Cao svima,
Imam jedan problem koji bih voleo da reshim. Ugradio sam sekvent (AC Stag 300 + Tomasseto Artic + Tomasseto Super 8mm + valtek rail) u Nissan 200sx S13 sa motrom CA18DET. Precnih nozle je 2.5 mm (kupio fabricki bushene). Auto do nekih 3000 obrtaja radi ok. Izbedju 3k i 4k krece da shtuca kao nenormalan. Sa razlicitim AFR odnosima auto ima osetnu razliku u performansama ali i na razlicitim AFR i 3k-4k rpm krece da luduje
. Konsultovao sam se sa Aletom i doradili neke stvari (povecali pritisak na 1.5 bar na isparivacu , promenili nozle sa 2.1 mm na 2.5mm, povezali lamda sensor kako valja
) ali i dalje ista situacija. Ale je izvalio da sam stag ne "chita" ECU signale pravilno. Posto sam ja iz elektronske struke, i ja sam primetio da tacka koja bi trebala da prati mapu goriva ne prati liniju vec osciluje haoticno iznad i ispred linije. Istrazivao sam neshto vezano za sam benzinski sitem i nasao shemu sitema. Impulsi se daju prekidom mase a sami injectori se napajaju preko 6ohm Droping otpornika. Inace same bezinske dizne su niskoomske 2-3 ohm. Posto je auto star (1989), neki od konektora benzinskih dizni su nastavljani a neki su vizuelno u losem stanju. Posto mi same oscilacije radne tacke cine kao neki shum (glitch) http://en.wikipedia.org/wiki/Glitch sumnjam da su konektori uzrok, ali bih voleo da mi neko da i svoje misljenje ili mozda neko ima slicna iskustva.
Imam jedan problem koji bih voleo da reshim. Ugradio sam sekvent (AC Stag 300 + Tomasseto Artic + Tomasseto Super 8mm + valtek rail) u Nissan 200sx S13 sa motrom CA18DET. Precnih nozle je 2.5 mm (kupio fabricki bushene). Auto do nekih 3000 obrtaja radi ok. Izbedju 3k i 4k krece da shtuca kao nenormalan. Sa razlicitim AFR odnosima auto ima osetnu razliku u performansama ali i na razlicitim AFR i 3k-4k rpm krece da luduje


Comment