Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yiipi
    CBC Veteran
    • 08.05.2008
    • 120
    • Beograd

    #31
    Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

    Originally posted by slavko_bgd
    Originally posted by yiipi
    Sad dolazi pitanje kako da reshim da mi vremena brizganja na gasu i benzinu budu shto slichnija da ne bi dolazilo do ovakvih problema?

    Razbuši pravilno gasne dizne.

    Srećan rad!
    Da, ali mere koje sam ja nashao iz vishe izvoro, koji izgledaju kao da su prepisani, daju velichine za 1Bar u isparivachu. Pitanje je isto kako je moguce odrediti zapreminski protok gasa kroz diznu da bih nashao ekvivalent od 370cc?

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #32
      Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

      Uzmeš šaku dizni, spustiš pritisak na 1.3 do 1.4 jer ti više ne treba a ako ti treba neće te spasiti ni 5 bara pritiska i kreneš od manje rupice ka većoj, takodje se igraš sa hodom klipa, uračunaš koliko su otporne dizne, koje im je stvarno vreme (minimalno) na leru pa to sve preračunaš i bušiš... Uzmeš osciloskop i proveriš stvarno otvaranje dizni a ne to što piše u softveru.

      I kad to sve savladaš, otvoriš radnju za ugradnju gasa i to kvalitetnu
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • yiipi
        CBC Veteran
        • 08.05.2008
        • 120
        • Beograd

        #33
        Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

        Shta je otpornost dizni ? Elektricni otpor ili ... ?

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

          Električni otpor, što manji to bolje.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • yiipi
            CBC Veteran
            • 08.05.2008
            • 120
            • Beograd

            #35
            Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

            Originally posted by Dora
            Električni otpor, što manji to bolje.
            znachi treba da svedem otpore benzinskih i gasnih dizni? tj. da ih izjednachim... gde bih mogao da nadjem neku tablicu za hodove klipa gasnih dizni?

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

              znachi treba da svedem otpore benzinskih i gasnih dizni? tj. da ih izjednachim.
              Iz kog dela moje poruke si izveo ovaj zaključak.
              Ja nemam ništa protiv da se nekom pomogne i to činim stalno ako ima svrhe, ovo što ti pitaš je znanje od par godina a ti si negde na trećem danu nastave. Nemam ništa protiv da ti neko pomogne ali ne očekuj previše.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • yiipi
                CBC Veteran
                • 08.05.2008
                • 120
                • Beograd

                #37
                Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                Po tablicama koje sam ja nashao moje dizne bi trebalo da budu preko 3mm na snazi motora po cilindru 40-50 konja, ili gresim? Da li ce mi se koeficijent pri auto-kalibraciji menjati kako menjam dizne?

                Comment

                • Vladamir
                  CBC Član
                  • 15.10.2010
                  • 58
                  • Šumadija i Pomoravlje

                  #38
                  Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                  Množilac ce biti manji ako povecas promer mlaznica.

                  Comment

                  • slavko_bgd
                    CBC Senator XXL
                    • 24.03.2009
                    • 771
                    • Batajnica
                    • Stilo 1.6 16V MW

                    #39
                    Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                    I obrnuto, ako prebušiš mlaznicu, povećaš množilac i mlaznica se recipročno smanji.
                    Softver je čudo!
                    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                    Comment

                    • yiipi
                      CBC Veteran
                      • 08.05.2008
                      • 120
                      • Beograd

                      #40
                      Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                      ali kod mene mora da bude koeficijent ~1 da ne bi poremetio rad na benzinu ...

                      Comment

                      • slavko_bgd
                        CBC Senator XXL
                        • 24.03.2009
                        • 771
                        • Batajnica
                        • Stilo 1.6 16V MW

                        #41
                        Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                        Pa znam, to ti i kažem.
                        Mada je najbolje da podešavanje uradiš na valjcima ("roll bench").
                        Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          #42
                          Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                          li kod mene mora da bude koeficijent ~1 da ne bi poremetio rad na benzinu ...
                          ne, bre ne treba da ti multiplikator bude 1 , nego da ti vremena impulsa benzinskih dizni budu nepromenjena (tj. sto manje promenjena) pri radu na plin.
                          benzinski ecu nema pojma da auto radi na plin, i on tera svoje i radi svu kontrolu i dalje...
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • yiipi
                            CBC Veteran
                            • 08.05.2008
                            • 120
                            • Beograd

                            #43
                            Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                            Originally posted by ale944
                            li kod mene mora da bude koeficijent ~1 da ne bi poremetio rad na benzinu ...
                            ne, bre ne treba da ti multiplikator bude 1 , nego da ti vremena impulsa benzinskih dizni budu nepromenjena (tj. sto manje promenjena) pri radu na plin.
                            benzinski ecu nema pojma da auto radi na plin, i on tera svoje i radi svu kontrolu i dalje...
                            A to postizem izborom pravih dizni?

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              #44
                              Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                              A to postizem izborom pravih dizni?
                              da, diznama, i pritiskom gasa. e sad, to prebacivanje sekvent/full group verovatno mrsi ali sta da ti kazem, probaj onako kako ti je dora rekao, saku dizni, pa od manjih ka vecim, i sa pritiskom od oko 1.5 bar (steluje se na isparivacu, i ne zaboravi u softveru da promenis novu vrednost za operational pressure)
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • yiipi
                                CBC Veteran
                                • 08.05.2008
                                • 120
                                • Beograd

                                #45
                                Re: Cima, oce motor da iskoci :badteeth:

                                Originally posted by ale944
                                A to postizem izborom pravih dizni?
                                da, diznama, i pritiskom gasa. e sad, to prebacivanje sekvent/full group verovatno mrsi ali sta da ti kazem, probaj onako kako ti je dora rekao, saku dizni, pa od manjih ka vecim, i sa pritiskom od oko 1.5 bar (steluje se na isparivacu, i ne zaboravi u softveru da promenis novu vrednost za operational pressure)

                                iskopao sam neku tablicu koja je odnos snaga i pritisaka u isparivacu. Interesuje da li se slazete sa ovim:

                                Suggested LPG Reduced Pressure at Idle.

                                120 HP 1.0 Bar
                                140 HP 1.0 Bar
                                170 HP 1.10 Bar
                                200 HP 1.15 Bar
                                270 HP 1.30 Bar
                                300 HP 1.40 Bar
                                340 HP 1.45 Bar
                                380 HP 1.50 Bar

                                http://technocarb.com/univ/Manual-LPG-C ... Ve1-45.pdf


                                a za prelaz iz jednog u drugi rezim ne bi trebalo da bude problem jer se vremena brizganja smanjuju kad brizganje predje u batch fire ...

                                Comment

                                Working...
                                X