Moze li ko detaljno objasniti podesavanje plinske mape za STAG jedinice. znaci da li je bitno da se izjednace mape, da li je najbolje ostaviti mapu od autokalibracije, koliko trebaju da budu mnozioci u startu a koliko na kraju krivulje za odredjena auta, da li je bitan pritisak reduktora, koliki dizne trebaju da budu u odnosu na promjer rupa; pritiska reduktora i mnozioca - da li postoji neki srednji odnos, kako mnozilac moze da bude preko 1.6 ako se preko 1.6 preklapa vrijeme otvaranja dizni, kako bi trebala da izgleda krivulja za atmosferske i za turbo motore, da li se moze podesiti plinska mapa donekle na osnovu trenutne potrosnje sa board kompjutera, zasto i da li turbo motori moraju imati visok mnozilac - da li radi promjera rupa ili velicine dizna, sta znaci opterecenje i kako se odnosi na krivulje - u kom dijelu se racuna da je manje u kom dijelu da je vece opterecenje, zasto spustanje do sa 1,6 na 1,2 i sa 1,6 na 1.8 ne smanjiva potrosnju plina - iz kojih razloga, zasto sa spustanjem mnozilaca na 1,2 se poveca potrosnja - da li radi benzinske ecu radi korekcije smjese ili neadekvatne veliicine rupa ili pogresnih dizni, da li krivulja treba da polako pada ili naglo nakon 3,4 tackice - sta govori na kojoj poziciji treba da budu, da li poziciju tackica treba pomjerati lijevo desno u odnosu na autokalibracijsku poziciju,
molim ako neko ima vremena da opise podesavanje plinske mape
hvala na vremenu
molim ako neko ima vremena da opise podesavanje plinske mape
hvala na vremenu
Comment