Naftara i lpg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kerting
    CBC Član
    • 22.04.2009
    • 70
    • Makedonija
    • focus 1.6-Doblo 1.9

    #16
    Re: Naftara i lpg

    Za zoran bg
    Netreba ti link
    funkcionira slicno ko lcs
    Mozes na poluzi gasa ugraditi potenciometar ili mozes uzeti signal sa map senzora (skoro u svaku izvedbu kod dizela se koristi map senzor). Doziranje ide preko step motorica.

    Comment

    • makedonac
      CBC Član
      • 28.03.2010
      • 13
      • beograd

      #17
      Re: Naftara i lpg

      godpodo shto se tice dizalasha i rada na lpg ili cng postoje dve varijante. jedna 70 dizela 30 lpg ili cng, ili druga 100 posto lpg ili cng. za varijantu 70 30 je vrlo lako uraditi kod malo novije dizelashe koi imaju elektronsku bosh pumpu, i tu je vrlo jednostavno na leru radi cisto na dizel posle toga nakon 1100 rpm radi meshano ts 70 dizel 30lpg, a shto se tice 100 posto lpg velike su prepravke i tartarini proizvodi kit za neke motere da se to uradi.

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #18
        Re: Naftara i lpg

        @zoranbg
        Nemam link.Potrudi se da iskopaš sajt firme iz zrenjanina na koju sam navodio,oni su to sjajno uradili,premerili,testirali i opisali.
        A to kako ako se raspitaš kako rade,u principu "boš pumpe" biće ti jasno odmah.
        Što kaže jedan kolega,mnogo je to glupava sprava i lako je zavarati

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #19
          Re: Naftara i lpg

          Kako to baš 70 posto nafta a 30 posto LPG, čime se to odredjuje? I šta je to elektronska Boš pumpa? Ajde malo pojasni, ima interesa...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            Re: Naftara i lpg

            meni je ovo jasno za mehanicku pumpu .. na leru radi na dizel ( i pali se na dizel ) a preko toga poluga ne reaguje na sajlu ..( ne ubacuje vise dizela,ali ipak ubacuje kolicinu kao na leru ) .. a dalje reaguje neki potencionetar koji na usisu vazduha kod ususne grane kontrolise elektro promenljivi ventil koji u zavisnosti od stisnutosti pedale gasa ubacuje vecu ili manju kolicinu LPGa)
            na leru moze i na dizel samo..
            Znaci sto se vozi u visim obrtajima procenat LPGa u odnosu na dizel je sve veci veci.
            Ono sto ja neznam a interesuje me..Kako dizel motor podnosi i "vari" LPG ?!?
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #21
              Re: Naftara i lpg

              I mene interesuje...Hm,kolicina goriva iz bos pumpe je ista kao sto je i bila u svim rezimima rada.Dodavanjem plina se povecava snaga motora i samim tim da bi se odrzao tempo,vozac popusta pedalu gasa.Samim tim je i kolicina nafte manja,jer plin nadoknadjuje razliku.Ne sme se ici sa vecim procentom jer bi verovatno dolazilo do ranijeg paljenja...na leru nema plina jer bi se u tom slucaju povecao ler gas.Znaci na ubrizgavanju nafte se ne radi nista,sve ostaje po starom.Na punom gasu se opet iskljucuje plin da nebi usao u prevelike obtraje...malo programiranja oko plinskog kompa i to bi bilo to...
              ...jesam li ostao ziv?

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Re: Naftara i lpg

                U toj kombinaciji koju si opisao, dobro. Ima mnogo tako i primitivnije preradjenih auta po Engleskoj, potraži sajtove. Nekad davno sam sa Brickom sve razradio da uradimo naftaru na taj način ali je prodade pre toga
                Ler sve dizel a posle sve više plina a manje dizela... Iskreno, nije me tema do sada toliko zanimala i pala je polako u zaborav ali me zanima kako sa savremenim uredjajem da troši samo 30 posto LPG-a...
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: Naftara i lpg

                  Teco,
                  Pipni nos levim kažiprstom a desnim kažiprstom levi lakat, ako to izvedeš u roku od bar jednog minuta. živ si
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • Zmaj KV
                    CBC Senator
                    • 05.10.2005
                    • 202
                    • Kraljevo

                    #24
                    Re: Naftara i lpg

                    Originally posted by Dora
                    ...kako sa savremenim uredjajem da troši samo 30 posto LPG-a...
                    Sto savremeniji motor to je lakse, upravljacka jedinica od LPG-a se vezuje na CAN liniju od vozila koje je konvertovano, prostije LPG-ov ECU dozira euro-dizel preko CAN linije.
                    Benefit je i to sto pri radu na kombinaciji LPG-a i ED-a vozilo ne trosi BLUE aditiv (koji nije jeftin) zato sto je izduv u ovakvom rezimu rada i do tri puta cistiji.

                    Oprema je prosta: klasicna boca sto vece litraze (njeno postavljanje i nalazenje lokacije za nju je ujedno i najveci problem sa kojim cete da se suocite pri konvertovanju kamiona na LPG), LPG ECU i kablovi za povezivanje, regulator pritiska LPG-a (ne postoji klasican isparivac odnosno nema povezivanja creva za vodu na sistem grejanja vozila) dve brizgaljke koje se postavljaju PRE TURBINE, MAP senzor... i to bi otprilike bilo to. Uredjaj je tipski (posebno se pravi za marku, tip i snagu kamiona) nemacke proizvodnje, ECU dolazi vec mapiran i setovan (nakon ugradnje ipak je potrebno malo korigovanje mape i to se radi sa natovarenim kamionom u voznji).

                    Australija je na polju diesel i LPG najdalje otisla, kod njih mozete kupiti Chrysler 300C 3,0 CRD sa (da kazemo tako) fabrickom konverzijom na LPG.
                    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                    Comment

                    • Zmaj KV
                      CBC Senator
                      • 05.10.2005
                      • 202
                      • Kraljevo

                      #25
                      Re: Naftara i lpg

                      Originally posted by Vidan KV
                      Koiko sam ja kontao to košta puno jer je to nekome odlična prilika da masno zaradi...
                      Moraju i majstori za plin malo da zarade para, a ne samo vi mehanicari da zivite i da se mazete parama ))

                      5000 eura jeste cifra u Srbiji i nazalost ugradnju vrsi jedan Cacanin...
                      Provozajte se do Hrvatske i to isto cete naci za 4500 eura...
                      Proizvodjac skupo naplacuje opremu, inace fizicke komponente ne mogu nesto preterano da budu skupe, mozda par stotina evra, ali to se u ovom slucaju skoro i ne naplacuje, vec se naplacuje znanje, do koga se nije lako doslo (godine razvoja, tehnologija i sama tehnika, pare koje su date za te namene moraju da se povrate) eto zbog toga je skupo.
                      Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                      Comment

                      • Vidan KV
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2007
                        • 432
                        • Kraljevo
                        • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

                        #26
                        Re: Naftara i lpg

                        .........mislim svaka čast ali obrazloženje za tako visoku cenu....... .......pozdrav!

                        Comment

                        • kerting
                          CBC Član
                          • 22.04.2009
                          • 70
                          • Makedonija
                          • focus 1.6-Doblo 1.9

                          #27
                          Re: Naftara i lpg

                          Zmaj KV sedi na mesto imas 5.
                          Tacno tako radi.
                          Volvo u koji smo ugradili je kamion kiper koji se dvizi na kratke relacije i rezim rada mu je sa promenljivim gasom tako da neznam koje rezultate ce postici. Kamion ce biti testiran i dobicemo rezultate za koji dan.
                          Najbolje rezultate postize kad je na tempomatu odnosno kad se kamion vozi na dugacke relacije.

                          Comment

                          • Stratos
                            CBC Senator XXL
                            • 10.09.2008
                            • 2594
                            • Novi Sad

                            #28
                            Re: Naftara i lpg

                            @Vidan KV
                            Lako je tebi da se kada sediš na šuškama


                            kez

                            Comment

                            • kerting
                              CBC Član
                              • 22.04.2009
                              • 70
                              • Makedonija
                              • focus 1.6-Doblo 1.9

                              #29
                              Re: Naftara i lpg

                              Saglasan sam sa Vidanom kv da je cena nenormalno visoka i bas bi htio da nadjem neki drugi razlog osim sto nam jako trebaju pare.
                              Cena ce pasti za vrlo kratko vreme jer ima i drugih jednostavnijih ugradnji, a sigurno ce uleteti mnogo ljudi sa ugradnjama raznoraznih uredjaja (verujem da ce i poslasticari poceti da ugradjuju).

                              Comment

                              • ZoranPA
                                CBC Veteran
                                • 14.06.2010
                                • 162
                                • Pancevo

                                #30
                                Re: Naftara i lpg

                                Koliko sam uspeo da svatim Zrenjaninca ,kod starijih dizela sa rotacionom bosh pumpom se smanjuje količina nafte za količinu dodatog plina . Od samog starta radi i na plinu samim tim je postignuto mnogo lakše paljenje ( kao star sprej ) . Ušteda nafte je od 30 do 40 % u zavisnosti od samog štelovanja ( koliko sam motor to dozvoli ) . Kanio sam se da odem da vidim taj njegov sistem jer je Pančevo puno kombista koji bi to progutali .
                                Nisam ginekolog al mogu da pogledam ...

                                Comment

                                Working...
                                X