sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ĐURA
    CBC Član
    • 06.08.2008
    • 24
    • beograd

    sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

    ugradio sam plin u punta 1.2, 2003 god i primetio sam da se motor mnogo teže zagreva a lakše hladi kad vozim na plin?na relaciji od 15 km jedva da dostigne radnu temperaturu kad je napolju oko nule?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

    Zameni termostat....
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • ĐURA
      CBC Član
      • 06.08.2008
      • 24
      • beograd

      #3
      Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

      zaboravio sam da napisem kad vozim na benzin radna temperatura je ok bez promena?

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

        Mora da imaš neki isparivač koji je veći od auta Šalim se naravno. Kako utvrdiš da nema temperature, po kazaljci ili po prebacivanju na gas.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ĐURA
          CBC Član
          • 06.08.2008
          • 24
          • beograd

          #5
          Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

          kad vozim na benzin normalno dostigne radnu temperaturu i konstantno je odrzava.skroz je druga prica kad vozim na plin,teze dostize radnu temperaturu?paljenje na benzin se podrazumeva,normalno prebacuje na plin kad dostigne 30 stepeni.

          Comment

          • *IvanT*
            CBC Senator XXL
            • 30.01.2005
            • 3234
            • Srbija, Beograd, Kara

            #6
            Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

            Gas kod isparavanja oduzima toplotu iz okoline i isparivač se priključuje na rashladni sistem motora. Da bi se to odrazilo na drastično sporije postizanje radne temperature, isparivač bi trebao da ima zapreminu od 10'ak litara....
            http://www.lovatogas.co.rs

            Comment

            • b_samardzic
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 1557
              • Smederevo

              #7
              Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

              Kakve veze ima koliki je isparivac?
              Bitna je kolicina gasa koja ispari a to zavisi od toga koliko motor potrosi.
              Velicina isparivaca ne igra nikakvu ulogu.
              A za temperaturu motora da pitam jesi gledao spoljnu temperaturu u oba slucaja.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

                Pa imalo bi veze ako bi bio od 10 litara kapaciteta, to se htelo reći, pošto sasvim sigurno nije takav, onda ne utiče na problem, bar ne u meri koja je primetna i to se htelo reći.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #9
                  Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

                  Da, termostat i to se htelo reci...
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • ragazzoni
                    CBC Senator XXL
                    • 24.02.2009
                    • 774
                    • Obrenovac i okolina
                    • Opel Omega 2.0i-16v

                    #10
                    Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

                    Proveri da li su ti parametri testiranja isti u oba slučaja, spoljna temperatura, uključeno zagrevanje kabine, vreme...... Ako misliš da isparivač POJEDE toliko toplote, nema šanse. Svakako termostat koji je odgovoran za postizanje i održavanje radne temperature, zna biti veliki problem. Ako imaš el. instrument koji meri temperaturu, proveri da li se skala pomera kad upališ svetla, ugasiš auto i sl.??
                    ''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
                    Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!

                    Comment

                    • ĐURA
                      CBC Član
                      • 06.08.2008
                      • 24
                      • beograd

                      #11
                      Re: sporije zagrevanje motora gde je ugradjen plin

                      Hvala na savetima!

                      Comment

                      Working...
                      X