Iskustvo sa servisima za autogas, dobro ili loše....

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gall
    CBC Član
    • 01.01.2013
    • 18
    • Beograd
    • VW Golf Mk4

    Iskustvo sa servisima

    - GTA servis u Visnjickoj ulici - plin ugradjen kod njih, BRC uredjaj originalan(u to vreme su bili ovlasceni od strane BRC dilera),atest na masinskom fakultetu, prosao bez ikakvih zamerki (oni inace saradjuju sa Vincom,ali ja nisam hteo da cekam da oni dodju u servis) sto se tice rada ocena je : strucni ali neljubazni ,nisu ni skupi a ni jeftini,neka sredina,uredjaj me sluzi bez ikakavih vecih problema, ali (uvek na kraju bude ali) kada sam skoro bio u BRC servisu na Smederevskom putu, saznao sam da je isparivac originalan i elektroventili,a prekidac u kabini, mesac i racva sa srafom za stelovanje, divljaci i zbog ugradnje "divljaka" GTA servis nije vise ovlascen za ugradnju BRC-a.Suma sumarum - znaju posao, sredina sa cenama, ima i "divljih" delova, neljubazni
    - BRC ECOFORTE ovlasceni servis i diler za Srbiju, na Smederevskom putu - samo reci pohvale za njih,ljubazni i strpljivi,cak mozete da kupite delove kod njih bez ugradnje
    - KS company u ulici Milana Rakica 88a, (u toj ulici je MUP Zvezdara) odmah do sportskog centra Olimp, bezobrazno skupi. Ono sto sam u ovlascenom servisu BRC platio 1000 dinara sa delovima, kod ovih su mi trazili 2500 ! ! ! Za izbegavanje u sirokom luku
    Last edited by Gall; 09.01.2013, 13:47.

    Comment

    • sErGiO
      Moderator
      • 30.01.2007
      • 2769
      • Neko selo pored Beogr
      • Alfa Romeo 156SW

      Originally posted by TheWickerMan View Post
      Nije tamo ugradio...
      Nisam ja ali moj šurak jeste i već su uspele da mu crknu 2 dizne iako nije prešao ni 10000 od ugradnje Koliko sam shvatio to spada pod garanciju pa će da mu zamene besplatno.

      Comment

      • sErGiO
        Moderator
        • 30.01.2007
        • 2769
        • Neko selo pored Beogr
        • Alfa Romeo 156SW

        Dizne zamenjene ali opet nešto ne radi kako treba, kad prebaci sa benzina na plin obrtaji počnu opasno da brljave od 800-1200, i tako neprestano dok se motor ne zagreje skroz Koliko vidim Makedo je za izbegavanje

        Comment

        • sErGiO
          Moderator
          • 30.01.2007
          • 2769
          • Neko selo pored Beogr
          • Alfa Romeo 156SW

          Aj sad jedno pitanje: Zašto kod jednog majstora (iznad spominjanog) servis na prvih 10000 (tomaseto, valtek, Stag4) košta 2500 dinara a kod 2 druga (poznata i često spominjana majstora) košta oko 1000 dinara? Da li ovaj prvi menja oba filtera za plin? Koliko se sećam kod Rašića sam nešto smešno platio taj prvi servis pre 2 godine (700-800 dinara) i pritom je zamenjen samo jedan filter, a na 20000 su menjana 2 filtera pa je koštalo više...Da li se ovde radi o uzimanju para ili je stvarno bolje zameniti oba filtera na 10000 ili je nešto treće u pitanju?

          Comment

          • Plinadzija
            CBC Senator XXL
            • 29.07.2008
            • 1514
            • Paracin

            Ne znam kako i zasto je kod drugih ali ja mogu da ti kazem kako je kod mene. Servise preporucujem na 15k jer ih tako preporucuje proizvodjac, menjam oba filtera i to kosta 1500 dindzi.
            UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

            Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

            Comment

            • sErGiO
              Moderator
              • 30.01.2007
              • 2769
              • Neko selo pored Beogr
              • Alfa Romeo 156SW

              Uh, svaki majstor ima neku svoju varijantu. Kod Rašića i Vlade Errora sam ugrađivao tng u svoje automobile i uvek je bila priča da se ide prvo na kontrolu parametara posle 1000 km pa onda na 10000 prvi servis, na 20000 drugi i tako svakih 10000. Čak kod Rašića ima servisna knjižica gde je tačno naznačeno šta se menja, a šta kontroliše na 10, na 20...50, 60k km

              Comment

              • Plinadzija
                CBC Senator XXL
                • 29.07.2008
                • 1514
                • Paracin

                Ja sam napisao onako kako stoji u servisnoj knjizici uredjaja koji ja ugradjujem.
                UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                Comment

                • dragan76
                  CBC Član
                  • 06.09.2005
                  • 87
                  • Krusevac

                  Posto vidim da se ovde uglavnom javljaju beograd i okolina da i ja preporucim servis juzno od Beograda. Covek je aktivan ovde na forumu pod nickom Plinadzija, iz Paracina - znaci svi u krugu poteza Zajecar, Kragujevac, Krusevac, Nis pravac kod njega.
                  Ugradjen Lovato i za sad posle 6m i 8.000km bez problema. Korektno odradjeno i bez cimanja tipa gasi se... ne radi ovo.... ne radi ono...

                  Comment

                  • Plinadzija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.07.2008
                    • 1514
                    • Paracin

                    Hvala dragane, moram da priznam da je bilo malo cimanja oko atesta ali to je vec druga prica.
                    UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                    Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                    Comment

                    • potyo
                      CBC Član
                      • 30.04.2013
                      • 97
                      • Ada
                      • Laguna 1.6 16V 1999

                      Originally posted by sErGiO View Post
                      Ima li ko kakva iskustva sa servisom Makedo Gas koji se preselio iz Mirijeva na Smederevac?
                      Nazalost, kasno sam citao ovu temu...

                      Imam Lagunu 1.6 16V, 1999 godiste, uvezen iz Holandije 2004 god. Ja sam vlasnik od 2012. Bio je ugradjen Eurogas sistem, jos u Holandiji, venturi, naravno sa lambda kontrolom. Atest je izdat 2004 god, naravno je "vazio" do 2014. Sad, kad se pocela ova zajebancija, ni jedan majstor u okolini nije mogao sa sigurnoscu da tvrdi, da li ovaj sistem moze da prodje pregled, ili ne, s obzirom, da na ovakav motor (plasticna usisna grana, Euro3) kod novih ugradnja mora sekvent uredjaj. Naravno auto je savrseno radio i sa venturi sistemom, bez povratnog paljenja i slicnih stvari, radio je na gas i pri -25, itd. Posto je istek tehnickog pregleda priblizavao, nisam imao vremena da cekam neki atestirac da kaze, da ca prihvatiti ovaj sistem ili ne, pa da idem u servis, pa opet da ih cekam, a i sigurno bi trebalo da izmenim i bocu (bez obzira da je bio i elektroventil na njemu), filter gasa, i da servisiram reduktor, odlucio sam da izmenim ceo sistem na sekvent, i da jednostavno resim problem oko pregleda. Otisao sam u Makedo, i oni su vadili stari sistem, i ugradili novu, radili su nekih 12 sati na auto (rekao sam sefu, da nisam iz blizine, dolazim samo ako sve mogu da rese tokom jednog dana). Kad su poceli da podesavaju sistem, video sam da ne radi desno kratko svetlo (imam automatiku, ako motor radi, svetlo radi). Mislio sam, da je pregorela sijalica, vadim, izgleda da nije, ali stavim drugu, ni taj ne radi. Pitam lik u radionici, jel mozes mi dati univerzalni instrument da proverim sijalicu? On gleda na mene kao magarac. Pitam opet, imas univerzalni instrument? Aha, unimer, imam. Znaci zna, sta je unimer, ali ne zna, sta je univerzalni instrument. Ma nije bitno, proverim sijalicu, ali ona je dobra. Gledam osigurace u vozilu, i nadem, da je pregoreo osigurac desnog svetla. Stavim drugu, opet pregori. Pitam ove, jel niste slucajno negde ostetili kablove? Oni sigurno nisu. Ajde, mozda se desilo nesto istovremeno, videcu kod kuce, ipak sam inzenjer elektronike, to mi ne kosta nista. Oni dalje rade, motor radi na leru, dok oni cackaju neke kablove, lik kaze nesto, da nema signal na primaru transformatora. Meni je bilo malo cudno, kako nema signal tamo, kad motor radi, ali ajde. Odjednom ukljuci se ventilator, al to je u redu, auto stoji, motor radi, greje se. Medutim ventilator nikako da iskljuci, nego odjednom ukljuci se veca brzina. S obzirom da to do tada nikad nije desilo, i ja vidim, da ovi ne primete to, ja kazem, ovde nesto ne valja. I stvarno, ovi nisu ispustali vazduh iz sistema hladjenja, i motor je radio bez adekvatnog hladjenja. Ovi su tad otvorili slavinu za ispustanje vazduha, sipali destilovanu vodu, i motor poceo da se ohladi, prvo ventilator vratio nazad na prvi stepen, pa se iskljucio potpuno. Kad sam isao kuci, hteo sam da ukljucim svetlo za maglu, ali i njegov osigurac je pregoreo. U ovom trenutku sam znao, da su ovi sigurno negde ostetili kablove.

                      I sad, uoceni problemi sa ugradnjom:
                      - busili su rupu u plastiku iznad hladnjaka, da tamo fiksiraju filtar za gas. Kablovi idu iza te plastike, znaci ladno su busili rupu u kablove, i pravili kratak spoj sa srafom
                      - jedan od cevi od ventila do dizne nisu stavili na svoje mesto na dizni, sva sreca da je tamo vakuum, pa nije poceo da pusta gas spolja
                      - nisu vezali lambda ulaz gasnog uredjaja na lambda sondu, nego su presekli da ne viri, i nisu vezali nigde
                      - i najveci problem je, da posle ugradnje motor poceo da trosi oko 1 litar ulja na 1000km umesto tadasnjih 1 litar na oko 7000km (sto je bilo potpuno prihvatljivo posle 250000 predjenih km). Jedini razlog moze biti, da se motor jako pregrejao, dok je radio bez hladjenja, i doslo do ostecenja. Sigurno su otisli semerinzi ventila (koje sam menjao pre godinu dana i 15000km), ali moj majstor kaze, moguce je, da su osteceni i prsteni klipova, ne samo semerinzi. Naravno nikako ne mogu dokazati da su oni pregrejali motor i da zbog toga trosi ulje, ladno oni moze reci, da je trosio toliko ulja i pre intervencije. Znaci napravili su mi gubitak mozda vise od 250€ ako hocu da sredim motor, koju sam vec jednom sredio pre godinu dana. Ako rasturim motor da bi izmenio semerinze, moram menjati i dihtung glave motora, mozda jos neke dihtunge, samo gornji dihtunzi kostaju u kompletu oko 80€. Prsteni su oko 100€, a ni majstor ne radi besplatno, mogu da racunam oko 80€ i na njegov rad.

                      Znaci zbog gluposti drzave sam bacao blizu 450€ u servisu, 60€ na "periodicni pregled", i izgubio sam dva dana na radnom mestu, to je opet oko 50€. Zbog servisa cu baciti jos oko 250€, u skupu ce biti vise od 800€. I NISAM NISTA DOBIO. Auto je radio savrseno i pre intervencije. I ja tvrdim, da ce i stari rezervoar bez obzira na to da ima 14 godina, izdrzati jos vise nego ovaj novougradjeni. Ni boja nije nigde ostecena na njemu, sija kao da je sveze farbana, a ima i ogromnu tezinu, znaci napravljen je od jako debelog materijala. Kako sam cuo, na zapadu rezervoari za CNG se ugradjuju na 20 god, i posle toga idu na proveru, i ako odgovara, moze nazad. Rezervoari za LPG sigurno imaju bar isti vek trajanja, ako ne i vise.

                      Video sam tamo u servisu, da sef - zove se Dalibor - zna sta radi. Problem je to, da ne on radi, neko neke budale, neki od njih ne znaju ni to, kako treba izmeniti svecice na motoru, i na kraju takav servis izdaje potvrdu, da su odradili sve po propisima.

                      Naravno i ja cu morati da dodatno stelujem gasni sistem, al to cu uraditi, nije neki problem. Posle ovog iskustva i slicnih od poznanika, kolega, itd, nikom vise necu dopustiti, da bilo sta radi na mojim vozilima, a da ja nisam tu i ne vidim, sta radi. Ako vidim, da je uradio nesto, sto moze dovesti do problema, onda stop, to napisemo, on lepo potpise, stavi pecat, i moze dalje da radi. Ako ja placam, onda igramo po mojim pravilima. Ako to nekom ne odgovara, neka pusi *****, ja idem dalje.

                      Znaci, debeli minus na Makedo, na preporucujem nikome.
                      Last edited by potyo; 15.08.2013, 23:35.

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        Sve sto si napisao je ok, ne znam ko je servis i ko je iza servisa, ne zanima me iskreno samo ne vidim razlog za to pusenje. Kod mene u servisu ne bi mogao da mi dises "za vrat" a ja da radim.
                        Ne moze niko da postavlja uslove u mom servisu, ako se nekom to ne svidja moze da potrazi drugi servis. Ne mora da pusi.
                        To sto sam uradio potpisujem i stojim iza toga. Pricam u svoje ime a mislim na sve kolege koje rade savesno i znaju sta rade.
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        • potyo
                          CBC Član
                          • 30.04.2013
                          • 97
                          • Ada
                          • Laguna 1.6 16V 1999

                          Originally posted by Plinadzija View Post
                          Sve sto si napisao je ok, ne znam ko je servis i ko je iza servisa, ne zanima me iskreno samo ne vidim razlog za to pusenje. Kod mene u servisu ne bi mogao da mi dises "za vrat" a ja da radim.
                          Ne moze niko da postavlja uslove u mom servisu, ako se nekom to ne svidja moze da potrazi drugi servis. Ne mora da pusi.
                          To sto sam uradio potpisujem i stojim iza toga. Pricam u svoje ime a mislim na sve kolege koje rade savesno i znaju sta rade.
                          Ma uopste nije ok. Kako je moguce, da u nekim servisima rade budale, koji ne znaju ni da izmene svecice, i ne znaju, sta je univerzalni instrument, a izdaju papir, da su sve strucno uradili? To sto su oni radili, mogao bi i ja da uradim, al naravno bitan je samo papir, ne da je to, sto je uradeno, stvarno uradeno prema pravilima.

                          Malo sam preterivao, ali zamisli, kako sam besan, kad zamislim, da sam imao auto, koji je radio savrseno, i zbog gluposti sa jedne strane, pa sa druge strane, potrosicu na kraju ukupno 800€, da bi imao auto u istom stanju, samo sa drugacijim papirima. Nece biti bezbedniji, nece manje zagadivati okolinu, nece biti jaci, nece manje trositi, itd., samo sam ja ostao bez dve prosecne mesecne zarade - mada ja ne verujem tim podacima o zaradama.

                          Da bude cisto, ja sam napisao iskustvo sa servisom Makedo Gas u Beogradu, na Smederevskom putu. Vlasnik je Dalibor Velickovic. Oni reklamiraju Brisk svecice i ovde na CBC.

                          Comment

                          • vladaomega
                            CBC Senator XXL
                            • 11.10.2010
                            • 484
                            • beograd

                            posle ugradnje plinskog uredjaja povecana potrosnja ulja 7 puta I za to je kriv plinadzija. nevidjena glupost kakvu nisam u zivotu cuo.

                            Comment

                            • potyo
                              CBC Član
                              • 30.04.2013
                              • 97
                              • Ada
                              • Laguna 1.6 16V 1999

                              Pojma nemam, odakle si zakljucio, da ja kazem, da je plinadzija kriv, ja to nisam rekao. Ja tvrdim da one budale su krivi u Makedo Gas-u.
                              Last edited by potyo; 28.08.2013, 20:03.

                              Comment

                              • vladaomega
                                CBC Senator XXL
                                • 11.10.2010
                                • 484
                                • beograd

                                najveci problem je, da posle ugradnje motor poceo da trosi oko 1 litar ulja na 1000km umesto tadasnjih 1 litar na oko 7000km nije sija nego vrat???? kako te nije sramota da pises takve gluposti?? nije kriv plinadzija nego servis za ugradnju tng.kakve veze oni imaju sa povecanom potrosnjom ulja??
                                Last edited by vladaomega; 29.08.2013, 06:39.

                                Comment

                                Working...
                                X