Imam 3 pitanja:
1. Kad je motor dobije radnu temperaturu (na plin), na ler gas radi na 750 rpm, ako naglo patosiram gas, na djelicu sekunde motor drdna, isto kao da je u pitanju mala detonacija a posle ide do blokade. Na benzinu je sve OK.
2. U voznji (na plin), ako pritisnem gas do kraja (kick down), auto ubrzava do 5000 rpm ali posle kao da gubi snagu i ako ga drzim tako, ECU iskljucuje peti cilindar (DTC P0305). Moram da ugasim motor, da ga upalim i sve se resetuje.
3. Ujutro dok je hladan, radi na benzin, benzinske dizne kuckaju (preglasno) i mozda nisam u pravu ali imam osjecaj da rade i plinske dizne. Cujem ono kuckanje kao kad radi na plin. Ako odmah skinem i vratim dzekove plinskih dizni, benzinske dizne se ucute a takodje i plinske.
Auto je BMW 528 a uredjaj je Tomasseto Alaska isparivac, RAIL dizne a ECU...nemam pojma, valjda zna Ivan.
Hvala!
1. Kad je motor dobije radnu temperaturu (na plin), na ler gas radi na 750 rpm, ako naglo patosiram gas, na djelicu sekunde motor drdna, isto kao da je u pitanju mala detonacija a posle ide do blokade. Na benzinu je sve OK.
2. U voznji (na plin), ako pritisnem gas do kraja (kick down), auto ubrzava do 5000 rpm ali posle kao da gubi snagu i ako ga drzim tako, ECU iskljucuje peti cilindar (DTC P0305). Moram da ugasim motor, da ga upalim i sve se resetuje.
3. Ujutro dok je hladan, radi na benzin, benzinske dizne kuckaju (preglasno) i mozda nisam u pravu ali imam osjecaj da rade i plinske dizne. Cujem ono kuckanje kao kad radi na plin. Ako odmah skinem i vratim dzekove plinskih dizni, benzinske dizne se ucute a takodje i plinske.
Auto je BMW 528 a uredjaj je Tomasseto Alaska isparivac, RAIL dizne a ECU...nemam pojma, valjda zna Ivan.
Hvala!
Comment