Pozdrav svima,
Pre neki dan sam ugradio TNG u Peugeot 206, 1.6 16v, 80KW, 2002.god, 146 000km. Kompjuter je Ac Stag 200, isparivac Tomasseto AT-09, brizgaljke ne znam koje su...slikacu pa cu postaviti ako bude potrebno.
Problem je u tome, da auto (ne)verovatno trosi i benzin i gas, za benzin nisam 100% siguran, ali posto opada kazaljka pokazivaca goriva, sumnjam na to. Rekli su mi da to nije moguce, ali meni nestaje benzina i to relativno brzo, bar tako pokazuje merac, nisam otvarao rezervoar da bih to proverio. Potrosnja gasa iznosi 13,5l, sto je previse. Auto je na benzinu pre ugradnje trosio u gradu 8,8l. Nakon ugradnje na bord kompjuteru mi je izbacivao gresku antipollution fault. Auto ima KN filter, ali cenim da to nema neke posebne veze. Bio sam na diagnostici i rekli su mi, da benzinske dizne rade uporedno sa gasnim, ali mnogo manjim intenzitetom. Da li je to moguce, ne znam, ali takodje su dijagnostifikovali i da je smesa siromasna i da je moguce da kompjuter ubacuje i nesto benzina, kako bi smesa bila optimalna? Drugo pitanje bi bilo, da li je moguce da auto ne trosi benzin, ali da kazaljka opada zbog toga sto pumpa stalno radi i racunar "misli" da auto trosi benzin a u stvari samo cirkulise sistemom. U programu Ac Gas synchro video sam da su "serviseri" uradili samo auto kalibraciju, mada program ima jako malo podesavanja. Nisam ih pitao kog su promera dizne, ali cu proveriti i to. Na internetu se cesto pominje lambda sonda, kao uzrok prekomerne potrosnje goriva, koja kod mog auta nije menjana, ali posto je dosad trosio 8.8l, ne vidim razlog da je preko noci crkla. Jedini problem na autu pre ugradnje je bio (ponekad) neravnomeran rad na leru, "skakanje" obrtaljke i sto je imao knedlu zbog kn filtera. Ne znam kome da se obratim, kod koga sam god bio u NS, niko ne zna zbog cega je. Servis koji je ugradio takodje ne zna zbog cega se ovo desava, (ko sve kod nas radi..ccc) treba mi neko zaista strucan ko je vec radio Peugeot 206.
Hvala
Pre neki dan sam ugradio TNG u Peugeot 206, 1.6 16v, 80KW, 2002.god, 146 000km. Kompjuter je Ac Stag 200, isparivac Tomasseto AT-09, brizgaljke ne znam koje su...slikacu pa cu postaviti ako bude potrebno.
Problem je u tome, da auto (ne)verovatno trosi i benzin i gas, za benzin nisam 100% siguran, ali posto opada kazaljka pokazivaca goriva, sumnjam na to. Rekli su mi da to nije moguce, ali meni nestaje benzina i to relativno brzo, bar tako pokazuje merac, nisam otvarao rezervoar da bih to proverio. Potrosnja gasa iznosi 13,5l, sto je previse. Auto je na benzinu pre ugradnje trosio u gradu 8,8l. Nakon ugradnje na bord kompjuteru mi je izbacivao gresku antipollution fault. Auto ima KN filter, ali cenim da to nema neke posebne veze. Bio sam na diagnostici i rekli su mi, da benzinske dizne rade uporedno sa gasnim, ali mnogo manjim intenzitetom. Da li je to moguce, ne znam, ali takodje su dijagnostifikovali i da je smesa siromasna i da je moguce da kompjuter ubacuje i nesto benzina, kako bi smesa bila optimalna? Drugo pitanje bi bilo, da li je moguce da auto ne trosi benzin, ali da kazaljka opada zbog toga sto pumpa stalno radi i racunar "misli" da auto trosi benzin a u stvari samo cirkulise sistemom. U programu Ac Gas synchro video sam da su "serviseri" uradili samo auto kalibraciju, mada program ima jako malo podesavanja. Nisam ih pitao kog su promera dizne, ali cu proveriti i to. Na internetu se cesto pominje lambda sonda, kao uzrok prekomerne potrosnje goriva, koja kod mog auta nije menjana, ali posto je dosad trosio 8.8l, ne vidim razlog da je preko noci crkla. Jedini problem na autu pre ugradnje je bio (ponekad) neravnomeran rad na leru, "skakanje" obrtaljke i sto je imao knedlu zbog kn filtera. Ne znam kome da se obratim, kod koga sam god bio u NS, niko ne zna zbog cega je. Servis koji je ugradio takodje ne zna zbog cega se ovo desava, (ko sve kod nas radi..ccc) treba mi neko zaista strucan ko je vec radio Peugeot 206.
Hvala
Comment