Kako ne bi smarao Doru sa pp, odlucio sam da stavim topic o problemu koju me muci, pa se nadam da ce se naci neka dobra dusa da mi da par savjeta
Prije mjesec dana u svoj CLK, 2.6 V6 125 kw, ugradio sam sekvencijalni plinski uređaj četvrte generacije, slovenacke firme G1.
Bio sam prezadovoljan rezultatom jer je auto islo kao i na benzin dok nisam vidio potrosnju plina, koja se kretala nekih 20+litara na 100 KM! Inace benzina po bordu trosi nekih 10-16 l, sve zavisi od stila voznje.
Nakon toga u servisu su mi smanjili pritisak plina za 4 navoja, cime mi je smanjena potrosnja plina, ali i performanse auta za nekih 20%, odnosno slabije vuce. Nakon toga su mi ponovo povecali pritisak za jedan navoj, ali je rezultat ostao isti.
Ovih dana ponovo planiram da odem kod njih da se to sve podesi kako treba jer znam da sa sekventom auto mora ici kako na benzin, kao i da isto trosi plina kao i benzina.
Da li bi mi neko od strucnjaka mogao pomoci sa par savjeta, tj par pitanja koji bi im uputio sta treba napraviti, cisto da vidim da li znaju sta rade ili su obicni duduci!
Drugi problem je što mi je odmah nakon ugradnje došlo do prljanja benzinskih dizni sa plinom ( nasuo rezervoar pilna u servisu gratis ) zbog cega mi je auto slabije islo i na benzin. Nakon posjete Mercedesovom servisu, nasuo sam aditiv u gorivo i vozio 150 KM na benzinu usljed cega je problem najvecim dijelom rijesen, ali cini mi se da ce trebati i ciscenje dizni, kako bi se sve vratilo u prvobitno stanje.
Moje pitanje je da se se ovakve stvari normalno desavaju, odnosno da li je problem u istalaciji samoj i da li mogu ocekivati istu stvar da se desi ponovo?

Prije mjesec dana u svoj CLK, 2.6 V6 125 kw, ugradio sam sekvencijalni plinski uređaj četvrte generacije, slovenacke firme G1.
Bio sam prezadovoljan rezultatom jer je auto islo kao i na benzin dok nisam vidio potrosnju plina, koja se kretala nekih 20+litara na 100 KM! Inace benzina po bordu trosi nekih 10-16 l, sve zavisi od stila voznje.
Nakon toga u servisu su mi smanjili pritisak plina za 4 navoja, cime mi je smanjena potrosnja plina, ali i performanse auta za nekih 20%, odnosno slabije vuce. Nakon toga su mi ponovo povecali pritisak za jedan navoj, ali je rezultat ostao isti.
Ovih dana ponovo planiram da odem kod njih da se to sve podesi kako treba jer znam da sa sekventom auto mora ici kako na benzin, kao i da isto trosi plina kao i benzina.
Da li bi mi neko od strucnjaka mogao pomoci sa par savjeta, tj par pitanja koji bi im uputio sta treba napraviti, cisto da vidim da li znaju sta rade ili su obicni duduci!
Drugi problem je što mi je odmah nakon ugradnje došlo do prljanja benzinskih dizni sa plinom ( nasuo rezervoar pilna u servisu gratis ) zbog cega mi je auto slabije islo i na benzin. Nakon posjete Mercedesovom servisu, nasuo sam aditiv u gorivo i vozio 150 KM na benzinu usljed cega je problem najvecim dijelom rijesen, ali cini mi se da ce trebati i ciscenje dizni, kako bi se sve vratilo u prvobitno stanje.
Moje pitanje je da se se ovakve stvari normalno desavaju, odnosno da li je problem u istalaciji samoj i da li mogu ocekivati istu stvar da se desi ponovo?
Comment