Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sonnyboy
    CBC Član
    • 07.05.2010
    • 23
    • IS

    Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape

    Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape za STAG jedinice. znaci da li je bitno da se izjednace mape, da li je najbolje ostaviti mapu od autokalibracije, koliko trebaju da budu mnozioci u startu a koliko na kraju krivulje za odredjena auta, da li je bitan pritisak reduktora, koliki dizne trebaju da budu u odnosu na promjer rupa; pritiska reduktora i mnozioca - da li postoji neki srednji odnos, kako mnozilac moze da bude preko 1.6 ako se preko 1.6 preklapa vrijeme otvaranja dizni, kako bi trebala da izgleda krivulja za atmosferske i za turbo motore, da li se moze podesiti plinska mapa donekle na osnovu trenutne potrosnje sa board kompjutera, zasto i da li turbo motori moraju imati visok mnozilac - da li radi promjera rupa ili velicine dizna, sta znaci opterecenje i kako se odnosi na krivulje - u kom dijelu se racuna da je manje u kom dijelu da je vece opterecenje, zasto spustanje do sa 1,6 na 1,2 i sa 1,6 na 1.8 ne smanjiva potrosnju plina - iz kojih razloga, zasto sa spustanjem mnozilaca na 1,2 se poveca potrosnja - da li radi benzinske ecu radi korekcije smjese ili neadekvatne veliicine rupa ili pogresnih dizni, da li krivulja treba da polako pada ili naglo nakon 3,4 tackice - sta govori na kojoj poziciji treba da budu, da li poziciju tackica treba pomjerati lijevo desno u odnosu na autokalibracijsku poziciju,

    molim ako neko ima vremena da opise podesavanje plinske mape
    hvala na vremenu
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #2
    Re: Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape

    Ja imam vremena ali ne baš 3 do 4 godine To što ti pitaš neznaju mnogi majstori koji ugradjuju plin. Šta će to tebi?
    Pitanj koje si postavio odnosi se na celokupno iskustvo nekog majstora i opet ti ne može tačno objasniti za svaki model pojedinačno...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • sonnyboy
      CBC Član
      • 07.05.2010
      • 23
      • IS

      #3
      Re: Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape

      Konkretno mi treba da podesim 1.8Turbo motor, trosi mi 2litra vise sada nego plina, perfomanse su bolje neg na benzinu ali mi treba mala potrosnja ne toliko perfomanse. pa nikako da smanjim tu potrosnju gore dole one tackice, perfomanse se mjenjaju ali potrosnja nikako.

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Re: Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape

        Sve ti piše na forumu, prelistaj malo, to što želiš je nemoguće i ne spada pod podešavanje sekventa. Podešava se da ima normalnu smešu i ide normalno, nema neka malo troši i neide. Čemu onda sekvent? To što radiš će izazvati kvar motora, zato se prvo malo upoznaj sa temom pa onda pitaj konkretno.

        Dotle ide katanac.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          Re: Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape

          trosi mi 2litra vise sada nego plina
          nocu ili po sinama ?
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          Working...
          X