Ok,hvala puno na savetima i pomoci,necemo cackati senzore...kontaktirali smo danas Ivana i treba da uzmemo taj pojacivac signala koji ce nadam se resiti problem.Nego Ivane spomenuo si na pocetku ove teme da je taj Lecho stari tip plinskog Ecu-a,pa me interesuje da li ce to imati uticaja i kakvog na sam rad sistema,obrtni moment,potrosnju...? Da li bi bilo bolje staviti neki drugi plinski ecu koji moze da se upari sa ovim sistemom tomasetta?
Ugradjen Tomasetto-mali problem
Collapse
X
-
Ništa se neće dobiti.
Hardver ostaje isti i samo je bitno da se sistem našteluje kako treba i sve će raditi. Ukoliko nisi zadovoljan performansama motora na gas, nešto defenitivno nije u redu sa montažom ili štelovanjem.
Comment
-
-
Evo ponasanja za ovih par dana: znaci dizne su valtek od 1. oma(valjda za brze ubrizgavanje),video sam da je ubrizgavanje oko 2.5ms! Prakticno je identicno sa benzinskim diznama.Osim sto ima(mozda mi se cini) drugaciji zvuk pri potezanju,cini mi se da je dosta bucniji,nema seckanja,gubitka snage itd.I pri velikim obrtajima nastavlja da konstantno vuce...potrosnja benzina (grad) mi je 9-9.5,a sada plina 11-11.5 p.s sto se tice plinskog ecua,mislio sam cisto informativno sa kojim jos moze da se upari.bilo je i boljih dana...
Comment
-
-
moze i bilo koji drugi "poljski" ecu da se upari sa tim sistemom, ali zasto bi to radio...ako se tvoj problem resava samo dodatkom pojacivaca signala, onda to uradi i miran si...i naravno stelovanje kod nekoga ko to zna da uradi kako treba i eto...http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment