Štelovanje plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • D1m13je
    CBC Član
    • 15.03.2019
    • 66
    • Sombor
    • Suzuki Swift 1.3 GTI

    Štelovanje plina

    Pozdrav. Nov sam u svetu autobomila. Vozim Suzuki Swift twincam GTI 1.3 1990god.
    Ne znam da li sam omašio temu jer sam nov i na forumu, pisaću ovde, pa ako tema ne pripada ovde obrišite je, ja se unapred izvinjavam.
    Dakle ovo je moj prvi automobil. Kupio sam ga za 400e neregistrovanog. Ugrađen mu je plin. Na benzin samo palim, ali ne vozim - prljave su dizne i jedva ide na benzin. Naglo davanje gasa ga uguši i ugasi se. Na plin ide ok. Milism, ok, zbog toga sam ovde, više ne ide ok. Išao je ok kad sam ga kupio. Čak je previše dobro išao. Čupao je asfalt. Ubrzanje koje je imao je bilo nenormalno. Ali i potrošnja je bila nenormalna. Ako nemam milosti i derem ga - pređem 80km za 1000dinara plina. To me je ubijalo jer potrošnja je bila ogroma i bilo je zabavno samo u početku kad su svi drugari oduševljeno gledali kako moj auto može da poleti kao pero lagan a snažan kao zver. I ja odlučim da je vreme da se zavrne malo slavina i smanji potrošnja plina... naravno za uzvrat bio sam spreman da se odreknem tog ludovanja ubrzanog trošenja prednjih guma izazvanog šlajfovanjem. Majstor plindžija je zavrnuo neke šrafove na crevu od plina ka motoru, međutim potrošnja koju sam imao me nije zadovoljavala - 100km za 1000din. Hteo sam više. Saam sam dirao iste te šarafe na crevu i posle testiranja prešao 125km za 1000din. ( kod testiranja sam rezervoar cedio do kraja ) tih 125km je voženo na malom broju obrtaja - ne više od 2000rpm. I tih 125km za 1000din je najbolja potrošnja koju sam uspeo da ostvarim. Prolazilo je vreme, ja sam želelo još bolju potrošnju. Nisam mogao da izdržim i opet sam počeo da prčkam oko onih šarafa na crevu od plina ka motoru. Sledi sranje. Sve sam pojebo. Poremetio totalno sve prethodno što je bilo ok i funkcionisalo. Jbg kreten sam. Sad hoću nazad. Al ne znam kako. Hteo sam pre nego što odem kod majstora da zamolim ako neko zna da mi pomogne i kaže kako da naštelujem da imam najmirniji rad motora sa najmanjom potrošnjom i optimalnom snagom. Obezbedio sam neke fotke da biste videli o kom crevu govorim jer ja uopšte nisam stručan i ne znam kako da objasnim. Hvala veliko unapred svima.


  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    5823. put..
    1. Držiš gas na 2500 do 3000 obrtaja konstantno. Zavrćeš ona dva šrafa na crevu, svejedno je koji jer na isto mesto idu, dok se ne počne gušiti motor, gas držiš i dalje isti. Onda odvrćeš dok e dižu obrtaji, kad stane dodaš još četvr kruga. Tek tada namestiš ler na šrafu na isparivaču, okreteanjem ulevo i udeno nadješ gde su najviši obrtaji.
    To je to.

    2. Odeš kod majstora.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      #3
      Moja preporuka je da prvo sredis auto da perfektno radi na benzin pa tek onda sredjuj plin.

      Comment

      • D1m13je
        CBC Član
        • 15.03.2019
        • 66
        • Sombor
        • Suzuki Swift 1.3 GTI

        #4
        Radi on na benzin lepo ( osim što su mu zaprljane dizne pa radi na 20% snage ). Ja se izvinjavam stvarno nisam znao da ste 1000 puta već žvakali ovu temu. Veliko hvala, danas ću to da uradim.

        Comment

        • D1m13je
          CBC Član
          • 15.03.2019
          • 66
          • Sombor
          • Suzuki Swift 1.3 GTI

          #5
          uradio sam. auto ok radi, jedno je snaga osetno manja nego pre. Nije mi to problem ako ce sada malo da trosi
          Nije mi samo jasno kako je svejedno koji sraf odvrcem, sta ako ja jedan odvrcem i po njemu stelujem, a drugi mi recimo skorz zavrnut ili odvrnut?

          Comment

          Working...
          X