E ovako... da ne davim clanove preko pm.... izvinjavam se jos jednom na smetnjama
Auto Saxo 1.4 75ks (2001 god.)
Sekvent uredjaj StiloGas sa tomasetto isparivacem....
Imam problem....tj. imao sam ga ali sada me bas kopka sve sto sam video....
Problem je bio u tome sto auto nije hteo da vuce nakon ugradnje sekventa....tj. trzao je kada mu se da gas iz niskih obrtaja ...kao da ce da iskoci....
Problem resen zamenom isparivaca....auto sada ide super i cini mi se da radi bolje i tise nego na benzinu....
Ali svasta sam video i dok su stelovali i bas me jako kopka....
Dok se problem nije resio svasta je radjeno....premesteni su injectori gasa na drugo mesto i sada crevo prelazi duzinu od 15 cm.... mislim da najduze nije duze od jedno 17cm....
Promenjeni su svi komplet injectori da bi se uklonila mogucnost da je neki od njih neispravan....
zanima me koliko duzina creva utice na vreme ubrizgavanja i da li ce vreme ubrizgavanja biti vece ukoliko je jedno crevo duze za 1cm ili malo vise???
Koliko vreme ubrizgavanja gasa treba da bude vece od vremena ubrizgavanja benzina ???
Konkretno video sam da prva dizna ima vreme ubrizgavanja za oko 1 ili 1.5 ms vece od ostale tri.....
Video sam josh da lamda senzor pokazuje voltazu od 0.12v i ne menja se kada se turira auto....
Prikazuje da je stalno smesa osiromasena (samo na dijagnostici gasnog uredjaja, ne pale mi se lampice u kolima)
Jel moguce da nije dobro vezana???
Na dijagnostici u citroen servisu su se vrednosti lamda sonde menjale...
E sad ...
Posledice tog duzeg creva sam saznao od jednog clana....blage detonacije u cilindrima.... samo me zanima kako se one manifestuju???
Ja trenutno nemam ni jedan problem prilikom voznje na gas i zadovoljan sam kako ide i sve to...razlika se ne oseti izmedju plina i benzina....
ALI
Video sam sve te cudne stvari i sad me to jako kopka pa bih vas molio da mi date odgovore....
Hvala unapred
i josh jednom se izvinjavam clanovima koje sam maltretirao preko pm
oprostite mi
Auto Saxo 1.4 75ks (2001 god.)
Sekvent uredjaj StiloGas sa tomasetto isparivacem....
Imam problem....tj. imao sam ga ali sada me bas kopka sve sto sam video....
Problem je bio u tome sto auto nije hteo da vuce nakon ugradnje sekventa....tj. trzao je kada mu se da gas iz niskih obrtaja ...kao da ce da iskoci....
Problem resen zamenom isparivaca....auto sada ide super i cini mi se da radi bolje i tise nego na benzinu....
Ali svasta sam video i dok su stelovali i bas me jako kopka....
Dok se problem nije resio svasta je radjeno....premesteni su injectori gasa na drugo mesto i sada crevo prelazi duzinu od 15 cm.... mislim da najduze nije duze od jedno 17cm....
Promenjeni su svi komplet injectori da bi se uklonila mogucnost da je neki od njih neispravan....
zanima me koliko duzina creva utice na vreme ubrizgavanja i da li ce vreme ubrizgavanja biti vece ukoliko je jedno crevo duze za 1cm ili malo vise???
Koliko vreme ubrizgavanja gasa treba da bude vece od vremena ubrizgavanja benzina ???
Konkretno video sam da prva dizna ima vreme ubrizgavanja za oko 1 ili 1.5 ms vece od ostale tri.....
Video sam josh da lamda senzor pokazuje voltazu od 0.12v i ne menja se kada se turira auto....
Prikazuje da je stalno smesa osiromasena (samo na dijagnostici gasnog uredjaja, ne pale mi se lampice u kolima)
Jel moguce da nije dobro vezana???
Na dijagnostici u citroen servisu su se vrednosti lamda sonde menjale...
E sad ...
Posledice tog duzeg creva sam saznao od jednog clana....blage detonacije u cilindrima.... samo me zanima kako se one manifestuju???
Ja trenutno nemam ni jedan problem prilikom voznje na gas i zadovoljan sam kako ide i sve to...razlika se ne oseti izmedju plina i benzina....
ALI
Video sam sve te cudne stvari i sad me to jako kopka pa bih vas molio da mi date odgovore....
Hvala unapred
i josh jednom se izvinjavam clanovima koje sam maltretirao preko pm


Comment