Dobar dan. Cenio bih vaše prijateljske sugestije za sledeći problem: u pitanju je Safrane 2.5 '98 sa volvoovim petakom, 125 kW. Kupljen je sa ugrađenim sekventom, evidentno zavoli. Bez problema je radio do predzadnjeg točenja plina (možda nema veze sa tim) a onda je počeo da se ponaša na sledeći način.
Jednostavno, kod naglog dodavanja gasa, čak i kada patosirate na leru, a nekmoli pod opterećenjem, uređaj prebacuje na benzin. Inače, prebacuje na benzin na ovaj način u dva slučaja 1) kada je plin na izmaku i kada vozim na plinska isparenja 2) automatski na 5 k obrtaja, da bi, presumably, dao dodatnu snagu za, recimo preticanje, do 6.5 k gde mu je blokada. U drugom slučaju automatski vraća na plin čim obrtaji padnu ispod 5k.
Prva pomisao je da bila da je bila tura škart plina - sipao sam nov pun rezervoar na drugoj pumpi i problem je ostao.
Druga pomisao je bila da je zapušen neki od filtera - no stavio sam nove filtere pre šest meseci, i otad prešao oko 6-7 k km.
Šta bi mogla biti treća pomisao, ako isključimo ove dve?
Da li je se ovakvi simptomi mogu očekivati od isparivača na umoru (kod mene je prešao 35 k km, a kod prethodnog vlasnika bar još 20 k, mada možda i mnogo više)?
Jednostavno, kod naglog dodavanja gasa, čak i kada patosirate na leru, a nekmoli pod opterećenjem, uređaj prebacuje na benzin. Inače, prebacuje na benzin na ovaj način u dva slučaja 1) kada je plin na izmaku i kada vozim na plinska isparenja 2) automatski na 5 k obrtaja, da bi, presumably, dao dodatnu snagu za, recimo preticanje, do 6.5 k gde mu je blokada. U drugom slučaju automatski vraća na plin čim obrtaji padnu ispod 5k.
Prva pomisao je da bila da je bila tura škart plina - sipao sam nov pun rezervoar na drugoj pumpi i problem je ostao.
Druga pomisao je bila da je zapušen neki od filtera - no stavio sam nove filtere pre šest meseci, i otad prešao oko 6-7 k km.
Šta bi mogla biti treća pomisao, ako isključimo ove dve?
Da li je se ovakvi simptomi mogu očekivati od isparivača na umoru (kod mene je prešao 35 k km, a kod prethodnog vlasnika bar još 20 k, mada možda i mnogo više)?
Comment