SAAB 9-5 SW 2.0T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

    Drug Ale ima ogromantno iskustvo sa plinom na turbo jer uopšte nema benzin Auto ide, nije da neide

    U principu nema šta posebno da se obradjuje sve je isto kao i kod atmosferca. problem nastaje zbog natpritiska i lošeg vina (gasa)... Problem je u Lovi a ne u plinu, svaka krštena instalacija će izdržati sve ali treba staviti sve što treba a mušterije bi da prodju jeftinije. Nekad je problem smestiti dva isparivača ili jedana povelik itd...

    Desi mi se da sa punom bocom pretisnem malo jače gas i ode na benzin i dok ne potrošim taj gas isto je a nije zima.

    Pritisak 1.5 + 1 = 2.5 kad bi teorijski gledali, 3 bara u boci je dovoljno ali u praksi to mnogo zavisi od instalacije i brzine kojom motor zahteva gorivo...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • TAZZ
      Banovan
      • 30.05.2005
      • 1409
      • NBGD,SERBIA

      #17
      Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

      Dobio ponudu, materijalno odgovara

      Kad stavim ovde utisci...
      Hvala na pomoci!

      Comment

      • ale944
        CBC Senator XXL
        • 20.03.2006
        • 1457
        • Beograd

        #18
        Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

        neko moje iskustvo za to sto hoces je ukratko sledece:

        1. sto protocnija instalacija od boce do isparivaca
        to je valjda jasno zasto mora tako..

        - najveci isparivac gabaritno, jedan ili dva koje mozes da nadjes
        ja imam dva arctica, i to radi, ali bi moglo jos bolje.. problem je sto su oni gabaritno mali, pa iako su prilicno protocni ,pa kad motor ima zahtev za velikom kolicinom gasa, gas prodje, ali ne stigne lepo da da ispari i da drzi manje-vise konstantnu temperaturu, sto odmah povlaci problem smese (da, gasni ecu ima korekciju po temperaturi gasa, ali je senzor suvise inertan za tako brze promene)
        zbog toga kazem da trazis sto veci isparivac, jer ce se sigurno bolje ponasati kada je povrsina za razmenu toplote gas/metal veca.

        - izolacija bakarnih cevi kroz motorni prostor.
        kod mene na nesrecu bakar sa sve racvom koja deli dovod gasa za isparivace je prilicno blizu izduvne grane. desavalo (dok to sve nisam izolovao) da pri malom protoku gasa bakar se toliko ugreje da gas krene u njemu vec da isparava, sto nije neki problem kad se vozi lagano. medjutim na prvo jace dodavanje gasa, postojala je knedla, dok ne izadju svi mehurici iz instalacije i isparivaca, pa tek posle par sekundi auto proradi kako treba. to sam resio izolacijom grane i cevi termootpornom platnenom trakom, i minimalizovao taj problem. sustina je da bakarna instalacija ne bude toplija od 50-ak stepeni.

        to su samo neki od problema , ima toga jos, ali ovo je neka sustina

        sve to moze da se napravi da radi kako treba, ali treba dosta vremena i eksperimentisanja, daleko je od standardne ugradnje gasa
        http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #19
          Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

          sve to moze da se napravi da radi kako treba, ali treba dosta vremena i eksperimentisanja, daleko je od standardne ugradnje gasa
          sva mudrost u jednoj rečenici,posebno što dolazi od vrsnog poznavaoca a i korisnika na slično zahtevnom agregatu.

          Nadam se da ćemo čuti ovde i neke pojedinosti o ponudi,a pri tome ne mislim na cenu,a i utiske vožnje na LPG.

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #20
            Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

            Naravno!

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #21
              Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

              I? Jel pala ugradnja? Radi? Sisti?
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • makedonac
                CBC Član
                • 28.03.2010
                • 13
                • beograd

                #22
                Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                cao, nije problem dali ce raditi ili ne nego kako ce raditi i do kada, josh nije napravljena dizna koja ce gurati tu snagu po cilindru, max 5oks po cilindru, i da je toliko opet ne preporucuje se ugradjivati ako je menjata mapa u racunaru je neke auta rade al neke ne, na primer bmw pravi problem.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                  Makedonac, zamolio bih te da se uzdržiš od komentara radi komentara.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • makedonac
                    CBC Član
                    • 28.03.2010
                    • 13
                    • beograd

                    #24
                    Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                    izvini nesto je pogresno recedno i neistinito, a ako je uredu

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #25
                      Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                      Ne bih da se upuštam u diskusiju bezveze, mnogi automobili koji su čipovani rade normalno kao mnogi koji nisu čipovani rade nenormalno. Svi koji imaju 200+ konja a 4 cilindra mogu očekivati da se to raspadne ili ne znam šta jer nisu napravljene dizne od 50+ konja. Recimo da drug Ale onda vozi na promaju pošto benzin uopšte nema a na granici je.

                      Po čemu i kako čip utiče na loš rad gasa?
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • makedonac
                        CBC Član
                        • 28.03.2010
                        • 13
                        • beograd

                        #26
                        Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                        ja nisam reko da nemoze da radi da vec kako ce da radi i koliko, imao sam licno iskustvo sa bmw x5 4,6 is i bio je problem, a tako su mi rekli i u prinsu da moze kod chipovanih automobila nastati problem i tako i je bilo, jer plinski racunar ts, plinske dizne nemogu da urade veliku naglu promenu u ubrizgavanju i da isprate pomeranje paljenja i tako dalje, taj bmw je radio ekstra sve do 5200 rpw gde na bemzinu se oseti veca snaga a na plinu pocinje da kaslje. a shto se tice dizne i kolicina gasa koja moze da prodje kroz njih da bi naranilo tu snagu po cilindru lepo su deklarisane do koliko moze da gura, i auto ce raditi al nece imati dovolnju kolicinu gasa u punom opterecenju, djaba stavish isparivac kad kroz diznu nemoze da prodje veca kolicina plina od propisana.

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #27
                          Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                          Hm, da, tačno....
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #28
                            Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                            A jel može dve dizne po 49 ks?

                            Comment

                            • Zmaj KV
                              CBC Senator
                              • 05.10.2005
                              • 202
                              • Kraljevo

                              #29
                              Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                              Da bi cetiri cilindra @ 270 ks radilo na LPG-u problem su dizne, mozda bi to novi Valtek 50, Keih-jin, Lovato JLP podrzao... nisam siguran... Mozda kolege znaju za bolje, koje bi dizne podrzale tu snagu po cilindru ili kako prepraviti neke dizne da bi to podrzale... Inace isparivac i grejanje LPG-a nije problem...

                              @ Stratos
                              Fiat Coupe 2.0 20v turbo 250 ks (hardv. chiped) 50 ks po dizni i bez problema radi na LPG-u vec 7 meseci i dosta kilometara, majstor Bojke ga uglavnom vozi pod velikim opterecenjima... top speed 255 km/h @ LPG
                              Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                              Comment

                              • Zmaj KV
                                CBC Senator
                                • 05.10.2005
                                • 202
                                • Kraljevo

                                #30
                                Re: SAAB 9-5 SW 2.0T

                                Originally posted by Stratos
                                A jel može dve dizne po 49 ks?
                                Dobro razmisljanje ali do sada to jos nisam video. Kako ustelovati to?
                                Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                                Comment

                                Working...
                                X