Re: Avensis 1.8 vvti i plin
Mislim da bolje razmislis o pravom majstoru za ugradnju plina, nego o samoj firmi sistema. Postoji jako mnogo bezveznjaka u Srbiji a i sire koji ugradjuju plin. Ono sto je moj drug doterao iz Nemacke je kao da je nogama radjeno, a i lose mu radi i stalno ima probleme. Voleo bi da Dora vidi ono sto su Nemci radili - uzas.
Inace, do pre pet godina sam vozio Renault 25 v6 injectin sa venturi sistemom, presao 120000 bez ijednog problema (za flush lube i sekvent plin tada nisam ni cuo), sada vozim BMW-a old timera, venturi sistem, presao 60000 bez problema ikakvih, ali sam zainterseovan za flush-lube ako je to izvodljivo na karburator.
Sto se tice stradanja ventila i sedista, mislim da je problem vise u nekvalitetnim materijalima koji se u poslednjih 15 godina koriste u auto industriji generalno. Prva lekcija iz nekog predmeta na masinskom fakultetu u KG - "Auto industrija ne zivi od proizvodnje automobila, vec od post-produkcije rezervnih delova".
Mislim da bolje razmislis o pravom majstoru za ugradnju plina, nego o samoj firmi sistema. Postoji jako mnogo bezveznjaka u Srbiji a i sire koji ugradjuju plin. Ono sto je moj drug doterao iz Nemacke je kao da je nogama radjeno, a i lose mu radi i stalno ima probleme. Voleo bi da Dora vidi ono sto su Nemci radili - uzas.
Inace, do pre pet godina sam vozio Renault 25 v6 injectin sa venturi sistemom, presao 120000 bez ijednog problema (za flush lube i sekvent plin tada nisam ni cuo), sada vozim BMW-a old timera, venturi sistem, presao 60000 bez problema ikakvih, ali sam zainterseovan za flush-lube ako je to izvodljivo na karburator.
Sto se tice stradanja ventila i sedista, mislim da je problem vise u nekvalitetnim materijalima koji se u poslednjih 15 godina koriste u auto industriji generalno. Prva lekcija iz nekog predmeta na masinskom fakultetu u KG - "Auto industrija ne zivi od proizvodnje automobila, vec od post-produkcije rezervnih delova".
Comment