SAAB 9-5 SW 2.0T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    SAAB 9-5 SW 2.0T

    Cao drugari tatatatirci...

    Evo polako se kod mene skockashe kockice...
    Napokon... Izlazim iz krize shto bi se reklo... Materijalne...

    Pa reshih eto da u doglednije vreme( 15tak) dana kad legne suvarak chastim svoj Budjelar sa manjim izdatcima za gorivo... Jest da se ispruzim u startu, ali... Kasnije se odplacuje.
    E sad ...

    SAAB 9-5 SW 2.0T je auto u koji treba da se ubaci plin.

    Ovo je kriva Snage i Momenta kroz obrtaje. Naravno da je promenjen program u ECU jedinici, chemu SAAB ako se to ne uradi ?
    Ideja je da se zadrze koliko toliko performanse auta, a da naravno bude lepo po Budjelar. Naravno TORO boca, a ima mesta u GepeKsu koliko Vam dusha oce, jer ima Duplo dno. Pa naravno sa tim ide i MAX TORO boca.. 55-60 litara otkud znam kolika je lupih sad ovo...

    Naravno, Cena bi me interesovala, sa recimo 2-3 varijante, tipa, jeftinija, do te i te snage i momenta cena... Do te i te snage i momenta 2 i Zadovoljava kriterijume cena TA...
    Ili ako je uznapredovala pricha sa diznama i ostalim zavrzljucama do toga pa moze da pumpa 70-80KS po cilindru po dizni... Super!
    Auto je 2001 godishte ako je to bitno, ali mislim da nije... Da imam i Program koji je u ECU jedinici sa svim podatcima... MAPE... pa ako bi i to bilo od pomoci...
    Nadam se brzom odgovoru, sa predlozima!

    Izvinjavam se ako sam omashio mesto Gdi se ovo priupituje unapred!

    S poshtovanjem
    Drugar TaTaTaTiraC
    TAZZ
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

    Veoma korisna informacija je i koliki je maximalan boost puhala na toj konfiguraciji pa ako nije tajna...
    Mislim da je dobra ideja da se ugradi gasni uređaj manje snage,između ostalog i zbog cene kao i iskorišćenja kapaciteta,pod uslovom da se softverski ograniči opterećenje na gasu preko kog bi se za pogon koristio benzin.Izvodljivo je bez da se oseti prelez i preko i povratak na gas.Na taj način nebi bilo opasnosti po motor od siromašne smeše.I tako...

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

      Konfiguracija tog motora je takva da bi u tom slučaju stalno radio na benzin, pogledaj mu krivu nm i kad počinje. To bi bile bačene pare po meni. Tu ide gas kako treba ili nikako, trionic nije sprava koja dozvoljava površne stvari.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

        Nisam radio nešto ni slično ali sam recimo radio turbo snage oko 180 ks (Lancia) onako kako sam opisao sa opcijom u softveru da se na 75% opterećenja motora vrati na gas.I radi to dobro,i bez trzanja. Da pojasnim, kada malo gaziš pedalu gasa,motor radi na lpg a kad ga otčepiš do patosa radi na benc bez obzira na broj obrtaja.
        Ne vozi ga,valjda uvek do patosa? Da nije TAZZ sinonim za STIG?
        Ne kažem da bih ja to probao na tom autu, nego sam čisto malko o ideji koja,čini mi se nije pominjana na forumu.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #5
          Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

          Moj motor ima 200 (lažem ali će da ih ima) i turbo je i radi na gasa ali radi na 1 bar i to je već problem ali nije neki. Ovaj motor pravi maksimum Nm na 1600 obrtaja, normalno zavisi od stiskanja pedale i koja je brzina. Dovoljno je reći da ima fabričku zaštitu od preopterećenja menjača u prvoj i drugoj brzini. Nemam pojma baš o svim modelima i da li ga ovaj ima i da li sam sve baš tačno naveo ali ima ovde onih koji znaju. Radi na većem pritisku, Trionic će nonstop korigovati grešku a neće imati čime, malo Sabova rade dobro na gas ne zato što su loše uradjeni nego što su zahtevni automobili i uradjeni su normalno kao svi drugi sa toliko itolik okonja... 200 sabovih konja nije isto što i 200 mojih ili lancijinih, obrtni momenat ubija...

          vlasnik će reći neću ja da pretiskam gas ali će ga pretiskati. Ti ćeš reći prebaciće na benzin pod tim i tim uslovima a on će reči dobro, i to je ok. Za mesec dana će reči pa troši mi više benzina nego plina i šta onda...

          Ideja ti nije loša i nije nova, tačno je da se to slabo koristi ali treba dobro objasniti ljudima. Novi Zavoli recimo koristi te opcije gde god zapne na plinu a ti prebaci na benzin i rešena stvar. Nije jedini ali ne znam koliko će to vlasnici voleti.

          To što je Tazz postavio je zamka ako pitanje ne sadrži, kako se vozi, koliki je pritisak itd...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • ostres
            CBC Senator XXL
            • 01.06.2008
            • 305
            • Zemun

            #6
            Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

            Nemam nikakav savet za ugradnju gasa samo zelim da kazem toliki obrtni moment u opsegu od 1500 - 5500
            pa to je bolesno.
            Live together, die alone.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

              O tome i pričam, treba tu mrcinu pogurati a pogura je baš fino...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • TAZZ
                Banovan
                • 30.05.2005
                • 1409
                • NBGD,SERBIA

                #8
                Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                pffff.... Ja mislim da je oko 1.2-1.3 BAR pritisak... sd cu bacim pogled na mape... treba Vam air requested?


                Mene zadovoljava pricha da radi i do 0.8-1 BAR... i to mi je zdravih 220-230KS sa nekih 330 NM

                Pa nechepam ja po gasu NON STOP... Ali volim da imam rezervu snage... Za ozbiljnije priche mi je Benzin naravno... Treba LPG za CRUISE 120-140, Po gradu... i tako.. a Chepanje... Benzin... Ja sam zadovoljan da mi radi ok i do 200 KS.. .znachi nekih po Gasa...


                Znachi najnormalnija voznja... NE DR`ZGA, pobeze nam sa semafora... Omatorilo se, pa sad ko jevrej... gledam gdi cure dinari, evri, funte...dolari...
                Znachi najnormalnije... NE KIDANJE... ali da moze da izdrzi bar 0.8-0.9 BAR pretiska... u express loncu...

                I stvarno sam ozbiljan za ugradnju, jer sam izgleda prodao GOLFA... SAAB mi ostaje... a i kupujem si motorin...
                Ah Yamaha SUPER TENERE...
                Ali to je druga pricha...

                Ajde ... Da li STAG 300-400 ili koji vec moze ovo da zadovolji, ili onaj AGIS OBD kako vec...? Koji isparivac, dizne...??? ili jednostavno... recimo... naravno ide meshavina de... MA BOLI ME UVO ima ovde doktora... u ovo se NICH ne razumem ... i eto i JA trazim pomoc... KIT 1 koshta 500, KIT 2 koshta 600 i KIT 3 Ultra sega mega giga 800... nemam pojma...

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #9
                  Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                  Originally posted by Dora
                  Konfiguracija tog motora je takva da bi u tom slučaju stalno radio na benzin, pogledaj mu krivu nm i kad počinje. To bi bile bačene pare po meni. Tu ide gas kako treba ili nikako, trionic nije sprava koja dozvoljava površne stvari.
                  Slazem se... I reda velichina, ne mora u Cent, paru.. .penny... okvirno da znam sa chim baratam... ili da skidam snagu na 220KS i 330NM...
                  Ili ako je OK cifra, da ja naguram na 400NM shto je i limit za turbo... mislim moze on preko, ali nije zdravo...

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #10
                    Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                    Ima li ikakve svrhe terati ovaj motor preko 6000 rpm? Koliko vidim tu se graph zavrsava. Zar neki bolji isparivaci ili 2 ako treba ne mogu da podrze 1.3 bar nadpritiska?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      #11
                      Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                      Ne znam ... i ja cekam odgovor...

                      Comment

                      • Stratos
                        CBC Senator XXL
                        • 10.09.2008
                        • 2594
                        • Novi Sad

                        #12
                        Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                        Isparivači mogu!Jedan ili dva,svejedno, ali do isparivača...lako se desi da pri dužem max opterećenju(mereno u minutima) gas se zaledi u cevi ili gasnom ventilu ili multiventilu ili pri naglom dodavanju pedalom gasa cev za dopremu gasa do isparivača ostane prazna...Ima"milion" sačekuša do 200 i kusur turbo konja na gas.
                        O da,znam šta je Trionic.I poštujem.I nisam siguran da bih pristao da ga radim(čak i da mi ga neko ponudi)mušteriji ni za koje novce.Ali,kad bi bio moj,radio bi i na gas.
                        Hteo sam samo da razmenimo mišljenja o jednoj,mislim,dobroj ideji,odatle i moji postovi u ovoj temi.
                        A da, ti AEB-ejski softveri (kako god se zvali) tako kriju nedostatke sopstvene strategije ubrizgavanja gasa i ja ih ne uzimam za ozbiljno osim Reg Dream-a koji je izuzetak po,mom mišljenju.

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          #13
                          Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                          I SHTA SAD, niko nece da se ufati u koshtac sa 9-5 da ugradi PLIN?
                          Cu i to morati sad da uchim kako i shta???
                          Da odem i kupim STAG ili onaj AGIS ili shta vec pa da ugradjujem? SAM?

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #14
                            Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                            Originally posted by Srdjan
                            Ima li ikakve svrhe terati ovaj motor preko 6000 rpm? Koliko vidim tu se graph zavrsava. Zar neki bolji isparivaci ili 2 ako treba ne mogu da podrze 1.3 bar nadpritiska?

                            Normalno da da može, rade Sabovi na gas, neće biti ni prvi ni poslednji, radi se i sa većim snagama ili kubikažama od tog Saba.Sab je malo specifičan zbog Trionica i nešto većeg broja Nm oddrugih automobila. Konkretan problem ovde zbog čega se ja ne bih upuštao u putešestvije je mapa koja nije fabrička, i moja mapa nije fabrčka ali to je moj auto i kao što reče kolega Stratos da je moj odavno bi šao na plin pa makar da mu je mapa sa Marsa.

                            Drugi problem je da se ovde ne raspravlja o cenama. Cena zavisi od servisa i od želje mušterije a to se dogovara sa servisom koji će to odraditi i stajati iza toga.

                            @Stratos
                            Nisam mislio ništa loše sa onom primedbom, razmišljanje ti je na mestu, hteo sam samo da naglasim da se mušterija mora sa tim upoznati i saglasiti, u tom smislu je bila opaska.

                            Auti koji se vrte na 7-8-9k obrtaja su podložni tome ali vlasnici većinom kažu kad hoću da "divljam" tu je dugme ali u praksi se neki iznenade kad opale 220 autoputem a ono srče benzina samo tako...

                            Sve je moguće pa i drvena peć. Neko želi 9k i 500 konja na plin, može ali košta, koliko nemam pojma ali postoji šampionat u kome učestvuju vozila na plin, sumnjam da da oni prebacuju na 7k na benzin ili da se vuku kao puž.
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #15
                              Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                              Mislim da smo i do sad a i sad konstruktivno razgovarali,tako da nemam neke primedbe,dragi kolega Kad budem imao,je ću da drečim.

                              Elem,može Saab na gas sto posto,a probleme si odlično predstavio,tako da...
                              ima li raspoloženih da se makar virtuelno upustimo u ugradnju u obadve varijante:
                              1. uređaj manje snage
                              2. uređaj za punu snagu
                              da se naš drug Tazz a i mi ostali upoznamo sa materijom?

                              U ovoj našoj enciklopediji su do detalja obrađeni atmosferci sa pogonom na gas u svim varijantama i situacijama, ali su nadpunjeni vidno zapostavljeni te otuda i pitanje tipa "šta ima veze što je turbo" i sličnih pa bi,možda ovo bio dobar momenat za dopunjavanje ove stranice.

                              Comment

                              Working...
                              X