TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

    Dizni ima dve vrste.
    Jedna je da je promer dizni fiksiran u fabrici i velik je, maksimalan. Softver odredjuje koliko će dizna biti otvorena i time reguliše smešu. mana ovoga je teško podešavanje na manjim motorima i na motorima kod kojih je vreme ubrizgavanja kratko na maksimumu, recimo francuzi koji rade na maksimum 9 milisekundi pošto braća iz samo njima znanih razloga stavljaj udizne koje bi zadovoljile motor od 3000 kubika na jadu od 1.2...

    Druga vrsta je promenjliv otvor dizni koje se montiraju po potrebi. Prednost ovoga je da se dizne tačno prilagode potrebama tog motora i mnogo je lakše podesiti ih u celom opsegu rada motora. Da bi znao orijentaciono gde da počneš sa promerom, date su neke tablice za "konja po cilindru" ili neki softveri imaju ugradjen kalkulator pa upišeš koliko konja i cilindara pa on "proračuna" koji promer dizni treba što je ustvari ista ta tablica samo je neko lepo upakovao...

    Mana ovoga je što tablica često nema veze sa životom jer je uopštena, orijentaciona i zahteva ili iskustvo majstora ili sistem pokušaja i popušaja dok majstor ne stekne iskustvo pa mu opet dodje na isto. Može se desiti da na istom tipu motora bude razlika od 0.2 milimetra i da motor radi lepo, jedan sa 2mm a drugi sa 1.8mm a obrnuto neće raditi dobro iako je isti motor. Iskusan majstor će odmah po pokretnju kalibracije utvrditi da li je slejbo stvar prilikom odabira prečnika dizni i obustaviti radove pa promeniti dizne odmah na odgovarajuću meru. Iskustvo će pomoći da ovih popušaja bude što manje. Pravi majstor neće dozvoliti da softverski premosti (može se ako ima iskustva) promašen promer dizni i srediće to najbolje što može. Neko ko se ne razume u problematiku ili nema vremena da se bakće će uraditi softverski šta najbolje zna a to je najčešće autokalibracija pa šta onaj odgore da i predati auto mušteriji na daljnje vadjenje očiju pa opet šta bude biće.

    Razlika izmedju prvog i drugog slučaja je u vremenu provedenom u razmišljanju i realizaciji razmišljanja a to je opet spojeno sa vremenom koje je proteklo u prethodnim periodima za pokušaje i popušaje.

    Mušterije danas idu za manjom cenom jer televizor košta u onoj radnji 300 evra a isti takv u ovoj radnji košta 270 pa šta onda onaj secka vodu za piliće za trista evra, to jest 30 evra razlike. kad to jednog dana bude shvaćeno da nije tako i počne da se ceni znanje, minuli rad i profesionalni pristup tome za šta ste dali pare svejedno da li 5 ili 5000 evra, ovaj deo foruma će postati besmislen jer neće imati šta ko da pita u vezi problema.

    Mislim da ja taj dan neću dočekati
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • *IvanT*
      CBC Senator XXL
      • 30.01.2005
      • 3234
      • Srbija, Beograd, Kara

      #17
      Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

      Pored svega ovoga o brizgacima, sto je Dora napisao, postoji jos jedna jako bitna stvar za koju odgovorno tvrdim da je vise od 90% "majstora" koji ugradjuju gas ili nepoznaje ili neradi. U pitanju je stelovanje hoda brizgaca (Valtek, Rail i slicni), koji fabricki dolaze NENASTELOVANI!!! Hod klipa brizgaca se odredjuje prema tipu motora i vremenu otvaranja benzinskih brizgaca. Stelovanjem hoda klipa se menja i brzina brizgaca, sto resava jako puno problema na nekim tipovima automobila. Cesto se desava da hod jednog klipa unutar brizgaca bude duplo veci nego kod drugog, pa zamislite sta se desava u radu motora i prilikom sagorevanja gasa na tim cilindrima. O pesledicama neka razmisljaju majstori koji ne steluju brizgace i musterije koje stede 50E prilikom ugradnje....

      BTW

      Neravnomeran rad motora na leru je jedan od prvih pokazatelja da brizgaci nisu nastelovani
      http://www.lovatogas.co.rs

      Comment

      • vasko
        CBC Član
        • 23.05.2008
        • 32
        • Beograd

        #18
        Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

        Nema potrebe citirati post iznad...

        Nazalost, ko nema u glavi ima u dzepu, a ja sam to naucio sam na svojoj gresci. Da li bih mogao ja nekako da dodjem do nama poznatog servisa u BG da proverim svoj uredjaj i uradim FINE TUNING? To bi bilo veoma lepa stvar

        Comment

        • vasko
          CBC Član
          • 23.05.2008
          • 32
          • Beograd

          #19
          Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

          Evo nakon 24 casa se javljam ponovo Kao sto rekoh auto sd ide puno bolje, nema vise seckanja pri naglom ubrzavanju dobio je dosta snage ali avaj: kad sam istrosio bocu i sipao na EKO pumpi gas, PONOVO je upalio CHECK ENGINE. I tog momenta su sve moje nade u veru idealnog resenja problema potonule. Auto ide dobro necu da gresim dusu ali ono narandzasto cudo mi probi oci. Ne vredi doslo je krajnje vreme da se obratimo strucnom licu. Druga stvar koju sam primetio jeste da mi se cini da prilicno trosi. Namerno sam ga testirao u rezimu rada kad sam testirao na benzin. Vozim max 90km/sat i u autu sam samo ja bez naglih ubrzavanja i cimanja auta. Znaci lagana voznja. U tom rezimu mi trosi benzina negde oko 6 litara. Identican rezim plina preko 8!!!!!!!!!. Ovde nema ni govore o onome sto mi je obecano pri ugradnji a to je da ce da trosi ISTO kao benzina a u NAJGOREM slucaju 10% vise ako mi Bogovi nisu naklonjeni. Po ovoj racunici izadje da trosi 33% vise sto je KATASTROFA. Treca stvar, kako je moguce da u bocu nominalne zapremine 51 litar nemoze NIKAKO da stane preko 33 litra plina? Prvi put kad je punjena je jedva stalo 38,3. Dok svaki sledeci put jedva 33 litra? To mu izadje oko 60% nominalnog kapaciteta. Znam da je vise glupo i beze veze da se u nedogled zalim na pruzenu mi uslugu i da je najbolje da podjem kod dokazano strucnog lica sto cu uciniti kolko sutra (uz prethodno zakazivanje naravno), ali mi nije jasno ko koga u ovoj celoj prici k***? Ovo je cisto diskusija i nista vise od toga.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #20
            Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

            Vasko, sto se potrosnje tice kada je sve idealno, ona je 5-10% povecana u odnosu na benzinsku. Ono sto je suludo je da neko moze da da garanciju na potrosnju, to cak ni fabrika ne garantuje za potrosnju benzina, pa je i ta potrosnja gotovo uvek visa nego deklarisana.
            Sto se performansi tice, tu je gotovo sigurno da neke razlike ne sme da bude. Gasu gode nizi i srednji obtaji i kriva obrtnog momenta se blago spusti ka njima, pa se ima utisak da motor na gasu lepse povlaci, sto je u stvari istina.
            Na kraju, ponovno paljenje lampice govori da nesto nije kako treba da bude, tj. potrebno je ponovo procitati gresku i ako je razlog smesa.....onda odes kod majstora koji je ugradio da nasteluje kako treba.... i da nasteluje brizgace..... i da sve prekontrolise...i da ti napise garanciju na pruzenu uslugu, a ne na potrosnju.
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • PINHEAD
              CBC Senator XXL
              • 30.03.2005
              • 373
              • BG, Vidikovac

              #21
              Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

              Evo ga i Djura Sad mi je Vasilije ispricao da je dobio pola kilometra creva uz brizgaljke

              Eto. Opet ona stara "ko ne plati na mostu..."
              EI9, EJ9, EK9......

              Comment

              • vasko
                CBC Član
                • 23.05.2008
                • 32
                • Beograd

                #22
                Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

                Evo ljudi bio jutro ja u nasem POZNATOM beogradskom servisu za ugradnju autogas sistema. Elem, ljudi bili fini i strpljivi i odmah su konstatovali da su brizgaljke previse udaljene od benzinski brizgaljki tako da su creva izmedju njih malte ne pola metra umesto da budu desetak centimetara. U subotu je zakazana prerada tog dela sistema i nadam se najboljem. Cekam taj dan kao zeblo sunce. Covek je zakacio STAG na laptop i konstatovao da je manje vise solidno podeseno ali je pronasao neke parametre koji nisu uposte bili dobro podeseni. Jedino me je malo zbunio jednom konstatacijom a to je da mi je i on rekao da nije bas nenormalno da se CHECK ENGINE ponekad upali u zavisnosti gde sipas plin itd. Ja sam razgovarao sa par mojih prijatelja koji imaju taj uredjaj na svojim astrama/vectrama i NIKADA im se nije palio CHECK ENGINE. Cak ni ovom prijatelju sa LADOM NIVOM. Doduse on na njoj ima LANDIRENZO. To me je malo razocaralo pa bih voleo da cujem vase misljenje (pre svega Ivanovo ).

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #23
                  Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

                  Nisi najbolje razumeo... Nakon ugradnje gasa auto se provoza nekih 10-15km da bi se uradilo neko bazno stelovanje. U periodu do prvog servisa (na 1000km) se u nekim slucajevima moze desiti da se chek upali zbog lose smese, ali nakon finalnog stelovanja to ne bi smelo da se desava. Kod tebe su problemi sa losom ugradnjom doveli do svih ostalih problema, tako da...... taj motor je jako zahvaln za ugradnju gasa, ne brini.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • vasko
                    CBC Član
                    • 23.05.2008
                    • 32
                    • Beograd

                    #24
                    Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

                    Sutra je dan D. Preradjuje se lose ugradjen TOMASSETO. Nervozan sam kao pred zenidbu Ne verujem da cu nocas spavati jer puno ocekujem od sutrasnjeg dana. Delim iskustva kad zavrsimo

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

                      pa ne poradja ti se žena, spavaj mirno to je samo popravka auta
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • vasko
                        CBC Član
                        • 23.05.2008
                        • 32
                        • Beograd

                        #26
                        Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

                        Eh ovo je mnogo gore nego da i se zena poradja

                        Elem, bio sam kod gospodina Ivana i sistem je komplet preinstaliran (i harverski i softverski). Mogu samo jedno da kazem, covek je GENIJE (tu spadaju i njegove kolege). Uredjaj je ovaj put brilijantno odradjen, ja prosto nemogu da verujem da mi auto sad radi IDENTICNO kao na benzinu. Znaci ne isto, slicno itd. IDENTICNO!!! Provozao sam ga nekih 200km i to je neverovatno kako se lepo ponasa. Odlicno vuce, ne stuca vise na gasu, nema nikakov trzanja, zvuk motora je sad identican ko na benzinu (da mi nije prespojio crevo za benzin pa je zato tako dobro ). Stvarno sam prezadovoljan odradjenim poslom a spisak stvari koje je BIVSI i nikad vise majstor zaboravio je sledeci:

                        1. nije UPOSTE spojio lambda sonde na ECU
                        2. nije UOPSTE nastelovao brizgace
                        3. creva od brizgaca do usisne grane ja roknuo jedno 45cm dok je sad nekih 5-7 cm.
                        4. pozitivna faza koja ide od ECU do akumulatora je bila LABAVA
                        5. Stavio mi je stari SOFTWARE od prosle godine a sad imam star par meseci (ajd to i nije tolko strasno)
                        6. Softverski mi nije skoro nista podesio (stavio je da se npr. plin pali na 30 stepeni dok je sad 40)

                        I tako dalje i tako blize.

                        Zajurio sam se sad kod njega da uletim u onu stracaru da mu pokazem spisak odradjenih stvari i da mu pokazem kako se posao radi posto mi je poslednji put rekao da nalepim nalepnicu preko CHECK ENGINE lampe .

                        Ali je kuce pobeglo na slavu. Izgleda da me je osetio

                        Elem utisci su veoma impresivni daleko daleko iznad ocekivanja (ako izuzmem problem za koji Ivan zna ali cemo to resavati u hodu).

                        Ko nece da dozivi sodomu i gomoru koju sam ja doziveo neka ide na znanu adresu.

                        Jos jednom hvala puno AC Rasic na brilijantno odradjenom poslu.

                        Comment

                        • tomamega
                          CBC Senator XXL
                          • 19.03.2009
                          • 715
                          • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                          • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                          #27
                          Re: TOMASETTO - STAG Uzasni problemi - Pomoc

                          Upravo zato ljudi ovde godinama trube da je bitan majstor koji ugrađuje gas, a ne uređaj. Upoznao sam čoveka kome je ugradnja plina gotovo uništila Daciu LOogan, star 2 godine. Ko mu pomene plin, kao da mu sipaš so na ranu.

                          Srećom, ja sam se obavestio na vreme, pa nisam imao većih problema.

                          Comment

                          Working...
                          X