Problemi na granici

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • imandic
    CBC Veteran
    • 10.01.2005
    • 124
    • Kragujevac

    Problemi na granici

    Trebalo bi da odem kolima do Belgije, pa me interesuje da li mogu da ocekujem probleme na granici jer u autu imam plin, ali nemam atest (ne daje mi se 4000dinara ovim nasim lopovima)...

    A i mislim da ubacim jos jednu bocu od 80l (pored moje od 40l) jer je usteda stvarno velika, ali ako carinik otvori gepek i vidi 2 boce, mislim da ce da se slogira

    Da li je resenje sakriti isparvac tako da se ne vidi na prvi pogled ili tako nesto...Ili da idem sa pricom da je to stara instalacija i da se ne koristi vise ako pitaju?
    Ivan Mandic
    www.spotkg.com
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Re: Problemi na granici

    Originally posted by imandic
    A i mislim da ubacim jos jednu bocu od 80l (pored moje od 40l) jer je usteda stvarno velika, ali ako carinik otvori gepek i vidi 2 boce, mislim da ce da se slogira

    Ideja je za plakanje, ali, se ne preporucuje. Rezervoar od 60 litara je mene pokrivao od pumpe do pumpe za gas. Ako imas da stavis taj od 80 jos bolje ali staviti dva komada . Sto se tice sakrivanja isparivaca, nema potrebe jer ako dodje do toga da razmatraju da li je uredjaj upotrebljiv ili ne, to znaci da si vec na nekom vanrednom tehnickom. Ja jos nisam cuo da je nekog drndala policija zbog gasa u Eu, jer oni obicno gledaju druge stvari, ali jesam recimo za hrvatsku policiju.
    Prolazio sam vise puta bez problema sa prethodnim autom i na kraju sam uradio atest da vise ne razmisljam.

    Comment

    • dranix
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 3079
      • Antwerpen/Belgium
      • Saab 9-3

      #3
      Obicno ne zezaju. Ali je gotovo sigurno da ce Madjari da otvore gepek ako ides na prelaz za one van EU. Inace rezervoar za 400km pokriva gasom celi put do Belgije od pumpe do pumpe.
      ALI
      Moras da silazis kod Hockenheima na onu Shell-ovu pumpu sa puta A3. Nije ni to problem. lako se nadje ali nije bas na putu (manje od 3 km sa puta). Ako ne onda imas "rupu" od 150km sto takodje nije strasno da se malo vozi i na benzin.

      Comment

      • imandic
        CBC Veteran
        • 10.01.2005
        • 124
        • Kragujevac

        #4
        Ruta je:

        KG, BG, Zagreb, Maribor, Salzburg (ovde pauza 1 dan), Frankfurt, Brisel...Ma OK je da vozim na benzin koliko god treba, ali je OK i da ustedim malo para

        Hvala na informacijama...
        Ivan Mandic
        www.spotkg.com

        Comment

        • dranix
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 3079
          • Antwerpen/Belgium
          • Saab 9-3

          #5
          Sto se tice atesta.
          Kakav vi to atest spominjete?
          U Belgiji NEMA atesta. Potvrda majstora NIJE atest.
          Atestira se samo tank kad je vise od 6 godina star. No, to je vanredno.
          Tehnicka sluzba na tehnickom pregledu testira samo da ne curi negde gas i papire majstora i to je sve. Koji atest? Pa zar nije ovo dovoljno?

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Uh, izvini. Nisam isao tim putem nikad na gas. Nije svejedno a pumpe nisu ceste u Nemackoj ni na jednom putu. Postoji spisak pumpi u Nemackoj pa sam ja planirao sve ali ne za tu rutu nazalost. Resenja uvek ima da se ne potrosi ni kap benzina sa silazcima sa glavnog puta u vreme kad pumpe rade jer ne rade non-stop male pumpe kao u Srbiji.
            Neke do 20 neke najvise do 22 i to je to.
            Kako mislis da tankas u Belgiji i Nemackoj? Sa kojim adapterom?
            U Belgiji negde ima da se bira i italijanski jer je on i francuski ali nema svuda. Nije zgodno. Budi spreman na sve.

            Comment

            • dfast
              CBC Senator XXL
              • 26.05.2005
              • 1302
              • Hoofddorp NL /Bgd

              #7


              Isplaniras rutu i nadjes pumpe kako je dranix opisao, jer ne rade sve 24h.

              Sto se tice atesta.
              Kakav vi to atest spominjete?
              U Belgiji NEMA atesta. Potvrda majstora NIJE atest.
              Atestira se samo tank kad je vise od 6 godina star. No, to je vanredno.
              Tehnicka sluzba na tehnickom pregledu testira samo da ne curi negde gas i papire majstora i to je sve. Koji atest? Pa zar nije ovo dovoljno?
              U Srbiji ti treba atest da bi u dozvolu upisali da je vozilo pogonjeno na gas, pored benzina. I atest rade instituti Vinca, Masinski fakultet kao i sada Auto-moto drustva Srbije i ko zna ko jos.
              U Holandiji to radi tehnicki pregled ali opet po nekim svojim merilima i pravilima, a ako nesto ne stima vracaju te ili preporucuju kod svojih majstora da poprave stvar. Kad se odradi tehnicki dobijas novi papir (svake godine se dobija novi papir tehnickog pregleda koji se nosi uz saobracajnu) na kome pise da vozilo ima i pogon na gas.

              Comment

              • Eon
                Moderator
                • 10.03.2005
                • 4225
                • Beograd-NBG-44
                • Superb 2.0 4x4 DSG

                #8
                Dve boce u gepeku ce stvarno iziritirati moguce i slovenacke granicare. Posto se spremaju za ulazak u EU, veruj mi da do detalja vrse pregled vozila, da im ne bi trljali da je Slovenijatranzit za svasta. A sto se tice atesta, za EU ti nije potreban/
                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                Comment

                • imandic
                  CBC Veteran
                  • 10.01.2005
                  • 124
                  • Kragujevac

                  #9
                  OK, 2 boce su bile samo razmisljanje, nije to nista sigurno, a za ostalo vam puno hvala...

                  Potrudicu se da sve ostalo bude kako treba, kako ne bi provocirao granicare

                  A i idem sa dobrom zenskom u kolima (moja supruga) pa ce im ona odvlaciti paznju
                  Ivan Mandic
                  www.spotkg.com

                  Comment

                  • Timothy Leary
                    CBC Senator XXL
                    • 23.04.2006
                    • 439
                    • Beograd

                    #10
                    U Srbiji ti treba atest da bi u dozvolu upisali da je vozilo pogonjeno na gas, pored benzina. I atest rade instituti Vinca, Masinski fakultet kao i sada Auto-moto drustva Srbije i ko zna ko jos.
                    U Beogradu atest mogu da daju
                    Institut Vinca,Masinski fakultet i CMV-centar za motorna vozila AMSS-znaci samo CMV ne auto-moto drustva po Srbiji da ne bude zabune...
                    Novi Sad:Fakultet Tehnickih Nauka
                    Kragujevac:Institut za automobile
                    Nis:Masinski fakultet....i to je to samo 6 licenciranih laboratorija za celu zemlju....e sad u svakom vecem mestu se moze u nekom danu uraditi atest vecina ovih laboratorija ide na terene po Srbiji,obicno u svako vece mesto dolaze bar dve....

                    Comment

                    • Ivvan
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1574
                      • Nis
                      • SAAB 9000

                      #11
                      U Nishu od skoro i AMSS radi atest,znaci ima 7
                      Turbos make torque,and torque makes fun

                      Comment

                      • Timothy Leary
                        CBC Senator XXL
                        • 23.04.2006
                        • 439
                        • Beograd

                        #12
                        jok ipak 6 to je ogranak beogradskog cmv-a koji je zaposlen za stalno tamo da se ne bi islo toliko juzno....

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          #13
                          Originally posted by imandic
                          Ruta je:

                          KG, BG, Zagreb, Maribor, Salzburg (ovde pauza 1 dan), Frankfurt, Brisel...Ma OK je da vozim na benzin koliko god treba, ali je OK i da ustedim malo para

                          Hvala na informacijama...
                          Zar se na ruti ZG-Salzburg ne prolazi Ljubljana a ne Maribor ? Maribor je na strani kada se ide za Graz i Bec ( Vienna )...

                          Comment

                          • kira
                            CBC Član
                            • 19.05.2006
                            • 25

                            #14
                            Ja sam isao za Francusku, ali nisam hteo da idem preko Hrvatske i Slovenije vec preko Madjarske. Nemam atest i niko mi nije pitao za gas. Inace isao sam sa Punto i rezervoarom od 40 gasa, sasvim dovoljno od pumpe do pumpe, ostao sam bio bez plina jednom na 2km do zadnje pumpe

                            Comment

                            • xmovc
                              CBC Član
                              • 14.12.2005
                              • 13
                              • Slovenija

                              #15
                              Originally posted by Eon
                              Dve boce u gepeku ce stvarno iziritirati moguce i slovenacke granicare. Posto se spremaju za ulazak u EU, veruj mi da do detalja vrse pregled vozila, da im ne bi trljali da je Slovenijatranzit za svasta. A sto se tice atesta, za EU ti nije potreban/
                              Eh, nisam cuo da bi oni pravili nek problem. Sta se mene tice mogu pravit neke probleme Hrvati. Cuo sam da tamo panduri gledaju na pumpi ko je tocio gas a onda ga zaustave i traze atest.

                              Kod nas imamo probleme sa atestom kod uredajeva, koji su ugradeni kod vas. Samo 2 tvrtke prave atest i ima kao samo jedan strucnjac u celi slo koji je ovlasten i naravno i potkupljen od nasih "majstora", zato on zaboravio srpski i ne moze da procita ni racun ni semu. Inace kod vas uredaji su bolje/lepse i ugradeni i nastelovani, s tog vidika ne bi trebalo ni ovde nikakvih problema sa atestom.

                              Comment

                              Working...
                              X