odes na sajt proizvodjaca, pogledas spisak distributera, pozoves i pitas.
Ja sam se uvek nadao da ljudi posecuju forume u nadi da ce im neko pomoci sa konkretnim odgovorom.
Sta da radimo mi koji smo dovoljno inteligentni i uradili ovo sto si predlozio i opet ostali bez resenja?
Bez obzira na malu neprijatnost oko pokazivaca kolicine plina i goriva, ja sam prezadovoljan plinskim sistemom, narocito imajuci u vidu trenutne cene.
Ako neko ikada bude ugradio "fopper" u Peugeot 206 sa BRC sequent sistemom, voleo bih da podeli iskustva i uputi me u proceduru (gde, koliko, ...).
nemam obicaj da dajem pausalne odgovore kakav je bio ovaj na koji imas primedbu.
ali, verovao ili ne, bas isti dan, samo malo ranije, sam i ja dosao do informacije koju sam trazio.
na ovom forumu su zabranjene reklame (osim placenih), tako da sam razmislio kako da pomognem coveku a da ne reklamiram direktno nikoga.
ako ti pak originalna pomoc nije bila dovoljna, evo i malog kviska.
- proizvodjac (jedan od) je iz Italije i firma se zove AEB (covek je i napisao da trazi AEB-ov broj, znaci poznato mu je da se proizvodjac zove AEB) , za pretpostaviti je da imaju zakupljen internet domen sa .it nastavkom
- kada posle velike potrage dodjes na njihov sajt, lepo na top meniju pronadjes opciju da ih kontaktiras... odmah tu imas i podopciju da pretrazis spisak njihovih distributera po zemljama... u padajucem meniju odaberes zajednicku nam drzavu i odmah dobijes podatke o distributeru u Srbiji (www i email adresu, kontakt telefone,...)
- kontaktiras po volji distributera i pitas sve sto te interesuje
ja sam bio dovoljno inteligentan da ovo konkretno uspesno pronadjem.
za ugradnju istog nemam informaciju, ali je covek nije ni trazio.
DODATAK:
juce sam kontaktirao jos jednog proizvodjaca fuel emulatora, poljski AC je u pitanju, pre minut mi ljudi odgovorili i uputili na distributera u Srbiji sa kontakt podacima.
ako ti je muka da predjes isti put, posalji mi PP pa cu ti proslediti kontakte.
Ljubo legendo
Nisam se ja ni malo naljutio zbog tvog "pausalnog" odgovora, nisam razumeo asocijaciju koja se odnosila na AEB, i javno se izvinjavam za "prozivku".
Hvala za "kviska", ako se ne snadjem saljem PP.
Peugeot 206 kao i mnoga auta poslije 2000 i uvođenja OBD 2 standarda koristi kombinaciju parametara koje skupi banzinski ecu i šalje ih na OBD konektor preko 2 - 4 žice. E sad inženjeri koji su projektovali elektroniku u automobilu su došli davno na ideju da pojednostave ugradnju dodatnih kombinovanih instrumenata kao što je Board computer te koriste te iste žice za napajanje informacijama board compa ali i intrument table koja ima i dodatne informacije od svojih senzora. Peugeot ima pravi mjerač nivoa u rezervoaru ali on je od tankanja do tankanja skoro pa neupotrebljiv jer sve informacije tabli daje benzinski ecu.
Moj Peugeot 206 nema board comp samo jednolinijski display za radio i sat ali sam probao uštekati board od 206 GTI od kolege i radi samo ne mogu mjenjati podatke jer nemam ručice na volanu tj kontakta na vrhu žmigavaca. Gledao sam po otpadima da kupim ali nisam još ni jedan našao. Uglavnom su kao u mene ili slabiji.
E sad nedavno sam i ja ugradio u peugeota 206 plin i naravno kao i većina vlasnika sam zadovoljan sa instalacijom. I naravno isti problem tank skoro pun a auto pokazuje 1/4 odem na pumpu natankam plina i gurnem prst u rezervoar a ono ništa. Onda hladne glave odem na drugu pumpu i natočim benzina do vrha tj nekih 10-15 litara i pokazivač se vrati na vrh.
I kontam idem voziti da vidim koliko će pokazivati kad nestane plina i sve bi to bilo divno da nisam otišao na obližnje skijalište i "potrošio" 1/4 tanka. Na povratku ima jedna duga nizbrdica nekih 2 km niz koju sam se spustio u 2 brzini kočeći motorom sa 4000-4500 obrtaja kad odjednom kazaljka se vrati na pun tank. Jeli iko sa sličnim sistemom došao do ovakvog rješenja problema.
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300 Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Ne shvatam tu logiku voznje nizbrdo, ali ako ti uspe nekoliko puta javi pa dap probam
Kod mene je situacija sledeca:
Ako imam vise od pola rezervoara goriva, skala se resetuje (vraca na realno stanje) u 90% slucajeva kada palim auto. U preostalih 10% slucajeva potrebno je da izmedju dva paljenja prodje vise vremena.
Ako realno imam manje od pola rezervoara goriva, u 90% slucajeva se skala resetuje tek kada sipam min 5-6 litara goriva na pumpi. U ostalih 10% slucajeva potrebno je da prodje nekoliko dana, mozda i celu nedelju da ne palim auto, pa se onda resetuje.
Kod mene fora sa klapnom na cepu rezervoara ne pomaze, a i probao sam samo da "uzemljim" rezervoar sa pistoljem na pupmi (samo gurnem pistolj bez sipanja), ali ne pomaze.
Glupavo 100%, ali sta je tu je. Kako je krenulo sa cenama, mozda predjem i na struju, nikad se ne zna
Evo opet danas bio na skijalištu i na povratku dođem do pravca ubacim u 2-gu brzinu i pustim motor da koči.
Dobro jaka nizbrdica i motor se dere na 4500 - 5000 obrtaja, malo mu pomognem kočnicom i tako koji kilometar. Barem 3 minute sam se spuštao. I tama sam mislio da odustanem govorim ženi evo gledam hoće li se vratiti kazaljka. Kaže ona i ja isto ali žao mi motora (znate žene obrtomjer ima paučine od 3 k rpm pa dalje) kad vrati se opet pokazivač na pun tank.
Znači moguće da tabla u svom procesoru ima variablu if injectors time 0 ms rpm >4000 time >3 min ili trip >3 km recalculate fuel. Neznam šta je bitno bilo vrijeme ili put pređen.
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300 Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
E da pređena kilometraža prvi put je bila manja od 100km kad se resetirala kazaljka, drugi put oko 160 km. Između ta dva puta je bilo pruno gradske vožnje.
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300 Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Da nije kod tebe slucaj da se gorivo na nizbrdici pri kocenju motorom nakupi napred u rezervoaru i pomeri plovak neko malo duze vreme toliko da ECU pomisli da si sipao benzin... U drugoj je sila kocenja veca pa i inercione sile koje guraju gorivo ka napred... Ako je tako kad sledeci put budes isao sa skijanja, ubaci slobodno u trecu ali malo povecaj kocnicu trebalo bi da se desi isto, ako sam u pravu.
UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
To mi je malo vjerovatno jer je rezervoar pun. Do čepa sam sipao onaj dan kad sam ugradio plin i nije previše potrošio. Svaki put se resetira na pun znači nije ni ono u ceijwvu do rezervoara potrošio. Interesantno je da se desi skoro na istom mjestu.
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300 Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Evo napokon nakon 2600 km na plin skontao sam koliko treba kočiti motorom. 2.5 kilometra obrtaji preko 2000 nizbrdo i kazaljka sa mrtve rezerve se vrati na stvarno stanje. Konkretno u mene je bilo malo manje od pola tanka.
Nedavno sam ugradio i board comp u Peugeota i sad imam i potrošnju, autonomiju i ostale podatke. Cijelo zadovoljstvo me je koštalo 38 funti sa ebay-a i nekoliko neprespavanih noćiju za kompom čeprkajući po peugeot forumima.
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300 Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
i ja mislim da ovo ima malo vise veze sa inercijalnim silama fluida u rezervoaru i vremenom semplovanja nivoa istog, sto dovodi do zakljucka da ovo sa 2. stepenom na 5k o/min moze da se zameni u krajnjem slucaju i sa lerom i samim trenjem plocice od disk. ne kazem ovo iz razloga sto sam protivnik viseg broja obrtaja i saosecanja sa sklopom cilindar/klip. zapravo ako se malo dublje udje u razmatranje, razliku izmedju ova 2 rezima cini raspored sile kocanja po osovinama u prilog rezimu broj 1.
pozdrav
Probao sam sa lerom ne ide. Neće da se resetira ni kad su obrtaji ispod 2000 ali 2001 obrtaj kroz određeni vremenski period resetira kazaljku. A što se tiče obrtaja iznad 5000 pa ne vozim kamion ili nešto drugo na diesel. Zna se gdje je najveća snaga i najveći okretni momenat kod benzinca.
BMW 320i E46 M54 STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta S HANA 2000 tip C, BMW 740i E38 M62 STAG 300 ISA2, BMW 750i E32 M70 STAG 300 Peugeot 206 1.4i XS (ženin) STAG 300 ISA2 Zavoli Zeta N HANA 2000 tip C
Rekoh da osvežim temu malo jer sam načuo da postoji "tank fopper" za BRC ali ne znam gde kupiti/ugraditi.
Ako neko vidi ovo i zna da li postoji valjano rešenje zamolio bih da me uputi na pravo mesto, hvala!!!
Comment