Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sonnyboy
    CBC Član
    • 07.05.2010
    • 23
    • IS

    #16
    Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

    - rjesio sam problem s gasenjem turbine. sav problem kasenja turba je bila ta smjesa. Mnozilac mi je bio na 1,3 pa je padao na 1. auto je gasio turbo i skakao kao da radi na 2 klipa. smjesa je presiromasna nije imao snage nikako i pocelo je da smrdi kao da gori auspuh. medjutim digao sam mnozilac na 1.6 pa stavio blagi pad na 4 tacki na oko 1.5 i spustao na zadnjoj do 1. i radi sve, ne gasi se turbo nikako, auto ide bolje nego na benzinu, non stop trosi oko 10ak litara plina, uvijek isto trosi.
    - zatim sam pokusao ponovo da cackam plinsku mapu cim stavim ispod 1.4 prvih 5tackica mnozioca, odmah nema snage trosi po 30 do 50% vise plina, skace motor, ne moze preko 80 km/h da ide nikako.
    - vratio sam sada plinsku mapu, prve 4 tacke na 1.6, 5u na 1.5, 6u na 1.4, 7 tacku na 1.2 i 8u na 1. radi sve super, normalno trosi, leti ko lud.
    - isto tako sam testao mapu sa startom od 1.8 mnozioca i da se spusta do 1.2, radi isto ko i na 1.6 malo bolje vuce, a potrosnja ista, s tim da auto TRZA kada se pusta pedala gasa tokom punog ili polovicnog gasa, vjerovatno radi preklapanja vremena otvaranja dizna. jer pisa da mnozilac ne treba da ide preko 1.8 u dokumentaciji od STAG 200 ecu jedinice.

    medjutim testao sam koliko odstupa board kompjuter kada je na plinu, pa tacan je u 2dl. osim kada je smjesa presiromasna tada laze po 3 do 4 litra na boardu. kad je sve normalno onda je to to.

    hvala na savjetima

    Comment

    • Stratos
      CBC Senator XXL
      • 10.09.2008
      • 2594
      • Novi Sad

      #17
      Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

      Dobro odrađen posao metodom od prilike.
      Sada sve to isto ali prati informacije sa lambda sonde i korekciju benz. trimera da bi sve to bilo i odlično.

      Comment

      • ZoranPA
        CBC Veteran
        • 14.06.2010
        • 162
        • Pancevo

        #18
        Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

        Hteo bi nešto da konstatujem ,naravno bez ljutnje . Nemogu da verujem da na ovakav automobil stavljate stag 200 (ušteda na konto 300+ 20 eura a ipak razlika samog kvaliteta izrade drastična ) .

        Dali znaš kako ti bord dobija informaciju o potrošnji ?
        Nisam ginekolog al mogu da pogledam ...

        Comment

        • sonnyboy
          CBC Član
          • 07.05.2010
          • 23
          • IS

          #19
          Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

          ja ne znam razliku izmedju stag jedinica. platio sam ugradnju plina i stavljen mi je stag 200. imao sam problem s gasenjem turba pa rjesen. sto se tice kako pokaziva potrosnju ne znam, vjerovatno pomocu vrijednosti MAFa, LAmbde i eventualno otvaranja benzinskih injektora. uglavnom znam kada mi je potrosnja oko 10ak litara, i kada mi je mnozilac na 1.6 drzi prve 4tackice do 1.6 i onda pada na 1, tada mi laze par decilitara. kada je mnozilac oko 1,4 znaci oko 1,3, 1,2 pa pada na 1 pokaziva mi u trenutnu manju od benzina i prosjecnu potrosnju manju od benzina a trosi mi vise najmanje 3 litra.
          - cak trosi vise plina kad je mnozila ispod 1.4 nego kada je na 1.6. bez obzira sto kada mi je mnozilac ispod 1.4 pokaziva da manje trosi od benzina, a kada je na 1.6 pokaziva vise od benzina, a u stvarnosti 1.6 trosi oko 10ak a sa ispod 1.4 trosi vise 11-12-13litara plina.

          Comment

          • sonnyboy
            CBC Član
            • 07.05.2010
            • 23
            • IS

            #20
            Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

            Originally posted by Stratos
            Dobro odrađen posao metodom od prilike.
            Sada sve to isto ali prati informacije sa lambda sonde i korekciju benz. trimera da bi sve to bilo i odlično.
            ne znam puno oko plinskih i benzinskih mapa i ovih mnozilaca nije mi bas puno jasno sta kako i gdej ove tackice treba staviti. ali sam pratio lambdu na plinu i benzinu na 80km/h autoput u petoj brzini na 2000obrtaja. i sta se desava benzinu lambda je -/+3%, polje adaptacija lambde se krece od 5-15% i pulsira non stop, znaci pravi korekciju lambde u tim granicama. dok na plinu stanje lambde je -+3% a polje za adaptaciju/korekciju lambde krene da se penje do 25% i stane, jednostavno ne pulsira, nego zakuca na 25% i stoji sve dok ne pustim gas pa ponovo dodam, znaci korekcija na plinu je 25% na mnoziocu 1.6, isto je i kada je mnozilac 1.4, 1.3, 1.2. probao sam sa mnoziocem 1.8 radi isto kao i 1.6 ali korekcija lambde je na 25% ista. vjerovatno tih 25% je razlika sto trosi 2litra plina vise pri istoj voznji, znaci plin 10 a benzin 8 sa mnoziocem 1.6 koji pada na 1 na kraju.

            ne znam kako da izmapiram i kako da ganjam da mi ovoliko ne dodaje plina. mogu ici sa mnoziocem do 1.4 tada je smjesa siromasnija i osjeti se odmah na gasu, ali koliko sam vidio nista mi se nije puno odnosilo na potrosnju. ali to je kontra smjer onoga sto mi dodaje 25% plina, znaci moram da idem sa mnoziocem na 1.8, a pise u dokumentaciji da se ne ide preko 1.6 jer se tada otvaranje dizni preklapa.



            na slici se vidi u groupi 006 drugo polje se stanje lambde, a trece polje je korekcija ili fuel trim (multiplicative), kada zakuca znaci da je korekcija i veca na plinu.

            ovo je objasnjenje za dva polja LAMBDA "The first two fields will have percentages. The first field tells the fuel trim at idle (Additive). The second field tells the fuel trim at elevated engine speeds (Multiplicative). Negative values indicate that the engine is running too rich and oxygen sensor control is therefore making it more lean by reducing the amount of time that the injectors are open. Positive values indicate that the engine is running too lean and oxygen sensor control is therefore making it richer by increasing the amount of time that the injectors are open."

            Comment

            • Stratos
              CBC Senator XXL
              • 10.09.2008
              • 2594
              • Novi Sad

              #21
              Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

              Proveri tip brizgaljki i veličinu otvora dizni za svaki cilindar.

              Comment

              • sonnyboy
                CBC Član
                • 07.05.2010
                • 23
                • IS

                #22
                Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                dizne pise valtek E4 10R-020268, za promjer rupa nisam gledao. zar je bitno koliki je promjer rupa ?

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                  Da pravimo kuću? jesi postavio temelj? Zar je temelj bitan kad se pravi kuća...
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • sonnyboy
                    CBC Član
                    • 07.05.2010
                    • 23
                    • IS

                    #24
                    Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                    ne znam stvarno nisam ih a ugradjivao, a nezgodno ih je izmjeriti nisu bas pristupacne.

                    Comment

                    • ZoranPA
                      CBC Veteran
                      • 14.06.2010
                      • 162
                      • Pancevo

                      #25
                      Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                      Originally posted by sonnyboy
                      ne znam stvarno nisam ih a ugradjivao, a nezgodno ih je izmjeriti nisu bas pristupacne.
                      Dizne su crvene ,plave , žute ? za prečnik rupe inj. pitaj tog koji je ugradjivao .

                      Tražiš pomoć a kao da je ne želiš
                      Nisam ginekolog al mogu da pogledam ...

                      Comment

                      • sonnyboy
                        CBC Član
                        • 07.05.2010
                        • 23
                        • IS

                        #26
                        Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                        dizne su crvene, za promjer rupa moram pitati.

                        Comment

                        • sonnyboy
                          CBC Član
                          • 07.05.2010
                          • 23
                          • IS

                          #27
                          Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                          citao sam u dokumentaciji od ACGasSynchro za stag jedinice, i kaze da tokom autkalibracije ukoliko je vrijeme lpg manje od benzina onda su "injector nozzle" prevelike i treba ih smanjiti. sto bi trebalo znaciti ukoliko je mnozilac manji od 1 da su preveliki otvori dizni ili ukoliko je mnozilac veci 1.6 a koliko vidim ne smije biti veci radi preklapanja vremena ubrizgavanja onda bi trebalo znaciti da su otvori manji ili uzi. ne znam da li se automatski odnosi da i one rupe na usisnoj grani moraju se povecati ili smanjiti? da li se valtek dizne mogu stelati posto ima neki gore saraf za okretanja na diznama ?

                          Comment

                          • torlak
                            CBC Veteran
                            • 10.11.2007
                            • 100
                            • knjazevac

                            #28
                            Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                            manji od 1 =velike veci od 1,6,male. odnosi se na one na rejlu. i da steluju se,ali na kolko to vec strucni ljudi odavde znaju...prevazilazi moje znanje

                            Comment

                            • sonnyboy
                              CBC Član
                              • 07.05.2010
                              • 23
                              • IS

                              #29
                              Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                              sto bi znacilo da ako mi je mnozilac veliki znaci da su mi otvori dizni mali, a mogu se stelovati znaci da samo koji krug okrenem na onim valtek rail diznama ? jel se ovo odnosi na velicinu otvora na u usisnoj grani ili onih elektricni valtek dizni koje s mogu stelovati?

                              Comment

                              • bmiillan
                                CBC Senator XXL
                                • 18.04.2005
                                • 393
                                • beograd
                                • clk 200k

                                #30
                                Re: Nakon instalacija LPGa, Turbo prestaje da radi Golf 1.8T

                                otvori dizni se buse i to ne oni na usisnoj grani nego oni na izlazu iz dizne.
                                buse se po tablici pa se eventualno malo povecaju. ako nemas iskustva a
                                nemas oteraj kod nekog majstora da to konacno napravi. ono sto ti hoces
                                da okreces na valtek diznama je za podesavanje hoda klipcica dizne i bolje
                                ti je da to ne diras ako nemas alata za to (a javlja mi se da nemas)
                                nemoj na silu uzmi veci cekic

                                Comment

                                Working...
                                X