Avensis 1.8 vvti i plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #16
    Re: Avensis 1.8 vvti i plin

    Vidi,ako ne ugradiš gasni uređaj bićeš načisto,kada se nešto pokvari,da nije zbog dotičnog i automatski štediš sebi glavobolju oko dileme "da li bi crko da nije ugrađen gas".

    Comment

    • snowww
      CBC Član
      • 15.09.2010
      • 12
      • Beograd

      #17
      Re: Avensis 1.8 vvti i plin


      Posle Legendine price o ventilima, igleda da ce tako i biti.

      Comment

      • Put-in
        Banovan
        • 28.01.2009
        • 189
        • Beograd

        #18
        Re: Avensis 1.8 vvti i plin

        U pravu je Stratos, ako ne ugradiš plin onda ne možeš da kriviš plin kada se nešto pokvari, ako ne voziš auto ne možeš doživeti saobraćajku, ako ... Mislim, hehe, slobodno ti stavi plin i vozi se kao gospodin za male pare. Flashlube je upravo to što štiti ventile od zakucavanja i pregorevanja, ali ako je plinski uređaj pogrešno podešen onda mu ni Bog ne može pomoći a ne flashlube. Tačnije, ako je sve podešeno kako bi trebalo i stavljen flashlube onda nemaš razloga za brigu. A kako ćeš to znati, pa... ako se ne pali engine check znači da je sve u parameterima koje fabrika traži i ne može doći do oštećenja. Engine check se uglavnom javlja ako je smesa plina poremećena i to je ono što može da istopi ventile, jer se stvara veća temperatura nego na benzinu. A sad... i najnovija mečka iz fabrike može da se pokvari posle 10km vožnje ali to nije reper za sve mečke. Viđao sam da ljudi stavljaju plin na auta od 30-50.000 jura na mnooogo sofisticiranije motore od toyotinih i nisu imali problema, tako da,ponavljam... don't worry be happy

        Comment

        • snowww
          CBC Član
          • 15.09.2010
          • 12
          • Beograd

          #19
          Re: Avensis 1.8 vvti i plin

          Trenutno sam u dilemi oko tog FlashLube-a... LandiRenzo VS ostatak sveta .
          Jedino LandiRenzo ne stavlja FlashLube na svoje sisteme a opet su samo oni preporuceni od Toyota Italija. Ima dosta ljudi koji o tom FlashLube-u pricaju sve najbolje, ali i isto toliko onih koji govore da je to potpuna glupost.
          Verujem serviserima koji imaju ogromno iskustvo i stotine zadovoljnih musterija sa Flash Lube-om ali moram da verujem i italijanskoj Toyoti koja prodaje nova vozila sa LadniRenzom bez tog sistema.
          Razmislicu jos malo...

          Comment

          • Put-in
            Banovan
            • 28.01.2009
            • 189
            • Beograd

            #20
            Re: Avensis 1.8 vvti i plin

            To što Landirenco ne stavlja flashlube u toyotu ne znači da ne koristi neki posmazivač ili aditiv, to samo znači da je rešeno na drugačiji način, imaš i tuneup aditiv koij se sipa u plinski rezervoar koji ima istu ulogu kao flashlube, Landirenco je morao da reši potencijalni problem sa pregorevanjem ležišta ventila zbog visoke temperature koju plin proizvodi prilikom sagorevanja. Jednostavno ne može da se izbegne ta temperatura koju plin proizvodi. E sad, to što ne koriste flashlube ne znači da ne koriste neki drugi sistem koji ima istu ulogu. Taj flashlube se može koristiti i kod auta koji uopšte nemaju plin jer održava i čisti/podmazuje ventile. E sad opet, mnogi "pametni" majstori našteluju flashlube kapalicu da kaplje 12 kapi u minuti što je opet pogrešno jer svako ko zna engleski i pročita uputstvo tu piše da se kapalica šteluje npr za 100L goriva 100ml flashluba, 12 kapi u minuti je samo početno podešavanje. Da je poljska u pitanju, verovatno bi tamo bio ugrađivan STAG sistem, u Italiji je Landirenco, to ne znači da je on mnogo bolji, nego da je neko omastio brk u potpisivanju ugovora.

            PS. Većina proizvođača plinskih uređaja ima listu motora u koji nije preporučljivo stavljanje plina, mnogi fordovi motori, neki renaultovi, i samo jedan toyotin (998cbm,sa 4 klipa,stariji model, do2005te ), svi ostali mogu bez problema biti konvertovani. Proguglaj malo i videćeš da sam u pravu. Ako imaš i malo sumnje u konvertovanje, onda nemoj to da radiš, jer će ti za bilo koji potencijalni kvar u budućnosti biti kriv plin(čak i da nije plin) a to onda nije to.

            Comment

            • legenda
              CBC Senator XXL
              • 28.03.2009
              • 1345
              • Beograd

              #21
              Re: Avensis 1.8 vvti i plin

              Flash lube je u Australiji ugradjivan u benzinske motore kada je prestalo da se proizvodi olovno gorivo,upravo sa svrhom da zastiti ventile,jer se u Australiji voze starija vozila pri kraju svog radnog veka(porez i druge takse su tamo dosta velike za nova vozila-takva je jednostavno politika drzave)...jedan od osnovnih sastojaka je tetraetil olovo-ne podmazuje direktno sedista ventila ali dolazi do neke hemijske reakcije koja u svakom slucaju stiti ventile i dosede ventila...recimo u fordova vozila(duratec motore)ugradjuje se u dogovoru sa distributerom Prins uredjaj bez flash lube i do sada je najvise na tng presao jedan focus 80.000km(govorim o novom vozilu)...njihova prica je da se za 40.000km na razlici goriva ustedi oko 2000e pa popravka ventila od 500e nije strasna...inace ventili se trose i na benzinu...pozz

              Comment

              • slavko_bgd
                CBC Senator XXL
                • 24.03.2009
                • 771
                • Batajnica
                • Stilo 1.6 16V MW

                #22
                Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                Originally posted by legenda
                ...jedan od osnovnih sastojaka je tetraetil olovo-ne podmazuje direktno sedista ventila ali dolazi do neke hemijske reakcije koja u svakom slucaju stiti ventile i dosede ventila...
                Ok, ako vozilo sa katalizatorom mora da koristi bezolovni benzin a doda mu se Flash Lube čiji je jedan od osnovnih sastojaka tetraetil-olovo, šta se dešava sa katalizatorom?

                Originally posted by migun
                . Da je poljska u pitanju, verovatno bi tamo bio ugrađivan STAG sistem, u Italiji je Landirenco, to ne znači da je on mnogo bolji, nego da je neko omastio brk u potpisivanju ugovora.
                Tako je. U Srbiji bi verovatno u Tojote ugrađivali "Teleoptik" opremu sa "Ei Niš" elektronikom. Inače, LR uopšte nije bolji od Staga, samo je malo skuplji.

                Originally posted by migun
                E sad, to što ne koriste flashlube ne znači da ne koriste neki drugi sistem koji ima istu ulogu.
                Koriste, BLUETOOTH, pa se ne vidi...

                Originally posted by migun
                Ako imaš i malo sumnje u konvertovanje, onda nemoj to da radiš, jer će ti za bilo koji potencijalni kvar u budućnosti biti kriv plin(čak i da nije plin) a to onda nije to.
                E, poštovani "migune", ova rečenica na kraju posta Vam je vredna zlata!
                Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

                Comment

                • legenda
                  CBC Senator XXL
                  • 28.03.2009
                  • 1345
                  • Beograd

                  #23
                  Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                  Ne znam sta se desava sa katalizatorom,ja katalizator ionako secem...vozim na plin vec dugo vremena(vise od 100.000km)ali ga ne bih ugradio ponovo...nemam zelju da se svadjam sa 2 sistema(i jedan mi je mnogo)

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #24
                    Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                    Verovatno ti je lepse da placas kvarove oko dizni, turbine, plivajuceg zamajca i slicne gluposti koje krase moderne dizele.
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • legenda
                      CBC Senator XXL
                      • 28.03.2009
                      • 1345
                      • Beograd

                      #25
                      Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                      Zato brate moj uzmes focusa 1.8 tddi,nema plivajuci,nema kodiranih dizni,turbina remont kompletan u Turbo servisuUE 300e sa godinu dana garancije i uzivas...nema brda,nema gubitka snage,nema stresanja na leru,nema gremlina ispod haube...sto je jos bitnije,dobar mehanicar ti sredi sve na jednom mestu(zaboravis setanje na relaciji plinadzija -mehanicar)i ne moras da pijes antidepresive da ne bi ubio nekoga ...radi dzabe,dzabe,dzabe,dzabe,dzabe

                      Comment

                      • Plinadzija
                        CBC Senator XXL
                        • 29.07.2008
                        • 1514
                        • Paracin

                        #26
                        Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                        Izbacite ga sa foruma
                        UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

                        Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

                        Comment

                        • legenda
                          CBC Senator XXL
                          • 28.03.2009
                          • 1345
                          • Beograd

                          #27
                          Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                          Mister Plinadzija samo opusteno...tng konza

                          Comment

                          • barda74
                            CBC Član
                            • 14.07.2009
                            • 52
                            • Beograd

                            #28
                            Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                            Originally posted by legenda
                            ...honda civic 1.6 vvti(bez flash lube izdrzala 50.000km i onda menjani kompletno ventili i sve ostalo)...nakon toga ugradjen flash lube,presla 80.000km i ponovo radjena glava...ovo su ti informacije iz prve ruke pa vidi sam
                            Honda sa vvti motorom?

                            Comment

                            • legenda
                              CBC Senator XXL
                              • 28.03.2009
                              • 1345
                              • Beograd

                              #29
                              Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                              Promenljiva geometrija ventila,tacnu oznaku mogu da se raspitam moze biti da je v-tec,nije vti od 160ks vec 1.6 od 110ks...mislio sam na razvod ventila sa promenljivom geometrijom,oznaku sam napisao nerazmisljajuci,poveden toyotinom oznakom

                              Comment

                              • snowww
                                CBC Član
                                • 15.09.2010
                                • 12
                                • Beograd

                                #30
                                Re: Avensis 1.8 vvti i plin

                                Originally posted by legenda
                                Zato brate moj uzmes focusa 1.8 tddi,nema plivajuci,nema kodiranih dizni,turbina remont kompletan u Turbo servisuUE 300e sa godinu dana garancije i uzivas...nema brda,nema gubitka snage,nema stresanja na leru,nema gremlina ispod haube...sto je jos bitnije,dobar mehanicar ti sredi sve na jednom mestu(zaboravis setanje na relaciji plinadzija -mehanicar)i ne moras da pijes antidepresive da ne bi ubio nekoga ...radi dzabe,dzabe,dzabe,dzabe,dzabe
                                Vozim dizelasa po gradu... Ali sta cu sa Toyotom?

                                Comment

                                Working...
                                X