Imam Renaulta Megan Scenic 1.6 ER iz 1998 godine.
Razmisljam o ugradnji plina. Bio sam kod majstora da se raspitam o mogucnostima i da cujem preporuku.
Sve u svemu preporucio mi je da ugradim sekvencijalni plin, konkretno neki Zavoli, mada po njegovim rijecima moze i da se ugradi i "obicni" Lovatov.
Interesovalo me je da li je neophodno ugradti sekvencijali plin u moje auto posto je razlika preko 300 eura.
Sa "obicnim" plinom imam iskustva preko moga brata koji ga je imao u mazdi 323F. Iskustvo nije bas najbolje. Jednu ipo godinu sve je radilo normalno a onda su poceli problemi u vidu eksplozija, cak mu je na kraju stradao protokomjer, da ne pominjemo izgubljene zivce oko gasenja auta i slicno.
Da li je sve ovo zbog toga sto je izabran pogresan sistem plina ili je mozda u pitanju nestrucna ugradnja?
Razmisljam o ugradnji plina. Bio sam kod majstora da se raspitam o mogucnostima i da cujem preporuku.
Sve u svemu preporucio mi je da ugradim sekvencijalni plin, konkretno neki Zavoli, mada po njegovim rijecima moze i da se ugradi i "obicni" Lovatov.
Interesovalo me je da li je neophodno ugradti sekvencijali plin u moje auto posto je razlika preko 300 eura.
Sa "obicnim" plinom imam iskustva preko moga brata koji ga je imao u mazdi 323F. Iskustvo nije bas najbolje. Jednu ipo godinu sve je radilo normalno a onda su poceli problemi u vidu eksplozija, cak mu je na kraju stradao protokomjer, da ne pominjemo izgubljene zivce oko gasenja auta i slicno.
Da li je sve ovo zbog toga sto je izabran pogresan sistem plina ili je mozda u pitanju nestrucna ugradnja?

Nijedan nije savršen kao što nijedan nije totalno loš sem Voltrana. Recimo da je pouzdan ali za zahtevniji auto ne bi bio moj izbor zbog softvera, hardver je ok.
Comment