Imam Fabiu II 51 kw, APRIL 2008.g.Od prvog dana je u njoj LANDIRENZO OMEGAS.Presao sam 68000km.Od septembra auto je na hladnom startu trazio 5-6 verglanja da bi upalio.Nakon toga radi bez greske u voznji je sve OK, i topao pali na prvi zub.Prvo sam na redovnom servisu kod skode prijavio problem,uradili mi fles softvera, problem ostao.ponovo u Skodu ocistili dizne (nisu bile posebno prljave), ponovo proverili softver i rekli da je kod njih sve OK.Slucajno ostao bez plina u rezervoaru 3 dana , auto palio bez greske.(zakljucak je da se plin nekako uvuce u cilindre i u stanju duzeg mirovanja motora tako da hladan motor tesko pali jer se u cilindru nalazi i plin i benzin) Nakon toga krecem u srevis u kojem je plin ugradjen i jos je pod garancijom.Prvo su promenili elektro ventil-nista se nije promenilo.Zatim su promenili dizne plina jer su konstatovali da i one pustaju u stanju mirovanja.Par dana je malo bolje palio i onda opet isto.U medjuvremenu se od pre 1-1.8 mesec stalno pali chek lampica na plinu.I za to sam isao u servis plina-dijagnoza siromasna smesa.podese plinsku mapu, trajalo je 10 dana opet chek lampica,Skodin servis mi je 2 puta dnevno gasi ona se opet pali sa istom greskom.Ja sam iz Zrenjanina i tu imamo skodin servis pa mi je blize da mi oni gase chek.Plinski servis je u BG-u.Svaki odlazak me kosta 15 lit.plina i jedan radni dan.Bio sam 10 puta u zadnja 3 meseca.Paljenje mi je problem br.1 a mapa br.2.Sta moze biti jos u kvaru zbog cega plin dospe u cilindre? Da li mozda ECU plina?Zadnjih dana sam uradio ono sto su mi preporucili u plin servisu za probu.Odmah nakon gasenja motora na selni posle filtera gasa a pre gasnih dizni ispustim plin iz razvoda i ujutru na -15 pali kao mina.A ako to ne uradim muka ziva ! Dakle definitivno plin ucuri u cilindre nakon par sati mirovanja.Molim vas imate li ideju stya je u pitanju?Napominjem da je sve ostalo u radu motora OK.Snaga, ubrzanje, potrosnja benzina i plina(plina cak i manje trosi za skoro 8% nego ranije )
HLADAN MOTOR TESKO PALI
Collapse
X
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Moguce je da je isparivac zreo za reviziju ali mislim da je jedan clan sa foruma imao slicne simptome i problem sa jednom diznom nick mu je nesto kako mogu da se stim stojakovicv, pa pokusaj da nadjes tread.
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Hvala na savetu.Pronasao sam i strpljivo procitao sve postove vezane za taj slucaj.Zaista simptomi u paljenju potpuno kao kod mene.medjutim, moj plinski uredjaj ima sve papire, redovno je servisiran na 10.000km, oba filtera, stelovanje...moram reci da to lepo kosta..3300din.Motor takodje redovno servisiran u skodinom servisu na svakih 10.000km.Naglasavam da su mi ociscene benzinske dizne, softver motora flesovan i podesen, benzinski filter promenjen.Od plinske instalacije promenjen elektro ventil jer se prvo na njega sumnjalo da propusta u mirovanju..mada sada kada sam se malo bolje upoznao sa principom rada miuslim da to i nije bitno jer bi dizne trebale svakako da u mirovanju zatvaraju.Posle promene el.ventila promenise mi i dizne(med-zelene) ali opet isto , i ove nove ocigledno pustaju plin u mirovanju.Pitanje je zasto?sta regulise njihov rad,ko im daje poobudu?Nemoguce da su ove nove neispravne?!Evo ovde je popis svih delova plinske instalacije
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Vrlo je bitna stvar da je sa sigurnošću utvrđena krivica gasnog sistema.
Da li propuštaju dizne je lako utvrditi,čak i ako su nove. Jeste da nove treba da budu potpuno ispravne i pouzdane,ali to nije uvek istina.
Delom si dobro zaključio da gas u motor može doći samo preko dizni,tj. taj zaključak važi za ispravan gasni sistem,ma kako se zvao i ma kako nov bio.
DakleM, serviser je,izgleda,nešto propustio...
Nemam savet za tebe,pošto bi trebalo da je uređaj u garanciji,osim da budeš uporan sa gas majstorima.
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Kao sto Stratos rece,to sto su nove dizne ne znaci nista,treba i nih proveriti ,ako je vec dokazana,,krivica,, gasnog sistema za tvoj slucaj,kao sto treba proveriti i reduktor u ovom slucaju,vrlo je verovatno da su membrane te koje stvaraju problem,proverite dali ima jedno crevo debljine 5-6mm koje ide direktno sa reduktora na usisnu granu,pozdrav.P.S.sve ovo se vrlo lako isproverava u iole ozbiljnijem sarvisu,tako da mi nije bas najjasnije kako ovi koji su ti ugradili gas nisu odmah utvrdili u cemu je problem,vec su krenuli sa odokativnom zamenom delova
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Slaviša misli na povratno crevo koje u slučaju prevelikog pritiska reduktora ispušta plin napolje, neko ostavi u atmosferu a neko u usisnu granu. U slučaju propuštanja tog ventila može doći do curenja plina u motor ako je spojeno na usinu granu u količini koja se nalazi u sparivaču i sistemu od elektroventila do dizni. Mala količina propuštanja ne smeta pri radu ali je dovoljna da pravi problem kod startovanja.
Kao što su savetovali da ispustiš plin posle gašenja motorm možeš probati da to ne uradiš tada nego pre paljenja motora da bi video da li je zadržao pritisak u sistemu. Ako je sve ispravno mora imati pritisak i nakon par dana.
Pre 61000 km i ja sam znatno bolje trčao...
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Kao što su savetovali da ispustiš plin posle gašenja motorm možeš probati da to ne uradiš tada nego pre paljenja motora da bi video da li je zadržao pritisak u sistemu. Ako je sve ispravno mora imati pritisak i nakon par dana.
Ovo sam probao pre mesec dana, meni laiku se cini da je pritiska bilo (culo se sistanje po otpustanju selne, a da li je pritisak dovoljan to se odokativno tesko moze reci), no motor nije upalio kako treba jer ocigledno plin je dospeo u cilindre,
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Za tačno merenje treba prikopčati softver od gasa ili manometar direktno na crevu što pretpostavljam da nemaš.
Nešto nisam ubedjen da ti curenje pravi problem, znam da si napisao da tada lepše pali ali si isto tako napisao da ti često pali lampicu.
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Tacno ali paljenje lampice se pojavilo negde polovinom novembra a problem sa paljenjem me muci jos od septembra.Sutra cu po danu slikati u motornom prostoru instalaciju plina da bi onu pomenutu dilemu oko povratnog creva razesili.
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Originally posted by StratosAli od polovine novembra ti troši 8% manje,ako se dobro sećam. Može biti da jadničak javlja da je žedan,u stvari skapava od žeđi.
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Postavih ti već,doduše posredno,pitanje o garanciji.?
Vidim da ovde očekuješ rešenje problema.
Da li bi bio ljubazan da odgovoriš na moje pitanje,kao i da nam otkriješ ime servisa koji je vršio ugradnju i popravke?
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Kao sto rekoh u prvom postu, auto vise nije pod garancijom(2 godine je proslo) ali plin jeste posto je garancija na njega 3 godine i istice 30.marta.Servis je EKOTOP.Ne mogu reci da su nekorektni ili neljubazni u komunikaciji i zelji da rese problem, naprotiv, ali nekako deluju neodlucno i nesigurno kod dijagnostike problema...Za svaku intervenciju sam morao dva puta da idem do njih(recimo provera elektro ventila i dizni zajedno sa zamenom je trajala mozda nekih 15minuta a ja sam prvo za ventil isao 2 puta, a potom isto i za dizne, dijagnoza pa dodjite za dan dva kad stigne deo ) a put od 75km u jednom pravcu i dan od posla mi je poprilicni problem.Momci koji su u radionici su stvarno OK ali izgleda da im gazda ogranicava slobodu akcije jer za svaki potez idu u kamcelariju da pitaju da li mogu to i to da urade.Pitao sam ih jesu li nekad imali ovakav slucaj, rekose da nisu pa izmedju ostalog sam pomislio da ovde medju iskusnim forumasima i ljudima od struke mogu cuti neki pametan predlog, sugestiju moguceg kvara kako bih kod njih insistirao na tome .
Comment
-
-
Re: HLADAN MOTOR TESKO PALI
Probaj sledece: kad uvece parkiras auto, iskljuci crevo br.1 (tako si ga obelezio na slici) samo ga izvuci iz isparivaca i ostavi tako. Ujutro ga vrati i pali. Ako upali kako treba, pravac servis da provere isparivac. Aj pa izvesti sta se desiloUGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!
Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!
Comment
-
Comment