporučio, da posetiš najbližeg autoelektričara.
E pa Franjo, i ja bih voleo da znam gde je prikacn....Mada vec slutim da je to onaj mali kondenzator zakacen uz bobinu - jedan njegov kraj je nagde na masi, a drugi izlazi direktno iz razvodnika...
Može biti i neispravan kondenzator. Svaki autoelektričar, lako će ispitati i bobinu i kondenzator. Ako nema u rezervi drugu, odgovarajuću bobinu - kondenzator sigurno ima!
interesantno,neznam samo,kojim principom se dolazi do informacija da bi moglo da se kaže "nikada nikom"
sve je zamislivo u ovom sektoru,samo je pitannje vremena kad će nas iznenaditi.
nego da obrazložim: Nisam zagovornik ugradnje Brisk svećica,ali reagujem kad neko kaže da "ne valjaju" , jer u mojoj dosadašnjoj praksi,nisam imao ama baš nijedan slučaj da je bilo problema,kao što nisam naišao ni na problem sa Denso, dok sam za razliko od ova dva proizvoda,sa NGK imao ponekad probleme,a najčešće ih je bilo sa Bosch.Da dodam i to da izvođenje zaključaka,kako se bobina pokvarila,jer su svećice njesra,a da pritom nismo izvršili merenja ili probali na više auta, doprinosi samo širenju eventualnih neistina.
da ne sirimo pricu dalje jer nema svrhe. kao sto ti imas neko iskustvo tako jos neko u ovoj zemlji, a bogme i sire, ima neko iskustvo. a ni ja ne manjkam sa istim cisto da se pofalim.
ponovicu jos jednom, cena im govori sve. mislim na SILVER posto imaju i oni premium seriju gde cena ide u prilog kvalitetu. ono, ne smumnjam da su odlicne na nekim masinama ali sama pomisao da mora da gledam u pasulj dal ce da zvekne i kad ili da ih odvrcem na vr' 10k mi stvarno ne pada na pamet.
nisu,centralna elektroda u sastavu sadrži srebro,koje je po rečima proizvođača,optimalnije u odnosu na platinu(kod motora koji kao pogonsko gorivo koriste gas).Iridijum jeste bolji,ali je i skuplji.
da ne sirimo pricu dalje jer nema svrhe. kao sto ti imas neko iskustvo tako jos neko u ovoj zemlji, a bogme i sire, ima neko iskustvo. a ni ja ne manjkam sa istim cisto da se pofalim.
ponovicu jos jednom, cena im govori sve. mislim na SILVER posto imaju i oni premium seriju gde cena ide u prilog kvalitetu. ono, ne smumnjam da su odlicne na nekim masinama ali sama pomisao da mora da gledam u pasulj dal ce da zvekne i kad ili da ih odvrcem na vr' 10k mi stvarno ne pada na pamet.
Ja na godišnjem nivou ugradim barem 300 kompleta svećica,od toga u poslednje 3-4 godine,80% su bile baš Brisk Silver i ako nisam imao niti jedan problem,neznam kako onda da vršimo poređenje sa jednim kompletom koji je kako kažeš spržio bobine.To što ja nisam naišao na problem,ne znači da problema nema.Sigurno da ih ima(jer imaju ih i mnogo jači proizvođači),ali u malom procentu.
Uostalom,nešto nisam primetio da se neko od mojih kolega(gasadžija) žalio na kvalitet Silver-a.
E sad,ako problemi stvarno postoje,generalni zastupnik je prisutan ovde na forumu,obratite mu se,odvezite auto kod njega u servis,siguran sam da će vam osciloskopom ispitati koliko su dobre, ili loše,svećice u koje sumnjate.I siguran sam da vam proveru neće ni naplatiti.
Tako da,ako tvrdimo da neki proizvod ne valja,ajmo barem dostaviti neke dokaze.
Ok, u pravu si. Nije mi bila namera da ubedjujem bilo koga u bilo sta a jos manje da se sad ganjam i sa "debelim" oko toga dal su svecice, bobina ili moja losa karma. cuj... "odvezite auto kod njega u servis..." strasno... nem' ja vremena za takve rabote !
Kako god, ja i dalje ostajem pri teoriji : "jeftina corba - kisela !" Kad god sam hteo da prodjem jeftinije, ispalo je kontra.
Zar nije na 2zz-ge obavezna Iridium svećica (fabrički i stoji nalepnica sa leve strane motora koa podsetnik), čudno da je Brisk uopšte stavio mogućnost obične svećice.
E pa ljudi, ja nadjoh sta me zeza....Glupost, jeste bobina.......al posto je imala onu plasticnu kapu preko kontakata nije se videlo, dok nisam probao dam je zamenim. Postavicu sliiku , cisto da se vidi gde probija, samo sto je slika sa net-a, nije moja bobina....E sad me muci jedno drugo pitanje, na koje lokalni majstori nemaju odgovor - u mojoj bobini se cuje da nesto (mutjka) - da li je moguce da ima ulje unutra, kao veliki trafoi? Nabavio sam dve druge, da probam sa nekom od njih da je zamenim, ali iz njih se ne cuje nikakvo "mutjkanje"....Te dve druge su obe BOSCH, jedna sa nekog golfa, a za drugu ne znam. Uglavnom, obe su za elektronsko palenje, sto meni i treba .Dakle, izvor problema je otkriven konacno, sledi resenje..
Dora, hvala....Nemam ama bas nikakvo znanje oko tih delova, pa moram da pitam...probacu da je zamenim sa nekom od ove dve , pa da vidim sta se desava....Sta da se radi , posao mi ne daje dovoljno vremena da se pozabavim mojim ljubimcem...
E pa ljudi, ostaje mi samo da se zahvalim svima puno !!! Pre 20 tak minuta sam se pozabavio mojim motorom i resio stvar, bar se nadam da jesam. Zamenio sam bobinu, ali je radio na 3 klipa - probio kabal od 2-gog cilindra !!! Znaci zamneio bobinu+jedan kabal i sve radi za sad ok. Slozio je rad i sad nema secanja. Jedino ostaje da pratim bobinu da se slucajno ne greje ( negde sam procitao da se i to desava kad se "ne gadja" ). ali to je vec nesto drugo. HVALA SVIMA !!!
Comment