Ovo je pitanje za Ivana T. ako moze da mi odgovori, s obzirom da je uredjaj ugradjen kod njega.Rado bih pozvao telefonom da resim ovo, ali imam nedoumica koje nemogu da cekaju ponedeljak...
Evo ovako: dosao je trenutak kad treba da predjem tehnicki pregled (i ujedno atest uredjaja).Bio sam kod majstora ovde u Grckoj koji treba da mi napisu jedno uverenje da je uredjaj ok i odobren od strane ministarstva.Majstor mi je pronasao dve stvari.Veca stvar je da je na auto ugradjen nekakav rezervoar marke Atiker, koji se ovde ne uvoze.Zna li se eventualno neki Grk koji ih je ipak uvozio? Ako se ne pronadje resenje, moracu da menjam rezervoar (u pitanju je toroidni rezervoar 45l).Koliko sam video ovde su dozvoljeni poljski Staco rezervoari.Koliko bi kostao otprilike jedan takav rezervoar i da li mogu da zadrzim stari multiventil (mislim da je Tomasetto) u slucaju da moram menjati rezervoar?
Druga stvar koja me muci, je da mi majstor ovde rece da mi fali nekakvo crevo sa isparivaca.Isparivac ima broj mislim 67R-01000056 ili tako nesto slicno (znam da ima 56 na kraju).Na njega su normalno spojena creva od gasa (dovod, odvod), creva od grejanja, i crevo od vakuuma (sa usisne grane).Sad, sa gornje strane isparivaca ima jos jedna "sisica", za koju ovaj majstor ovde tvrdi da i ona mora da se spoji negde na usisnu granu, jer navodno se kroz nju ispusta visak plina kad se otpusti gas (?!) pa to ide u usisnu granu.Meni auto ide bez problema skoro 2 godine od ugradnje, i sad me je ovo jako zbunilo.Molim za pomoc, jer od nedelje moram da predjem taj tehnicki, i sad sam se nasao u nebranom...
Evo ovako: dosao je trenutak kad treba da predjem tehnicki pregled (i ujedno atest uredjaja).Bio sam kod majstora ovde u Grckoj koji treba da mi napisu jedno uverenje da je uredjaj ok i odobren od strane ministarstva.Majstor mi je pronasao dve stvari.Veca stvar je da je na auto ugradjen nekakav rezervoar marke Atiker, koji se ovde ne uvoze.Zna li se eventualno neki Grk koji ih je ipak uvozio? Ako se ne pronadje resenje, moracu da menjam rezervoar (u pitanju je toroidni rezervoar 45l).Koliko sam video ovde su dozvoljeni poljski Staco rezervoari.Koliko bi kostao otprilike jedan takav rezervoar i da li mogu da zadrzim stari multiventil (mislim da je Tomasetto) u slucaju da moram menjati rezervoar?
Druga stvar koja me muci, je da mi majstor ovde rece da mi fali nekakvo crevo sa isparivaca.Isparivac ima broj mislim 67R-01000056 ili tako nesto slicno (znam da ima 56 na kraju).Na njega su normalno spojena creva od gasa (dovod, odvod), creva od grejanja, i crevo od vakuuma (sa usisne grane).Sad, sa gornje strane isparivaca ima jos jedna "sisica", za koju ovaj majstor ovde tvrdi da i ona mora da se spoji negde na usisnu granu, jer navodno se kroz nju ispusta visak plina kad se otpusti gas (?!) pa to ide u usisnu granu.Meni auto ide bez problema skoro 2 godine od ugradnje, i sad me je ovo jako zbunilo.Molim za pomoc, jer od nedelje moram da predjem taj tehnicki, i sad sam se nasao u nebranom...
Comment