Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sErGiO
    Moderator
    • 30.01.2007
    • 2769
    • Neko selo pored Beogr
    • Alfa Romeo 156SW

    Slažem se, Vlada Error aka Babić je vrlo korektan i lepo radi

    Comment

    • polar1
      CBC Član
      • 18.03.2014
      • 22
      • Beograd
      • Ford

      Imam Ford Fiestu 1.3 8v, 2004. god. i citajuci razne forume pre par godina sam odlucio da ugradim plinski uredjaj u AC Rasic, bez obzira sto su prilicno skuplji od ostalih. Od tada nisam imao puno licnog kontakta sa njima, samo redovan servis, ali mogu reci da je korektno.
      Pre neki dan je doslo do mog iznenadjenja. Prvo sam se telefonom, a posle par sati i licno, pozalio da mi sistem za hladjenje motora gubi tecnost, skroz malo ali gubi. U pitanju su kapi ali vremenom se to primetilo na nivou u posudi. Ja sam u servis dosao sa idejom da su selne velike i da ne mogu vise da se stegnu, da se zamene sa manjim. Majstor je rekao da treba zameniti creva, racvu i selne, i da to ne pokriva garancija. Sa tim (da treba da platim, posto jos uvek traje onih 36meseci garancije) se nikako nisam slozio, jer su problemi samo kod mesta gde je crevo seceno i stavljene selne. Tu je doslo do prilicnog ubedjivanja (ne svadje, bili smo po tom pitanju korektni) da ja ne razumem problem, pa je dosao i glavni koji je potvrdio prethodno. Vise puta mi je ponavljano kako su creva stara i da je to problem. A nigde na originalnim selnama nema vlazenja, cak i na jednoj od dve stavljene "T racve" nema tragova curenja vec je skroz suva. Toliko o losim crevima. Posle poprilicno neprijatnog vremena majstor me je upitao sta predlazem; ja sam rekao da za pocetak proba samo da dotegne selne sto je on prihvatio. Interesantno, sve problematicne selne su poprilicno imale lufta za dotezanje, i time je problem bio resen.
      Sta mi je, takodje, puno zasmetalo je sto su obojica, prvo gazda (mislim), kod pocetka dotezanja, a posle zavrsenog, i majstor, otisli bez ikakvog izvinjenja na ocitu njihovu gresku jos kod ugradnje, a potom i provere posle prvih 10000km. To je sve celina njihovog rada, samim tim i njihova odgovornost.
      Da sam bio popustljiviji i imao pare, verovatno bih bio ubedjen da je pomoc jedino u zameni delova.
      Pokusao sam sa sto manje teksta da napisem ono najbitnije bez citiranja, a da nikoga ne uvredim licno. Rado cu pojasniti ako sam nesto nejasno napisao ili detaljnije.
      Zao mi je ako sam prvi koji ima zamerku na ovaj servis.
      Last edited by polar1; 22.03.2014, 13:08.

      Comment

      • speedplus
        RIP Bio nam je drug!
        • 15.01.2007
        • 2419
        • LAZAREVAC

        Originally posted by polar1 View Post
        otisli bez ikakvog izvinjenja na ocitu njihovu gresku jos kod ugradnje, a potom i provere posle prvih 10000km.
        s obzirom da se s ovim srećem svaki dan,mogu odgovorno da tvrdim,da nije bilo njihove greške prilikom ugradnje,pa čak ni na kontroli na 10kkm.Auto je star 10 godina, a samim tim i vodovi rashladne tečnosti su 101% truli.Šelna je stegla crevo u prvom momentu,ali u nekom drugom trulež je učinila svoje,pa je sve postalo labavo.Ukazali su ti na to,ti ne želiš da veruješ,pa su ti ispunili želju i dodatno stegli šelne.Voleo bih da znam samo,ko će biti optužen,ako crevo kojim slučajem,u nekoj budućoj(bližoj ili daljoj) eksploataciji,pukne baš pored šelne jer je trulo(da napomenemo da je to Ford-ovo crevo)
        Last edited by speedplus; 24.03.2014, 22:16.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          Moram, jače je od mene... Od ugradnje je prošlo, ni manje ni više, nego 32 meseca. Za to vreme je iz rashladnog sistema nestalo 2dl tečnosti. Sugerisano je da treba zameniti plastične račve metalnim i da treba zameniti fabrička creva novim, zato što su mekana i cure kroz impregnaciju. U garantnoj knjižici stoji da creva čak ne podležu garanciji i nakon svega ispada da ja hoću da uzmem novac koji mušterija nema. Šelne su dotegnute i g-din upozoren da creva mogu pući svakog trenutka (na šta je BTW odgovorio da mi nemamo pojma i da to ne može da se desi ), i neko treba da mu se izvini... Da li je sada naplaćen bilo kakav rad, nakon 32 meseca? Ne... Da li rashladna tečnost curi na dograđenim crevima? Ne. Ko kome duguje izvinjenje? Svaki savet koji ste dobili je bio dobronameran, a to što trenutno niste imali novca za popravku, ne mora da bude problem. Da ste to odmah rekli, moglo je i drugačije da se reši, ali sada sigurno neće. Pozz
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            Ostatak premešten ovde da ne bih više banovao...
            I mala deca znaju da plasticne racve nevaljaju pa se postavlja pitanje zasto ih doticni uopste ugradjuje, drugo fabricka creva nevaljaju??? ocigledno je ovaj ivan t je u svadji sa fordom odavno pocev od onog explorera sa pocetka ove teme.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • magyshadow
              CBC Početnik
              • 03.03.2008
              • 5
              • beograd

              Ne znam da li se pominjao Nitro GT servis u Bezanijskih Ilegalaca, ali zadnji kontakt sa njima me naucio mnogo stvari o plinu koje do sada nisam znao.

              1. Normalno je da gori check engine lampica kad se vozi na plin!!!
              Ovo je bila njihova izjava nakon sto se check engine lampica upalila jedno mesec dana nakon ugradnje plina.

              2. Filter tecne faze se menja nakon 5 godina!!!
              Godinu dana nakon ugradnje plina sam otisao na radovan pregled vozila i preko telefona sam pitao koliko je zamena oba filtera. Koliko se secam cena je bila oko 2.000 din. Ali nakon mog dolaska, kao odradjene dijagnostike, zamenjen je samo filter gasne faze, uz izjavu da se ovaj drugi ne menja bar 5 godina. Check engine lampica naravno jos uvek sija.

              3. Normalno je da na usisnoj grani gde je zabusen otvor za plin vuce malo falsh vazduha!!!
              Da stvar bude jos gora tek na moje insistiranje su proverili da li zaista motor tu vuce falsh vazduh. Prikljucili auto na dijagnostiku i kao sve je ok!!?? Tek kada se auto skoro ugasio nakon sto su naprskali taj otvor krecu recenice kao:
              To je sasvim normalno. To ne utice na rad automobila. Ne moze lampica da se upali zbog toga. Nesto ti nije u redu sa motorom.
              Gotovo preko one stvari su mi to sredili dodavanjem jos zaptivne mase na to mesto.

              4. Plin dospeva do sedista ventila, a benzin ne!!!
              Naime pitali su me zasto sam skinuo Flash-lube. Rekao sam da ne mogu nikako da namestim kapalicu da radi pravilno i da nekad vuce ko luda, a nekad nista i da sam odlucio da stavljam aditive u benzin i da svaku voznju zavrsavam sa benzinom, tako da se sedista podmazuju kolko tolko. Ovde stvarno ne bih ulazio da li je to pravilno ili ne, ali me sledeca recenica stvarno odusevila. "Ali benzin ti ne dospeva do sedista ventila, dok plin tu uspeva da se zavuce, veruj mi ja ovo radim 10 godina!!!"

              Da sam dosao obucen u majmuna sa sve bananom u ustima pa da razumem neke stvari, ali ovako samo jedno veliko cudjenje. U medjuvremenu su skinute sve sisice na usiisnoj grani koje je opet razbusena i stavljene su nove sa vecim navojem, zamanjena su oba filtera i ponovo je uradjena plinska mapa i to sve naravno kod krstenog majstora . Naravno od tad lempica se ne pali, ne oseca se rupa pri malom broju obrtaja i board pokazuje realnu potrosnju plina.

              Jos jednom se pokazalo da ako je nesto negde skuplje, verovatno postoji vrlo dobar razlog zasto je to tako. A ustedu koju dobijate kod kvazi majstora, vec kod prvog servisa gubite, tako da pamet u glavu!!!

              Comment

              • slavko_bgd
                CBC Senator XXL
                • 24.03.2009
                • 771
                • Batajnica
                • Stilo 1.6 16V MW

                - "Ko ne plati na mostu-plati na ćupriji"
                - "Od goBana ne pravi se pita"
                - "Pojeo ćar vajdu "
                - "Ko umije-njemu dvije"
                itd...

                Odavno je narodna mudrost definisala pojave o kojima diskutujemo ali nas okolnosti primoravaju da delamo kako možda i ne bi hteli. Na žalost, vreme u kojem živimo je loše ali je dobra stvar dostupnost informacija. Prava informacija zlata vredi. Zato bi bilo lepo da navedeš servis koji je popravio uređaj i kakvi su rezultati sada nakon 3 meseca vožnje.
                Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                Comment

                • magyshadow
                  CBC Početnik
                  • 03.03.2008
                  • 5
                  • beograd

                  Nije jos proslo 3 meseca, ali mogu da iznesem generalne utiske nakon skoro mesec dana.
                  Check engine lampica se jos uvek nije ukljucila i ovo mi je najveca vizuelna promena u odnosu na ranije. Ubedjivali su me da je normalno da sija pa mi je sad malo nenormalno da je bilo normalno. Sledeca promena je potrosnja na Boardu koja je bila i do 3-4 litre veca od realne. Sada je u granicama +-0.5L. Knedla pri kretanju iz mesta iako je bila retka (da najbolje pojasnim imao sam osecaj kao da se auto uspavao) sada je totalno nestala.
                  Sto se performansi automobila tice, stvarno ne mogu da gresim dusu, auto je isao dobro, i sad isto tako ide dobro tako da tu ne vidim neku razliku.
                  Potrosnja...ovde isto ne mogu da budem realan jer iako sada auto stvarno trosi oko 1-2L manje ipak moram da uzmem u obzir da vise ne vozim dvojcu kolega na posao i da je mnogo manja guzva u gradu.
                  Inace u pomenuti "servis" sam isao pred put u Hrvatsku, gde je sve odradjeno kako sam vec naveo. Zamenu "sisica" ili kako se to vec zove i podesavanje plina mi je uradio prijatelj iz Zagreba. Nakon malo pacenja u Opatiji, opet mi je malo korigovao plinsku mapu i sve O.K. Inace objasnio mi je da je plinska mapa bila totalno lose podesena i da je mesavina bila previse siromasna i da je se zbog toga verovatno palila lampica (P0171- lean mixture ili tako nesto)

                  Comment

                  • uglavnom.bezopasni
                    - 42 -
                    • 03.02.2005
                    • 2235
                    • Novi Sad

                    Svi prešli na dizele ili se samo cena gleda pa se posle ćuti od sramote

                    Ja ću da se hvalim, opet je Dora kriv, odnosno Pera, Toma i Ćira kao glavni majstori.

                    Definitivno u sledeći auto prvo gas pa onda veliki servis, gume i ostalo.

                    Stilo ide kao lud, troši ništa i da je na vreme ugrađen sad bi već imao ušteđene i zimske gume.
                    Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless."
                    11.04. 0:12 #2
                    Rule #51: Sometimes — You're Wrong!

                    Comment

                    • ciklon
                      CBC Senator XXL
                      • 11.08.2008
                      • 362
                      • Beograd

                      Da ja napišem koju... pre 5 godina sam ugradio sekvent kod Dore, na Zafiri 1.8, plin šljaka kao prvog dana a od tada prešla 105.000km. Ove godine sam uradio reatest, i niko nije našao zamerke na ugradnju. Jedino što su napravili, je da filter plina mora imati držač.
                      Sada ne mogu da se setim, da li je Dora dao garanciju 2 godine ili doživotnu....
                      ponika marke ROG :-)

                      Comment

                      • bruyoni
                        CBC Član
                        • 28.09.2006
                        • 53
                        • NS

                        Pozdrav,

                        ima li neko preporuku za korektan servis u Vrbasu ili bližoj okolini? Da, znam. Dora je u NS, tamo i održavam vozilo, ali bih da neko stručan pogleda instalaciju na polovnom vozilu ako ne uspem da se dogovorim za probnu vožnju NS-VS-NS.

                        Hvala

                        Comment

                        Working...
                        X