Rentabilnije u smislu da ce motor uvek raditi sa optimalnom gorivnom smesom,sto znaci i ekonomicniju potrosnju i ravnomernije termicke uslove u motoru sto rezultira i vecom trajnoscu motora.
LCS vise pegla varijacije u potrosnji plina dok je realno smanjenje potrosnje oko 5-6%.
Radi tako što ima motorić koji u skladu sa lambda sondom stalno odvrće/zavrće dotok plina i pravi optimalnu smešu.
Cenu proveri kod majsora ali oko 60tak evra.
“Scientists dream about doing great things. Engineers do them.”
I ja bih da upitam za isti problem.Alfa 156 2.0 pole nekog vremena (naj vise do 100km)pali se lampica.Isao sam par puta u servis oni ljudi brisali gresku(smesa nije dobra),stelovali,kontrolisali mucili se ali nista!!! Cini mi se da cim napustim servis ona se upali.Zaboravio sam da napomenem da se samo jednom od cetri puta lampica ugasila kada prebacim na benzin.Ima li pomoci i koja!!!
Hvala unapred
Juce sam bio na kontroli uredjaja (10.000km),covek skinuo gresku i danas pre podne se ponovo upalila.Videcu da odem opet sutra jer su mi rekli da dodjem ako se upali.E sad pitanje je koliko i dokle ?
I ja bih da upitam za isti problem.Alfa 156 2.0 pole nekog vremena (naj vise do 100km)pali se lampica.Isao sam par puta u servis oni ljudi brisali gresku(smesa nije dobra),stelovali,kontrolisali mucili se ali nista!!! Cini mi se da cim napustim servis ona se upali.Zaboravio sam da napomenem da se samo jednom od cetri puta lampica ugasila kada prebacim na benzin.Ima li pomoci i koja!!!
Hvala unapred
Šta je ugrađeno u tvoj auto (marka uređaja, lambda-kontrol, sekvencijalni, "slavinica"...)?
Koje godište je auto?
Ovako tapkamo u mraku....
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Alfa 156 2.0 Selespeed /2001g
Ugradjen je uredjaj-Tomasetto ACR I,rezervoar -tocak boca zapremine 43l
Sistem-sekvencijalni
Na autu sam promenio obe l. sonde(ugradjene potpuno nove) i remontovao varijator faze
Problem koji imam je :
-veca poptrosnja od 15l pa na vise(najvise 17l) gr. voznje gde ne prelazim 3000 obrtaja
-paljenje lampice za proveru motora nedugo posle njenog resetovanja(veca smesa)
-i lupanje plovka pri punjenju na bilo kojoj pumpi i to tacno na 27l
Auto je inace u savrsenom stanju,lepo se ponasa tokom voznje,odrzavam ga i servisiran u ovl. servisu(gde su mi rekli da je sve u savrsenom redu) i onda kada mi se upali lampa hocu da popizdim jer ne znam sta da radim, a i blam me da smaram vise ljude u servisu gde je plin ugradjen, mada su mi rekli da dodjem svaki put na resetovanje kada se to desi .
Nadam se da nisam smorio i stvarno od srca hvala na svakoj pomoci.
Pozdrav
I ja imam veoma sličan problema na Tomasetto uređajaju, sekvent naravno.
Već sam gore pisao o tome, Corsa 2002, 16v, isto mi se pali žuta lapmica, a na 20l počinje da mi se čuje plovak što je manji problem (toro boca 33).
Meni se lampica pali na svakih 1500 km, kao da je neko naštelovao tako. Na dijagnostici isto lambda sonda, pogresna smesa. Auto ide najrnormalnije i na plin i na benzin.
Da napomenem da je uređaj ugrađen kod IvanaT, i sada po drugi put mi je tamo nešto štelovano (mislim da je mapiranje - nisam stručan) i ako mi se opet upali popizdeću. Majstor mi rekao ako se ponovo upali da to nema veze sa plinom. A dok nisam ugradio plin za 3 godine mi se nijednom ta lampica nije upalila nisam ni znao čemu služi .
A u Opelovom servisu mi kažu da idem u autogas servis
U Grčkoj mi se upalila lampica i nije se uopšte ugasila, samo sam gledao da mi nešto ne rikne. Morao sam i sam da istražujem po netu, i video da je ta žuta lampica baš problematična kod plina.
P.S. Moram da pohvalim Neshu iz AC Rašića, stvarno se čovek potrudio i izdvojio vreme da mi pomogne, iako je radio na 4 auta istovremeno. Valjda je sada uspeo da reši problem.
S obzirom da su u oba predhodna slučaja ugrađeni odlični,rekao bih za polovna vozila vrhunski Tomasetto uređaji, od toga jedan u renomiranom servisu a drugi ne znamo gde je ugrađivan, savet je sledeći:
1. Zavrnite gas na boci,stavite prekidač na benzin;
2. Vozite na benzin neko vreme(npr 1500 km): ako se lampica ponovo upali, problem nije do plina. Ako se ne upali, problem jeste do plina;
3. Zabeležite koliko kilometara ste prevezli na benzin i ujedno prekontrolišite potrošnju benzina. Zapišite kada i šta se dešavalo na vozilu (npr posle toliko km se upalio "check", u režimu tom i tom...).Zabeležite sve što mislite da je karakteristično i važno da majstor zna.
Ovakav način kontrole i dijagnostike je umarajući za vlasnika vozila ali je jedini način da se ustanovi da li je neki kvar na motoru ili na gasnom uređaju. Kada se to razdvoji, rešeno je 50% problema.
Vi ste sada test-vozači.
Otvorite svoj um,oči i uši i pratite svoje vozilo.
Budite uporni i strpljivi i u kontaktu sa svojim "gasadžijom" i servisom koji održava vozila.
Svaka konkretna informacija koju pružite svom majstoru je zlata vredna, nije smaranje!
Želim Vam puno strpljenja i da rešite problem.Informišite nas šta se dešava.
Pozdrav
Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...
Comment