Zavoli me ne voli...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duke
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2006
    • 753
    • Urbs Naissus

    Zavoli me ne voli...

    Dobar dan. Cenio bih vaše prijateljske sugestije za sledeći problem: u pitanju je Safrane 2.5 '98 sa volvoovim petakom, 125 kW. Kupljen je sa ugrađenim sekventom, evidentno zavoli. Bez problema je radio do predzadnjeg točenja plina (možda nema veze sa tim) a onda je počeo da se ponaša na sledeći način.

    Jednostavno, kod naglog dodavanja gasa, čak i kada patosirate na leru, a nekmoli pod opterećenjem, uređaj prebacuje na benzin. Inače, prebacuje na benzin na ovaj način u dva slučaja 1) kada je plin na izmaku i kada vozim na plinska isparenja 2) automatski na 5 k obrtaja, da bi, presumably, dao dodatnu snagu za, recimo preticanje, do 6.5 k gde mu je blokada. U drugom slučaju automatski vraća na plin čim obrtaji padnu ispod 5k.

    Prva pomisao je da bila da je bila tura škart plina - sipao sam nov pun rezervoar na drugoj pumpi i problem je ostao.
    Druga pomisao je bila da je zapušen neki od filtera - no stavio sam nove filtere pre šest meseci, i otad prešao oko 6-7 k km.

    Šta bi mogla biti treća pomisao, ako isključimo ove dve?

    Da li je se ovakvi simptomi mogu očekivati od isparivača na umoru (kod mene je prešao 35 k km, a kod prethodnog vlasnika bar još 20 k, mada možda i mnogo više)?
    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
  • Duke
    CBC Senator XXL
    • 16.01.2006
    • 753
    • Urbs Naissus

    #2
    Re: Zavoli me ne voli...

    Ah da, ako ga ne napinjem mnogo, može se voziti na plin normalno, ne manifestuje nikakav problem. Niti bilo kakvu promenu u vezi potrošnje.
    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #3
      Re: Zavoli me ne voli...

      Isparivač crkne (zapuši se) na 60+K kilometara, verovatno je to, sigurno ustvari.
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #4
        Re: Zavoli me ne voli...

        Hvala, Doro. Već sam bio obuo jednu cipelu da krenem do majstora da ga remontuje, ako ima čime. Sad ću da obujem i drugu.
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • RANK
          CBC Senator XXL
          • 28.02.2007
          • 1635
          • Beograd
          • FIAT MAREA WEEKEND 1

          #5
          Re: Zavoli me ne voli...

          par zadnjih tocenja plina i ja imam slican problem, ali sam ga imao i na pocetku posle zime pa racunam da je do kvaliteta plina. inace kad god cena ide gore, kvalitet ide dole, to mi nikako ne ide u glavu...
          "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

          Comment

          • Hermes
            CBC Senator XXL
            • 14.02.2006
            • 1306
            • https://t.me/pump_upp
            • bemve

            #6
            Re: Zavoli me ne voli...

            Glasam za pomisao br.2, jer filter moze da se zapusi i posle 1000km od menjanja ako kroz njega prodje prljav plin.
            Dakle, br. 2, i ulazem kviska.
            https://t.me/pump_upp

            Comment

            • Duke
              CBC Senator XXL
              • 16.01.2006
              • 753
              • Urbs Naissus

              #7
              Re: Zavoli me ne voli...

              Videću najverovatnije sutra, sa majstor Slavišom, pa ćemo razmotriti opcije. Neće biti šteta ni da uradim i remont i filtere...
              "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

              Comment

              • Stratos
                CBC Senator XXL
                • 10.09.2008
                • 2594
                • Novi Sad

                #8
                Re: Zavoli me ne voli...

                Tipičan kvar Zavoli reduktora,kako je Dora i pojasnio.
                Voleće te zavoli posle ostvarenja tvojih namera .

                Comment

                • -slavisa-
                  CBC Član
                  • 30.01.2009
                  • 84
                  • Raska

                  #9
                  Re: Zavoli me ne voli...

                  Poslusaj Doru i Stratosa i resit ces problem ,usput kada budes kod majstora proveri i filtere,ma ima to da radi ko novo.

                  Comment

                  • Duke
                    CBC Senator XXL
                    • 16.01.2006
                    • 753
                    • Urbs Naissus

                    #10
                    Re: Zavoli me ne voli...

                    Post-action report:

                    Jesje bio isparivač. U međuvremenu sam testirao jel auto može da ide na antifriz i gas u isto vreme. Ne preporučujem nikome. Otad mi nešto zabaknjuje na benz kad ga upalim ujutru, na ladovini, kad se zagreje prede ko mačka...

                    Što se tiče gasa, sada ide kao raketa, pa i više od toga. Prosto vuče da gaziš do patosa. Narod sa strane se seiri i uščuđuje, utoliko više što u zadnjem loncu više nemam pregrade nego ekvivalent dva kila kovanica...
                    "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                    Comment

                    • Stratos
                      CBC Senator XXL
                      • 10.09.2008
                      • 2594
                      • Novi Sad

                      #11
                      Re: Zavoli me ne voli...

                      Da li su te dve pojave u sprezi?
                      Da li to mešavina antifriza i gasa,provučena kroz motor,pravi kovanice?

                      Comment

                      • Duke
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2006
                        • 753
                        • Urbs Naissus

                        #12
                        Re: Zavoli me ne voli...

                        Ne, bojim se da takvo stanje zadnjeg lonca traje od kako sam kupio auto, pre godinu i po dana. Vozim nov lonac u gepeku, i ako se ništa nepredviđeno ne desi, danas popodne ćemo se ratosiljati čangrljanja...
                        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          #13
                          Re: Zavoli me ne voli...

                          Ode kvisko uzalud...drzacu se gradjevine i mostova ipak
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            Re: Zavoli me ne voli...

                            Prosao kroz istu havariju.
                            Kod mene Zeta isparivac izdrzao jedno 55k km (uz prosecno 15 litara potrosnje).
                            Otvorio, povadio bakarne turbulatore (jedva, sve zapeklo)uz pomoc spreja za ciscenje kocnica zatim ocistio i ponovo sve zatvorio (i to jedva, turbulatori se krive samo tako,a poklopac je od isto nekog bas mekanog materijala) uz skidanje taloga sa regulacionog ventila.

                            Sve u svemu, dosta vremena utrosio a tako tupavu konstrukciju izmenjivaca toplote nisam ocekivao.
                            Kako je redovni interval zamene filtera za vazduh na 50.000km (fabrika propisala) sada moram da dodam i isparivac na listu delova za potrosnju

                            Rezultat nakon instalacije svega i procesa autokalibracije sada prijavljuje softver da su dizne prevelike tj da ima povecani protok gasa nego ranije.

                            Pri testiranju pod punim gasom uz turbinu uzbrdo nije doslo do gubitka pritiska.

                            Inace, operacija ciscenja se naplacuje trenutno oko 4000 dinara a pri tom mora i da se zakazuje unapred, barem sam takvu informaciju dobio.

                            Procenjujem da jos jedno ciscenje isparivac ne bi podneo, pre svega turbulatori se tako lako deformisu.
                            Membrana (narandzasta) je skoro kao nova tj osim fizickog ciscenja nista od delova se ne treba menjati pri popravci ovog modela isparivaca.
                            Mrzelo me da slikam, kako sve izgleda.


                            Usput sam saznao uvidom u konstrukciju i kako se povecava kapacitet isparivaca i od modela Zeta N prepravlja u model Zeta S sto je dovoljno za snabdevanje motora sa jos nekih 40tak konja extra.

                            Uz kvar Valtek tip 30 dizni na oko 40k km i kvar senzora pritiska AC Gaz ovo je treci krupan kvar za jedva 3 godine upotrebe i tu sam prilicno razocaran u (ne)kvalitet sekvencijalnog sistema koji ocito jos nije prelezao decje bolesti - ovi konkretni modeli opreme sa kojima sam stekao iskustvo.

                            Time je sekvencijalni gasni sistem postao ubedljivo najveci rashod u odrzavanju mog vozila mereno na broj predjenih km.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Stratos
                              CBC Senator XXL
                              • 10.09.2008
                              • 2594
                              • Novi Sad

                              #15
                              Re: Zavoli me ne voli...

                              Kako je redovni interval zamene filtera za vazduh na 50.000km (fabrika propisala)
                              Podatak kojim ja raspolažem je 60.000km ili 4 godine.

                              Comment

                              Working...
                              X