Ne znam, na sajtu kažu da može na svakoj. Evo telefona KP ADA - Beograd, Radnička 3, 011 / 35 43 475
Trenutne cene gasa i kvalitet istoga! Deo3.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Auuuu ... ovo (bar) zvuči utešno (ako je toliko tamo zašto ne bi bilo bilo gde u Šljivropi)*.
Ovde (Bor) je (bar do juče) bilo 78,90 na NIS-u a 77,90 na Lukoil pumpi. Pre neki dan su slične cene i na auto-putu Bg.-Niš (osim MOL-a kod Vrčina koji je još prošle nedelje bio na 79,90 a ove nisam obratio pažnju).
* pretpostavljam da je i ovde toliko ili će biti "vikend iznenađenje".Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Praznično iznenadjenje. Verovatno i ovde (već par dana je 79,40).Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
I u Boru (79,40) ... pre neki dan na AP Bgd.-Niš od 77,90 do 79,90.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
vi se uhvatili cene kao pijan plota, aj' da vidimo malo kvalitet. Zasto se masi kola glavi ventil zbog neke smole koja se stvara a koje pre nije bilo. Ljudi su prelazili po 100 hiljada bez ikakvog diranja gasa a sad ne moze ni 5 hiljada bez ciscenja.
Dakle, kakva nam muda podvaljuju za bubrege?You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Dobra tema. Ne znam da li je baš 5000km, ali znam pouzdano da ljudi sve više imaju problema sa TNG-om (upravo ventili stradaju, i to obično usisni).
Prava epidemija, što neodoljivo "miriše" na podvalu (loš kvalitet). Verovatno je progresivno išlo od kad je nafta potonula sa cenom, da bi kulminacija bila u poslednjih godinu dana. Besomučna dokazivanja da je gorivo (mada se obično priča o benzinu i dizelu a TNG se manje pominje, čak je broj kontrola neproporcionalno manji) "kao svuda u Evropi" (e samo da nije), na TV-u (prednjači RTS, naravno) su jednostavno sumnjiva (koga svrbi taj se češe).
Iskreno NIS još uvek koliko-toliko drži (neki) kvalitet a neki su se (da ne pominjem umena) baš srozali.
Doduše, ne mogu baš da tvrdim (da je, i koliko, NIS bolji) jer nije zasnovano analizama ALI ni statistički.
Što se mene tiče NIJEDNA zvanična (državna, paradržavna ili strana privatna sa licencom za aminovanje krađe na kvalitetu i količini, a samo takve i funkcionišu) neće me ubediti da je kvalitet isti ili bolji nego ranije (nikad nije bio dobar ali je bar bio u granicama propisa i podnošljiv, jedno vreme), jer NIJE.
Moj stari "ferari" (kec) je na samoj granici (podešen na 98 oktanski benzin) i kad god je isporuka loša, s vremena na vreme zazvekeću ventili (kako je bolji gas (čitaj zadovoljavajućeg kvaliteta 2-) to se ne dešava ili tek u ekstremnim režimima; benzin 95 je negde između), tako da laboratorija te osetljivosti mora da košta mega (evra), a takve nema u Šljivropi (i kad je bude biće toliko "nezavisna" do apsurda).
Na kraju ćemo "moliti" da daju bar pristojan kvalitet makar cena otišla na (projektovanih) 90 (ocena je da tržište trenutno ne može da podnese više od 80 pa su se tu i ukopali (79,4 ili 79,9)). Naravno razlika u ceni (i smanjenoj krađi na količini) mora da se nadoknadi nečim ... naravno, kvalitetom.Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
-
Na većini NIS pumpi cena je već neko vreme 78.9
Knez-petrol Čukarica 73.9
I dok kod nas još nema osetnijeg pojeftinjenja auto-gasa (tek možda 1 dinar od maksimuma ove zime), on u Hrvatskoj pojeftinjuje još od 1. marta, a u Makedoniji (Makpetrol) posle pojeftinjenja sa 34 na 33 denara pre skoro mesec dana, od juče je cena pala na 30,5 denara (oko 62 dinara).
Comment
-
-
Originally posted by Chubbs View Postaj' da vidimo malo kvalitet. Zasto se masi kola glavi ventil zbog neke smole koja se stvara a koje pre nije bilo. Ljudi su prelazili po 100 hiljada bez ikakvog diranja gasa a sad ne moze ni 5 hiljada bez ciscenja.
Dakle, kakva nam muda podvaljuju za bubrege?Zbog lošeg kvaliteta tečnog naftnog gasa (TNG) u Srbiji sve češći su kvarovi na automobilima, tvrdi nekoliko servisera iz raznih krajeva zemlje koji su se javili "Blicu" nezavisno jedni od drugih.
Comment
-
-
U Makedoniji (Makpetrol) novo pojeftinjenje, pa je sada 29 den, što je već 12% manje od minule zime (koštao je 33 den). Mi i dalje čekamo...
Kod nas je pojeftinjenje 0%. Uz to, na velikoj većini pumpi cena je identična - 79,9 din. Miriše na kartelizaciju.
Comment
-
-
Ma šta miriše ... smrdi to odavno.
Cena od 79,90 je čista (čistijata) pljačka (ende)
Benzin je (čak) pojeftinio ceo 1 (JEDAN) dinar (iz dva puta), u situaciji kada je nafta pala skoro 20% (Brent na 47$, sad je cca. 49$, WTI je bio i ispod 45$).
Btw. u tom periodu (pojeftinjenja nafte) evro je sa 1,05 skočio na 1,10 ... dinar na istom nivou (124 za evro).
Dakle, 20-25% pojeftinjenja nafte, 0 (i slovima - NULA) % pojeftinjenja TNG-a (uzgred, već je prošlo (blago) povećanje akciza).
Cena je na nivou cene nafte od bar 65-70€ (računajući i kursne razlike i akcize). To mu je bar 30% više od realnosti (PDV se nije menjao, u %) u vrednosti nafte, ili (da budem pošten i za drugu stranu) bar pola od toga u konačnoj ceni (tj. 10-15% je veća cena od one koja bi bila bez monopola ... više nije ni oligopol).
Potvrda je i cena u Makedoniji (ali i drugim državama) gde je 10-tak % niža u odnosu na najvišu zimsku (i kad je nafta prešla 55$).Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
Comment
-
Comment