Vracanje investicije u sekvent gas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • simbioza
    CBC Član
    • 07.05.2010
    • 17
    • NS

    #31
    Re: Vracanje investicije u sekvent gas

    Prica se malo "rasplinjuje" (volim i ja ekologiju), ali vecina ipak ima kriterijum ustede i to treba tako da bude (i pored izbora da priiskam gas do daske)
    Korisno da ce ipak uskoro postojati kalkulator koji realno kvantifikuje ustedu, ostalo je izbor...
    Evo ja se dobrovoljno odjavljujem, posto nemam vise sta pametno reci, a i u cilju povecanja sopstvene produkivnosti

    Comment

    • barda74
      CBC Član
      • 14.07.2009
      • 52
      • Beograd

      #32
      Re: Vracanje investicije u sekvent gas

      Najveća ušteda koju sam ja imao sa prethodnim automobilima na plin je ušteda u živcima. Svu čupaju kosu kad čuju poskupljenje, a ja
      U novcu nisam imao nikakvu uštedu jer sam ih vozio kao da su tuđa i nisam pazio koliko prelazim.
      Za nekih 6-7 godina vožnje na plin sam sem (ne)redovnog održavanja sam imao 1 (jedno) servisiranje raspršivača.

      Comment

      • Davor
        CBC Senator XXL
        • 02.03.2005
        • 498
        • Novi Sad

        #33
        Re: Vracanje investicije u sekvent gas

        Originally posted by Stratos
        To ti je sve relativno,evo pogledaj podji prvo od sebe ako prelazis godisnje prosecno oko 12-15hkm i da kupujes auto star 8-12 godina gde mora sekvent gas da se ugradi(od 600-900e),i vidis da ti treba bar dve godine da dodjes na nulu sa gasom i tek onda da ti se isplacuje.
        Da se ne razumemo pogrešno,auta od 12 godina ni ne probavam a kamoli da vozim.Gas sam ugradio zbog ekologije a pri tom uživam u štednji.Meni je auto kao nekome mobilni,redovan trošak za poboljšanje načina življenja. I ne znam koliko troši ni gasa ni benzina. Sipam pun kad javi da je žedan i ne opterećujem se glupostima da li je potrošio litar više ili manje.Jednostavno,ne komplikujem tamo gde je već zamršeno do 00.
        Logičnije mi je da povećam svoju produktivnost za trud i vreme provedeno na sitničarenje.

        Naveo sam taj parametar godista jer je prosek naseg voznog parka oko 14 godina,a mahom se uvoze auti koji su 2001-2005. godista,tako da auto star 12 godina za mene nije nikakva stara kanta,ima jako dobrih cak i kvalitetnijih auta nego sto se sad prave,a pritom ne smatram da trebaju svi da voze nove ili skoro nove aute pa makar bili i Logani i samo zato sto su mladi,ipak mi j ebitnije stanje auta od samog godista.

        Nije niko ni naveo da treba cepidlaciti da li je popio litar vise ili manje,ali kad ima mogucnosti sabrati dve cifre jasno se vidi razlika u jednom gorivu i drugom,a tu sigurno niko nije gadljiv kad vidi na godisnjem nivou kolika je usteda.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Re: Vracanje investicije u sekvent gas

          Problem je što malo ko gleda na godišnjem nivou i zato smo tu gde jesmo. Situacija je takva da se živi dan za dan ali će biti takva sve dok se ne počne gledati na bar godišnjem nivou. Kad se sračunam kolik osam dao na cigarete nije mi dobro osim onog što mi stvarno nije dobro

          Što reče Barda, većina nema toliki efekat koliko pokazuje kalkulator jer se stvarno više vozi, ali to je kvalitet života koji se ne meri a drugi razlog je što niko ne stavi 1000 dinara na stranu kad sipa 1000 dinara plina.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • legenda
            CBC Senator XXL
            • 28.03.2009
            • 1345
            • Beograd

            #35
            Re: Vracanje investicije u sekvent gas

            Plin je zakon...ja da umem ja bih i na kosacicu ugradio plin...to kada ce se otplatiti,o tome ne razmisljam...prvi put kad za 1000din natocis 18.86l a benzina 8.4l bice ti jasno da je otplaceno...ne isplati se ljudima,koji svakih 6 meseci menjaju auto ili preprodaju vozila na malo...stuca,trza i trokira kad ugradis turcina sekvent u garazi dascari za 450e...ko da jos 200e nema problema...i da ima resi se...ne mogu da tvrdim da je zdravo ali vec 100k km vozim na tng gas patos...nista se nije desilo i nece verovatno

            Comment

            • ciklon
              CBC Senator XXL
              • 11.08.2008
              • 362
              • Beograd

              #36
              Re: Vracanje investicije u sekvent gas

              Plin ( sekvent ) se apsolutno isplati. Preduslov je da se auto vozi ( naravno, onaj ko ne prelazi više od 15.000km godišnje i planira da menja auto, nema računicu da stavlja plin ) i da se pametno vozi tj. da sama vožnja donosi profit a ne samo da se švrćka.
              U mom slučaju, imam sadašnji auto dobre 2 i po godine i do sada sam prešao oko 85.000km a od toga na plinu 60.000km ( sekvent ).
              Uređaj me je tada izašao sa sve atestom oko 700 eura. Auto troši isto tj. oko 10 litara. Razlika u ceni goriva koje mi je potrebno da pređem 100km je sada oko 600 dinara tj. oko 6 eura a potrebna kilometraža da bi se sam uređaj otplatio je u tom slučaju oko 12 - 13.000km ( računam i redovni servis koji je oko 3000 dinara na 15.000km ). Tek nakon te kilometraže sam mogao da kažem da se stvarno vozim jeftinije, i to više nego duplo jeftinije.
              Druga stvar, za preostalih 47.000km koje sam prešao po "jeftinijoj tarifi" na razlici cene goriva uštedeo sam, odbijajući redovne servise, malo jače od 2500 eura tj. ostalo mi je u džepu a ja sam to iskoristio za pametnije stvari.
              Dakle, za dve i po godine i 60.000km na plinu u džepu mi je ostalo 2 i po soma eura, a do kraja godine na konto razlike u ceni goriva auto će sam sebe da isplati kao investiciju...

              Kao što reče Legenda, i na kosačicu bi ugradio plin... ma i na ukućane... ... manje će da troše...
              ponika marke ROG :-)

              Comment

              Working...
              X