pezo 206,pitanje iskustvo!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • broj 123
    CBC Senator
    • 29.08.2008
    • 221
    • srbija

    pezo 206,pitanje iskustvo!

    Vozim pezo 206 1.4 benzin 55 kw 2003 god. ugradio sam plin "ac" pre 2 godine i preso sam 35000 km i sve je odlicno ja sam prezadovaojan,ali u zadnje vreme prakticno od letos pocelo je da zeza tj da secka da se gasi kada je hladan na plin ili kad prebacuje kad se auto malo zagreje sve je ok i lepo funkcionise,znaci samo kad je hladan auto i to ne uvek. bio sam kod majstore (majstor koji je ugradio plin i odrzava) i on mi kaze da mi je problem glavni kompijuter auta i da auto ima veliko ubrzgavanje tj kao da je turbas on kaze. i da moram da zamenim kompijuter od auta da bi resio problem. odem kod mehanicara on uradi dijagnostiku kompijuter nema ni jednu gresku niti bilo sta prijavjuje,gledali ubrzgavanje na benzin oko 4.2 mili/sek. odem ponovo kod plinadzije on kaze da mora da bude manje ubrzgavanje i da pr punom gasu nesme da ide preko 15 mil/sek a meni ide preko i da je to problem i zato auto trosi vise nego sto treba i secka kada se prebacuje.

    vase iskustvo ili dali neko zna koliko treba da bude ubrzgavanje kod tog motora i do koliko sme da ide?
    Last edited by broj 123; 09.12.2015, 00:53.
  • speedplus
    RIP Bio nam je drug!
    • 15.01.2007
    • 2419
    • LAZAREVAC

    #2
    Kad bi nam napisao iz kog si grada,možda bi znali da te pošaljemo kod nekog ko bi mogao da ti reši problem.
    A koliko treba da bude vreme ubrizgavanja,to teško da će ti neko reći,jer niko se i ne trudi da to zapamti,jer radimo gomilu različitih automobila.

    Comment

    • slavko_bgd
      CBC Senator XXL
      • 24.03.2009
      • 771
      • Batajnica
      • Stilo 1.6 16V MW

      #3
      @broj123:

      Meni je C3 sa praktično istim motorom TU3JP-KFV i Sagem ubrizgavanjem (tvoj je TU3JP ali KFW sa drugom verzijom Sagem-a) hladan radio na 6,3 - 6,5ms, zagrejan oko 4ms. Pri ubrzavanju vreme je kratkotrajno 18-19ms i opada kako rastu obrtaji. Na 4500 do 5500 obrtaja, pri punom gasu, vreme ubrizgavanja je bilo oko 17ms. Vremena ubrizgavanja plina u većini režima bila su veća za 1-3 ms.

      Mislim da treba provozati auto na oba goriva pa videti tačno prema lambda signalu šta se dešava sa smešom. A potrošnja plina je vrlo relativna kategorija, tako da fokusirajte se na to da motor na plin radi što je moguće bolje a potrošnja će se već sama regulisati kad sve drugo bude kako treba.
      Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

      Comment

      • broj 123
        CBC Senator
        • 29.08.2008
        • 221
        • srbija

        #4
        pa vidis toliko je i meni vreme ubrzgavanja 18-19 ms i opada ali tada plin ide preko 20 i kaze da to ne moze toliko i da maksimum mora da bude na benzin 15 ms, sto se tice kad je hladan onda je oko 7-8 ms i sa zagrevanje opada i stoji negde oko 4ms. on kada je vruc auto lepo radi na plin problem je to seckanje pri prebacivanju i mali ler gas tj ponekad se ugasi na plin dok je hladan tj ti 35 stepeni na koliko prebacuje.
        a pazi takvo ubrzgavanje je imao i kada sam ugradio plin i ja mu to kazem da je i tada bilo tako a auto je radio perfekt hladan vruc a sada je to ubrzgavanje problem.

        Comment

        • rados
          CBC Senator XXL
          • 02.03.2011
          • 539
          • G.Milanovac SRBIJA
          • OPEL ASTRA G Z16XE

          #5
          pa probajte tad kad je hladan i prebacuje na plin,pratite vremena ubrizgavanja sta se desava menjaju li se benz vremena kad prelazi na plin

          Comment

          • broj 123
            CBC Senator
            • 29.08.2008
            • 221
            • srbija

            #6
            moracu to da prpratim da vidim ja sam pratio benzin nikad nisam pratuo plin dok je hlada

            Comment

            • broj 123
              CBC Senator
              • 29.08.2008
              • 221
              • srbija

              #7
              proverio sam otkucaji plina prate benzin i sve normalno ali i dalje kada je hladan auto na plin secka i variraju obrtaji a cim vratim na benzin odmah se stabilicuje i normalno radi, a kad se zagreje sve je to odlicno, problem i dalje isti. dali neko moze da mi nadje ili da me uputi gde da nadjem koliko je ubrzgavanje za moj auto, neki katalog karakteristike?

              Comment

              • rados
                CBC Senator XXL
                • 02.03.2011
                • 539
                • G.Milanovac SRBIJA
                • OPEL ASTRA G Z16XE

                #8
                ako se prate otkucaji znaci dobro radi srce

                Comment

                • slavko_bgd
                  CBC Senator XXL
                  • 24.03.2009
                  • 771
                  • Batajnica
                  • Stilo 1.6 16V MW

                  #9
                  Originally posted by broj 123 View Post
                  pa vidis toliko je i meni vreme ubrzgavanja 18-19 ms i opada ali tada plin ide preko 20 i kaze da to ne moze toliko i da maksimum mora da bude na benzin 15 ms, sto se tice kad je hladan onda je oko 7-8 ms i sa zagrevanje opada i stoji negde oko 4ms. on kada je vruc auto lepo radi na plin problem je to seckanje pri prebacivanju i mali ler gas tj ponekad se ugasi na plin dok je hladan tj ti 35 stepeni na koliko prebacuje.
                  a pazi takvo ubrzgavanje je imao i kada sam ugradio plin i ja mu to kazem da je i tada bilo tako a auto je radio perfekt hladan vruc a sada je to ubrzgavanje problem.
                  Vremena ubrizgavanja benzina su ti normalna za taj motor. Taj koji ti je rekao da ne može preko 15mS ubrizgavanje bilo kog goriva ne zna o čemu priča. Pri 700o/min maksimalno moguće trajanje ubrizgavanja goriva kod bilo kog motora je blizu 181mS a pri 6000o/min max je do 22mS. A verujem da ne voziš trke i ne držiš motor stalno na 6000o/min?

                  Možda imaš problem sa grejanjem isparivača (protok tečnosti kroz isparivač) ili su membrane loše pa auto zato hladan na plin radi loše i loše prebacuje prvi put. Proveri ako imaš mogućnosti vrednosti pritiska gasa u momentu kad postoji problem u radu i uporedi sa stanjem kada motor radi normalno na gas. Ako postoji razlika - problem je u isparivaču. Možeš ga remontovati a možeš jednostavno dići temperaturu za prebacivanje za 5-10C (40-45C) pa videti da li će se nešto promeniti. Ako su pritisci u redu i nema promene sa kasnijim prebacivanjem na gas (na 40-45C) moguće je da u injektorima ima lepljivih naslaga koje remete njihov rad pri prvom prebacivanju, dok kroz njih ne prođe zagrejan gas i ne podigne se temperatura na injektorima.
                  Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                  Comment

                  Working...
                  X