Pozdrav za sve "kolege" forumase.
U pitanju je Tomasetto sekvent uredjaj u automobilu Ford Mondeo 2.0 (107kW), sa automatskim menjacem.
Generalno, imam problem ali nije nista strasno...jer ce se verovatno otkloniti na prvom servisu posle predjenih 1000km.
Prvo mi je pravila "problem" potrosnja TNG-a koja je iznosila 15.5 l/100km (gorivo nije prelazilo 11.5l/100km agresivnije voznje). Kazu da ce se smanjiti kada se ECU plina mapira posle odredjenog broja predjenih km, i posle par potrosenih rezervoara gasa.
Drugo, pre neki dan, mi auto poceo da trokira na benzinu (kod prvog starta kada je motor hladan), Ubacim u D i pocne da trokira, nece da predje 2000 rpm, prebacim ga u ler i malo potopim po gasu i kao da proguta knedlu i to je to. Posle je sve normalno. Isti taj dan, posle odredjenog vremena, upali se lampica Check Engine. Odem do servisa i zakace ga na diagnostiku, i tamo prijavljuje gresku "prebogata smesa". Greska je "obrisana" i uradjena komplet diagnostika automobila gde je utvrdjeno da je sve OK. (Od sijalica u instrument tabli do samog kraja...).
Mislio sam da je problem u tome sto sam posle ugradje plina promenio ulje, filter ulja i svecice. Ali kaze mi majstor da to nema nikakve veze, i da ce se taj problem, najverovatnije pojaviti ponovo, ali da nista ne diramo dok ne odem na prvi servis plina. Predlozio je da se "resetuje" ECU motora, ali da ipak nista ne diramo dok se sve ostalo ne zavrsi.
Da sacekam jos 400km, pa da vidimo onda sta ce da se desava?
Hvala
U pitanju je Tomasetto sekvent uredjaj u automobilu Ford Mondeo 2.0 (107kW), sa automatskim menjacem.
Generalno, imam problem ali nije nista strasno...jer ce se verovatno otkloniti na prvom servisu posle predjenih 1000km.
Prvo mi je pravila "problem" potrosnja TNG-a koja je iznosila 15.5 l/100km (gorivo nije prelazilo 11.5l/100km agresivnije voznje). Kazu da ce se smanjiti kada se ECU plina mapira posle odredjenog broja predjenih km, i posle par potrosenih rezervoara gasa.
Drugo, pre neki dan, mi auto poceo da trokira na benzinu (kod prvog starta kada je motor hladan), Ubacim u D i pocne da trokira, nece da predje 2000 rpm, prebacim ga u ler i malo potopim po gasu i kao da proguta knedlu i to je to. Posle je sve normalno. Isti taj dan, posle odredjenog vremena, upali se lampica Check Engine. Odem do servisa i zakace ga na diagnostiku, i tamo prijavljuje gresku "prebogata smesa". Greska je "obrisana" i uradjena komplet diagnostika automobila gde je utvrdjeno da je sve OK. (Od sijalica u instrument tabli do samog kraja...).
Mislio sam da je problem u tome sto sam posle ugradje plina promenio ulje, filter ulja i svecice. Ali kaze mi majstor da to nema nikakve veze, i da ce se taj problem, najverovatnije pojaviti ponovo, ali da nista ne diramo dok ne odem na prvi servis plina. Predlozio je da se "resetuje" ECU motora, ali da ipak nista ne diramo dok se sve ostalo ne zavrsi.
Da sacekam jos 400km, pa da vidimo onda sta ce da se desava?
Hvala
Comment