Koltec, stalni problemi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • spaki
    CBC Član
    • 06.04.2005
    • 51
    • Beograd

    #31
    Pozdrav Grnca,

    Pa onda uradi kako ti uslovi nalazu i naravno finansije.
    Bolje pet do dvanaest, nego ni jednu posle jedan.

    Comment


    • #32
      pozdrav grnca jedan savet ako ces sam to da radis.
      Prvo tvoj koltec radi na principu direktnog ubrizgavanja ali radi kao ful grup i taki ubrizgava gas u usisnu granu. Pritisak gasa na izlazu iz reduktora je zavisnosti od 2 pa do 4 bara sa vakumom. Pritisak na izlasku iz step aktuatora do u**** se krece oko 350 mbar . na ulasku u aktuator kad otkacis debelo crevo ima sito koje treba dobro oprati i izduvati sem toga na ventilu ima filter koga treba izduvati. proveri dali falsira vakum crevo od u**** do reduktora

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        To je ujedno i jedino sto moze da se uradi a da se ne zameni nista. Mozda i uspe

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Originally posted by spaki
          Originally posted by grnca
          Ma trosi ko Tito jos uvek
          Pa "on" vise netrosi nista odavno
          Ajde, ajde, prestani da ga branis
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • spaki
            CBC Član
            • 06.04.2005
            • 51
            • Beograd

            #35
            Originally posted by BOOST
            Originally posted by spaki
            Originally posted by grnca
            Ma trosi ko Tito jos uvek
            Pa "on" vise netrosi nista odavno
            Ajde, ajde, prestani da ga branis
            Pa koga da hvalimmmmmmmmmm
            Bolje pet do dvanaest, nego ni jednu posle jedan.

            Comment

            • grnca
              CBC Veteran
              • 13.03.2005
              • 139
              • Zrenjanin
              • Vectra1.6&Citroen C2

              #36
              A da mi mozda to neradi samo ona je...a lambda sonda?????????????
              Trojke su Djuro sta???

              Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

              Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

              Comment

              • grnca
                CBC Veteran
                • 13.03.2005
                • 139
                • Zrenjanin
                • Vectra1.6&Citroen C2

                #37
                Promenim i sondu , potrosnja opadne auto krene bolje al opet isto dok danas nisam calovao novce da covek pregleda i pronadje da je ovaj magarac pre njega kad je menjao hidro podizace zamenio bregaste tj obrnuo ih. Prednju stavio nazad a zadnju napred i u k...c .

                sta da vam kazem covek sa 30 godina iskustva pa opet moze da upadne medj "lose primere ugradnje"

                prijatno i cuvajte se
                Trojke su Djuro sta???

                Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

                Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

                Comment

                • mmgoran
                  CBC Član
                  • 12.04.2006
                  • 10
                  • Beograd

                  #38
                  Izlazni pritisak iz isparivaca

                  Originally posted by grnca

                  Ako neko zna vrednost pritiska molim ga da mi javi jer nemogu da iskopam na netu info o tome
                  hvala izvinite ako sam udavio

                  samo sam srecan

                  Evo druze i ja imam slicnih problema pa sam i ja morao da precesljam internet. Ja sam imao malo vise srece da pronadjem info o podesavanju i naravno voljan sam da podelim sa svima koji imaju problema sa Koltec-Nicam gasnim sistemima. Meni cemo stelovati gas verovatno u subotu.

                  "Now it is time to control the gas pressure. Stop the engine and connect a manometer with the M6 hole on the vaporiser. Take off the vacuum hose from the vacuum tube and close the vacuum hose. Start the engine and let the engine take control by stationary running on gas.
                  The engine needs 10-20 seconds to running well stationairy.

                  Now the pressure has to be adjusted between 1,4 and 1,5 bar with a inside spanner in the back cover.

                  Stop the engine, disconnect the manometer and close the hole with the M6 bolt with rubber ring.

                  Connect the manometer with theM6 hole in the divider. The vacuum hose isn?t just connected. Start the engine and let the engine take
                  control by stationary running on gas.

                  Now the pressure has to be adjusted on 0,96/0,97 bar with a inside spanner in the front cover.
                  Stop the engine, disconnect the manometer and close the hole with the M6 bolt. Connect the vacuum hose, and the job is done."

                  Sam svoj majtor

                  Comment

                  Working...
                  X