Imam Renaulta Megan Scenic 1.6 ER iz 1998 godine.
Razmisljam o ugradnji plina. Bio sam kod majstora da se raspitam o mogucnostima i da cujem preporuku.
Sve u svemu preporucio mi je da ugradim sekvencijalni plin, konkretno neki Zavoli, mada po njegovim rijecima moze i da se ugradi i "obicni" Lovatov.
Interesovalo me je da li je neophodno ugradti sekvencijali plin u moje auto posto je razlika preko 300 eura.
Sa "obicnim" plinom imam iskustva preko moga brata koji ga je imao u mazdi 323F. Iskustvo nije bas najbolje. Jednu ipo godinu sve je radilo normalno a onda su poceli problemi u vidu eksplozija, cak mu je na kraju stradao protokomjer, da ne pominjemo izgubljene zivce oko gasenja auta i slicno.
Da li je sve ovo zbog toga sto je izabran pogresan sistem plina ili je mozda u pitanju nestrucna ugradnja?
Razmisljam o ugradnji plina. Bio sam kod majstora da se raspitam o mogucnostima i da cujem preporuku.
Sve u svemu preporucio mi je da ugradim sekvencijalni plin, konkretno neki Zavoli, mada po njegovim rijecima moze i da se ugradi i "obicni" Lovatov.
Interesovalo me je da li je neophodno ugradti sekvencijali plin u moje auto posto je razlika preko 300 eura.
Sa "obicnim" plinom imam iskustva preko moga brata koji ga je imao u mazdi 323F. Iskustvo nije bas najbolje. Jednu ipo godinu sve je radilo normalno a onda su poceli problemi u vidu eksplozija, cak mu je na kraju stradao protokomjer, da ne pominjemo izgubljene zivce oko gasenja auta i slicno.
Da li je sve ovo zbog toga sto je izabran pogresan sistem plina ili je mozda u pitanju nestrucna ugradnja?
Comment