Xantia 1.8/16V i Landi sekvent, problem sa atestom...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PPZ
    CBC Veteran
    • 31.01.2009
    • 167
    • Atina, Grcka

    Xantia 1.8/16V i Landi sekvent, problem sa atestom...

    Ovo je pitanje za Ivana T. ako moze da mi odgovori, s obzirom da je uredjaj ugradjen kod njega.Rado bih pozvao telefonom da resim ovo, ali imam nedoumica koje nemogu da cekaju ponedeljak...

    Evo ovako: dosao je trenutak kad treba da predjem tehnicki pregled (i ujedno atest uredjaja).Bio sam kod majstora ovde u Grckoj koji treba da mi napisu jedno uverenje da je uredjaj ok i odobren od strane ministarstva.Majstor mi je pronasao dve stvari.Veca stvar je da je na auto ugradjen nekakav rezervoar marke Atiker, koji se ovde ne uvoze.Zna li se eventualno neki Grk koji ih je ipak uvozio? Ako se ne pronadje resenje, moracu da menjam rezervoar (u pitanju je toroidni rezervoar 45l).Koliko sam video ovde su dozvoljeni poljski Staco rezervoari.Koliko bi kostao otprilike jedan takav rezervoar i da li mogu da zadrzim stari multiventil (mislim da je Tomasetto) u slucaju da moram menjati rezervoar?

    Druga stvar koja me muci, je da mi majstor ovde rece da mi fali nekakvo crevo sa isparivaca.Isparivac ima broj mislim 67R-01000056 ili tako nesto slicno (znam da ima 56 na kraju).Na njega su normalno spojena creva od gasa (dovod, odvod), creva od grejanja, i crevo od vakuuma (sa usisne grane).Sad, sa gornje strane isparivaca ima jos jedna "sisica", za koju ovaj majstor ovde tvrdi da i ona mora da se spoji negde na usisnu granu, jer navodno se kroz nju ispusta visak plina kad se otpusti gas (?!) pa to ide u usisnu granu.Meni auto ide bez problema skoro 2 godine od ugradnje, i sad me je ovo jako zbunilo.Molim za pomoc, jer od nedelje moram da predjem taj tehnicki, i sad sam se nasao u nebranom...
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: Xantia 1.8/16V i Landi sekvent, problem sa atestom...

    Zdravo...

    Bitna stvar za svaki rezervoar je da ima EU homologaciju ECE E67-R01.... i kako takav svaki rezervoar je dozvoljen za upotrebu u EU. Atiker rezervoari prolaze atest u Nemačkoj, Italiji, Sloveniji i ostalim zemljama, pa bi kao takvi morali da prođu atestiranje u Grčkoj. Na rezervoaru postoji pločica sa svim potrebnim podacima, kao što su ser. broj, homologacija, datum testiranja, težina...Rađeno je još 3 ili 4 auta iz Grčke, ali nisam siguran sa kojim tipom rezervoara i kog proizvođača i voze se 3-4 godine u Grčkoj tako da su verovatno uradili ateste. BTW cene toro rezervoara su od 80-100€ bilo kog proizvođača. Multiventil takođe možeš da zadržiš, sa el. špulnom je i takođe EU homologacija.

    Crevo za višak gasa u slučaju povećanja pritiska, ne vraćaj u usisnu granu, kod tog tipa isparivača nije predviđeno.



    Pokaži mu, sliku, ako je od pomoći....

    Moje mišljenje je da hoće da ti uzme neki €...
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • PPZ
      CBC Veteran
      • 31.01.2009
      • 167
      • Atina, Grcka

      #3
      Re: Xantia 1.8/16V i Landi sekvent, problem sa atestom...

      Pa i moje je misljenje, jer mi je cudno da sam dosad vozio bez problema, i sad odjednom nesto FALI.Da mi je rekao da mu treba ciscenje, bilo sta drugo, ali da tvrdi da prethodni majstor nije dobro uradio i da to crevo nedostaje....sta da kazem.

      Sto se rezervoara tice, ovde to ide malo drugacije.Mozes da imas koliko homologacija hoces, ako TAJ rezervoar ili bilo koji drugi deo nije na listi koju dobijaju iz ministarstva, onda nemozes da ga atestiras.Atest ne ide kao kod nas, vec se samo predaju papiri na teh.preg. i to je to.Mozda neko pogleda, ali se malo ljudi razume u to.
      Veci problem mi je sto imam svega dvojicu ovde u Atini koji mi mogu to resiti, tj. papire, i ovaj mi je tada kad sam ugradjivao rekao da nema problema kad dodje vreme, kao sve cemo da sredimo, a sad odjednom mi filozofira.Problem je sto ovde ne ides na tehnicki kad ti hoces, nego imas datum kad je zakazano +-2 dana.Ja sam imao za 8-mi mart, znaci do utorka maksimalno moram da predjem, inace placam kaznu.
      Bas me iznervirao ovaj majstor.Videcu jos u ponedeljak ako sta uradim, ako ne, "precicu" tehnicki na nas balkanski nacin, bez atesta, pa cemo posle da gledamo sta i kako...

      Comment

      Working...
      X