Na preporuku kolege ugradio sam sekvent uredjaj Bajkan.
Rece mi kolega, super je momak taj makedonac, super rade, cena je 100 eura manja nego kod Rasica.
Makedonac gaza u Mirijevskom bulevaru rece da je isparivac turski a elektronika italijanska !
Pristanem ja, mali makedonac ugradjuje 4 sata duze nego sto je rekao da ce trajati ugradnja. Sef, naravno, nije tu.
Zavrse oni, ja platim, dobijem neki racun i neku garanciju. Kao i svaki glupi mamlaz ne pogledam sta pise na toj "garanciji".
U startu uredjaj radi kako treba ali cim je zahladnelo prilikom prebacivanja na plin auto se gasi pa prebacujem ponovo pa se gasi i tako 10 min dok ne sastavi rad. Kada se auto startuje drugi put u toku dana, prebacuje super bez obzira sto se ohladio (stajao 7 sati parkiran).
Odem do makedonaca jednom, drugi put, treci put. Mali makedonac podesava, muci se nesto. Svaki put cekam u redu sa jos barem dve nezadovoljen musterije. Podesavanje nije uspelo, makedonac tvrdi da auto ne valja ?!
Auto redovno odrzavam. Menjani kablovi, svecice, pran protokomer, na benzinu radi super.
U poslednje vreme auto gubi snagu preko 5000 obrtaja pa par dana radi i preko 5000 !?
Da li je do kvaliteta plina ili cega ko zna. Neko vreme je super radio kad uspe da prebaci.
Odem ja da uradim atest i ljudi mi sa cudjenjem utvrde da mi je na "tocak" bocu stavljen ventil za "bojler" bocu. Promena me je kostala 4000 din i dva puta placen atest plina. (2x 4500 din)
Saznao sam da je mali makedonac vidjen u nekom servisu na Banovom Brdu a da je gazda pobego u Rumuniju ili Bugarsku.
Jedino resenje do koga sam dosao je da je potrebno promeniti elektorniku i one sekvent ventilice.
Ima li neko bolji predlog, kontakt nekog majstora ili mozda da se udruzimo i probamo da kontaktiramo proizvodjaca.
Rece mi kolega, super je momak taj makedonac, super rade, cena je 100 eura manja nego kod Rasica.
Makedonac gaza u Mirijevskom bulevaru rece da je isparivac turski a elektronika italijanska !
Pristanem ja, mali makedonac ugradjuje 4 sata duze nego sto je rekao da ce trajati ugradnja. Sef, naravno, nije tu.
Zavrse oni, ja platim, dobijem neki racun i neku garanciju. Kao i svaki glupi mamlaz ne pogledam sta pise na toj "garanciji".
U startu uredjaj radi kako treba ali cim je zahladnelo prilikom prebacivanja na plin auto se gasi pa prebacujem ponovo pa se gasi i tako 10 min dok ne sastavi rad. Kada se auto startuje drugi put u toku dana, prebacuje super bez obzira sto se ohladio (stajao 7 sati parkiran).
Odem do makedonaca jednom, drugi put, treci put. Mali makedonac podesava, muci se nesto. Svaki put cekam u redu sa jos barem dve nezadovoljen musterije. Podesavanje nije uspelo, makedonac tvrdi da auto ne valja ?!
Auto redovno odrzavam. Menjani kablovi, svecice, pran protokomer, na benzinu radi super.
U poslednje vreme auto gubi snagu preko 5000 obrtaja pa par dana radi i preko 5000 !?
Da li je do kvaliteta plina ili cega ko zna. Neko vreme je super radio kad uspe da prebaci.
Odem ja da uradim atest i ljudi mi sa cudjenjem utvrde da mi je na "tocak" bocu stavljen ventil za "bojler" bocu. Promena me je kostala 4000 din i dva puta placen atest plina. (2x 4500 din)
Saznao sam da je mali makedonac vidjen u nekom servisu na Banovom Brdu a da je gazda pobego u Rumuniju ili Bugarsku.
Jedino resenje do koga sam dosao je da je potrebno promeniti elektorniku i one sekvent ventilice.
Ima li neko bolji predlog, kontakt nekog majstora ili mozda da se udruzimo i probamo da kontaktiramo proizvodjaca.
Comment