Ko god sta mislio o emisiji sat,ali je konacno neko otvorio usta i rekao sta ne valja.
To je jedini nacin da se postigne nesto,tj. da se prica o problemu u medijima.
Ja cestitam gospodinu Alvirovicu sto je izneo problem vozaca na tng u svojoj emisiji.
Sta ce agencija uraditi videcemo, ja sam optimista obzirom da je predstavnik agencije pristao da dodje u emisiju,a sigurno je znao o cemu se radi.
Ja bih bio rezervisan po pitanju akreditiva SAT-a kod krajnjih potrošača, kao što i jesam.
Ono što je meni privuklo pažnju a guralo se u drugi plan, od istog nam poznatog zagovornika bezbednosti, je uređenje servisne mreže autogasne sfere na način da serviseri regulišu svoju servisnu dokumentaciju po tipu vozila kod ABS-a po pomenutom iznosu. To ne znači po automatizmu da bi na svakog krajnjieg korisnika pao teret celog iznosa teh. dokumentacije.
Suma jeste visoka ali ono što je bitnije je to da sam atest i njegova cena postaju apsurdni. Sa druge strane, ovu situaciju su "direktno pogođeni" iskoristili da unesu malo konfuzije. Morali bi ubuduće da budu malo više solidarni sa krajnjim korisnicima i njihovim pravima jer na kraju od njih i žive pa da ta relacija pređe u korelaciju.
Da se razumemo, protiv sam bilo kakvih novih nameta, po bilo kom osnovu, posebmo višestrukih po jednom predmetu.
Ovim je na jasan način pokazano koliko je država slaba i koliki je upliv kriminala u sistemu.
Sa druge strane, ovu situaciju su "direktno pogođeni" iskoristili da unesu malo konfuzije. Morali bi ubuduće da budu malo više solidarni sa krajnjim korisnicima i njihovim pravima jer na kraju od njih i žive pa da ta relacija pređe u korelaciju. .
Ne razumem,koji su "Direktno pogođeni" ??? Agencija,serviseri,ispitne kuće,...
Obzirom da je predlog usmeren ka svima koji rade ili žele da se uključe u distribuciju i servisiranje ne pogađa direktno same krajnje korisnike. Naravno, deo troškova se očekuje da i oni pokriju. Tu sada ima prostora za razna tumačenja.
Da se ne ponavljam, svi smo u istoj mašini, bez obzira na energetsku orijentaciju. Ovo jeste prilika da se uredi ova oblast ali jednostavno je preduslov.
Sad gledam reprizu SAT. Pita Alvirović onog iz ABS da li su pokupili iskustva iz Evrope i iz okruženja u vezi ovih izmena o ugradnji plina.
Ovaj mrsi nešto ali ne odgovara konkretno. Onda Alvirko pušta snimak nekog Josipa Kelemana koji kaže da ovakva praksa ne postoji nigde u Evropi, osim u Mađarskoj koja takođe napušta tu praksu. Muk!
Došlo mi da kantom plina zapalim TV. On mi je bio najbliži...
Izboksovao Alvirko neka obećanja:
-nema dodatnog nameta od 20.000 za servisere
-pregled kod TNG atesta jeftiniji 10%, umesto 6000, 5400.
-plaćanje petogodišnjeg pregleda u pola cene
mozda je teorija zavere ali mi to sve cudno.
cas posla u jednoj emisiji se odreknu toliko love.
hm...
ili ih uhvatiola panika,jer ko zna koliko je pao broj atesta novih uredjaja,pa su uvideli da ce da ostanu i bez OVIH SADASNJIH prihoda.
ovo mu sve dodje kao neka reklama "nece poskupeti,nego ce jos i da pojeftini,a u narednom periodu jos jeftinije "
UGRADITE GAS MOLIM VAS!
mislim da ce vrlo skoro da se desi nesto slicno i sa auto skolama. bas me interesuje koliko imaju polaznika u odnosu na ranije godine.
mozda je bolje 10 * 30 000 din , nego 2 * 80 000 ?!
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Ja mogu samo da procenjujem, nemam podatke ali znam da se pre čekalo nekoliko dana na red za atest a radilo se dosta vozila u jednom danu. Sad ne treba najava, odeš i urade ti..
Cenim odokativnom metodom da je sad možda 10% od recimo prošle godine u ovo doba...
Alvirko najavio da se vide u istom sastavu i u sledećoj emisiji pa da sačekamo.
Pritisnuo je i ovog atestirca iz Vinče zbog cene od 6000 pitanjem zašto toliko i ko je odredio tu cenu, i zaključkom da su oni sami odredili cenu nečemu na šta država prisiljava vozače da moraju da urade.
Vodio se vrlo zanimljiv razgovor uz postavljanje pravih pitanja.
Svašta je udruženje servisera uradilo za par dana....SAT media nas je medijski odlično propratila, a pomoć svih vozača na gas će nam puno značiti u narednom periodu. Može da se utiče i na cenu, samo budite strpljivi....
Strpljenje mi je više mana nego vrlina!
Već preko četeres godina strpljivo čekam svoju jahtu a neko je drugi arči.
Mogli bi svi u lancu da izvuku pouku iz ovoga. Osnivanjem neke asocijacije po ugledu na druge iz normalnih zemalja, mogli bi smo da počnemo ličiti i mi na neku uređenu zemlju. Nadam se da će sve izroditi nešto pametno i da se tu neće završiti jer postoje i druge srodne oblasti koje treba regulisati.
svaka cast udruzenju ugradjivaca ako su sve ovo pokrenuli, i naravno Alvirku.
ono sto ne dostaje u svim oblastima ( a to bi trebalo da radi drzava po defaultu ) je istinski predstavnik potrosaca i gradjana , to jest u ovom slucaju predstavnik korisnika auto-gasa.
pa da vidimo u zemlji kao sto je nasa,gde su plate na nivou Afrike jos malo. koliko sta treba da kosta, a ne da sprecavanjem jednog monopola odobravamo neke druge.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment