Pozdrav. Nov sam u svetu autobomila. Vozim Suzuki Swift twincam GTI 1.3 1990god.
Ne znam da li sam omašio temu jer sam nov i na forumu, pisaću ovde, pa ako tema ne pripada ovde obrišite je, ja se unapred izvinjavam.
Dakle ovo je moj prvi automobil. Kupio sam ga za 400e neregistrovanog. Ugrađen mu je plin. Na benzin samo palim, ali ne vozim - prljave su dizne i jedva ide na benzin. Naglo davanje gasa ga uguši i ugasi se. Na plin ide ok. Milism, ok, zbog toga sam ovde, više ne ide ok. Išao je ok kad sam ga kupio. Čak je previše dobro išao. Čupao je asfalt. Ubrzanje koje je imao je bilo nenormalno. Ali i potrošnja je bila nenormalna. Ako nemam milosti i derem ga - pređem 80km za 1000dinara plina. To me je ubijalo jer potrošnja je bila ogroma i bilo je zabavno samo u početku kad su svi drugari oduševljeno gledali kako moj auto može da poleti kao pero lagan a snažan kao zver. I ja odlučim da je vreme da se zavrne malo slavina i smanji potrošnja plina... naravno za uzvrat bio sam spreman da se odreknem tog ludovanja ubrzanog trošenja prednjih guma izazvanog šlajfovanjem. Majstor plindžija je zavrnuo neke šrafove na crevu od plina ka motoru, međutim potrošnja koju sam imao me nije zadovoljavala - 100km za 1000din. Hteo sam više. Saam sam dirao iste te šarafe na crevu i posle testiranja prešao 125km za 1000din. ( kod testiranja sam rezervoar cedio do kraja ) tih 125km je voženo na malom broju obrtaja - ne više od 2000rpm. I tih 125km za 1000din je najbolja potrošnja koju sam uspeo da ostvarim. Prolazilo je vreme, ja sam želelo još bolju potrošnju. Nisam mogao da izdržim i opet sam počeo da prčkam oko onih šarafa na crevu od plina ka motoru. Sledi sranje. Sve sam pojebo. Poremetio totalno sve prethodno što je bilo ok i funkcionisalo. Jbg kreten sam. Sad hoću nazad. Al ne znam kako. Hteo sam pre nego što odem kod majstora da zamolim ako neko zna da mi pomogne i kaže kako da naštelujem da imam najmirniji rad motora sa najmanjom potrošnjom i optimalnom snagom. Obezbedio sam neke fotke da biste videli o kom crevu govorim jer ja uopšte nisam stručan i ne znam kako da objasnim. Hvala veliko unapred svima.
Ne znam da li sam omašio temu jer sam nov i na forumu, pisaću ovde, pa ako tema ne pripada ovde obrišite je, ja se unapred izvinjavam.
Dakle ovo je moj prvi automobil. Kupio sam ga za 400e neregistrovanog. Ugrađen mu je plin. Na benzin samo palim, ali ne vozim - prljave su dizne i jedva ide na benzin. Naglo davanje gasa ga uguši i ugasi se. Na plin ide ok. Milism, ok, zbog toga sam ovde, više ne ide ok. Išao je ok kad sam ga kupio. Čak je previše dobro išao. Čupao je asfalt. Ubrzanje koje je imao je bilo nenormalno. Ali i potrošnja je bila nenormalna. Ako nemam milosti i derem ga - pređem 80km za 1000dinara plina. To me je ubijalo jer potrošnja je bila ogroma i bilo je zabavno samo u početku kad su svi drugari oduševljeno gledali kako moj auto može da poleti kao pero lagan a snažan kao zver. I ja odlučim da je vreme da se zavrne malo slavina i smanji potrošnja plina... naravno za uzvrat bio sam spreman da se odreknem tog ludovanja ubrzanog trošenja prednjih guma izazvanog šlajfovanjem. Majstor plindžija je zavrnuo neke šrafove na crevu od plina ka motoru, međutim potrošnja koju sam imao me nije zadovoljavala - 100km za 1000din. Hteo sam više. Saam sam dirao iste te šarafe na crevu i posle testiranja prešao 125km za 1000din. ( kod testiranja sam rezervoar cedio do kraja ) tih 125km je voženo na malom broju obrtaja - ne više od 2000rpm. I tih 125km za 1000din je najbolja potrošnja koju sam uspeo da ostvarim. Prolazilo je vreme, ja sam želelo još bolju potrošnju. Nisam mogao da izdržim i opet sam počeo da prčkam oko onih šarafa na crevu od plina ka motoru. Sledi sranje. Sve sam pojebo. Poremetio totalno sve prethodno što je bilo ok i funkcionisalo. Jbg kreten sam. Sad hoću nazad. Al ne znam kako. Hteo sam pre nego što odem kod majstora da zamolim ako neko zna da mi pomogne i kaže kako da naštelujem da imam najmirniji rad motora sa najmanjom potrošnjom i optimalnom snagom. Obezbedio sam neke fotke da biste videli o kom crevu govorim jer ja uopšte nisam stručan i ne znam kako da objasnim. Hvala veliko unapred svima.
Comment