Pazljivo sam procitao sve postove i sve mi se cini da ti i9mas isti problem kao sto sam ja predstavio u temi W 202n Miss fire,potpuno ista stvar je mene mucila mesecima,isto se manifestovala greska.Ja sam svoj problem resio pre 15 dana,deluje prosto neverovatno ali jednostavno tako sto sam skinuo i odradio ultrazzvucno ciscene benzinskih dizni.Od momenta kada sam namontirao ociscene dizne auto je progledao drugim ocima,poceo je neuporedivo bolje da ide na benzinu a narocito na plinu,jednostavno motor je potpuno promenio rad,zvuk je drugaciji,kao da tek sada dise kako treba,zznaci vuce za 40% bolje a od tada mi se vise ni jednom nije javio miss fire,odnosno da motor radi samo na tri klipa,sto se i tebi desava.Znaci ocistio benzinske dizne,vratio ih i nikakvo stelovanje nisam radio a svi problemi su reseni.
KO JE RESIO tvoj problem ? DRAGANFORD banovan zbog tvog automobila,napisi coveku bar hvala ako nista drugo.
KO JE RESIO tvoj problem ? DRAGANFORD banovan zbog tvog automobila,napisi coveku bar hvala ako nista drugo.
Nije banovan zato što je rešio ili nije rešio problem nego zbog pristupa i načina pisanja. Što će i tebe zadesiti ako nastaviš da vodiš ovakve diskusije. Pravda i zakon nikad nisu bili na istoj strani.
Kad su dizne i lambda sonde u pitanju ,dali sa osciloskopom merim izmedju mase i zica na konektoroma ili direktno na konektorima?
meri directno na konektorima.obzirom da imas dvokanalni osciloskop meri istovremeno napon prve i druge lambda sonde.nelogicno je da imas veci napon na drugoj sondi nego na prvoj osim ako prva sonda nije ispravna. prvo merenje uradi dok motor radi na benzinu pa dobijene napone uporedi sa naponima na lambda sondama kad motor radi na lpg.
p0300 10.februar.2008 Valent Vudruga savana-problem osiromasena smesa je uzrok P0300.o ovom problemu je na CBC forumu pisano dosta nebih da ponavljam ono sto je napisano xxx puta.
To što spominješ ili citiraš profesora, ne znači da ne lupaš. Izostanak paljenja može biti iz više razloga a jedan od njih je siromašna smeša. U ovoj temi Salvko BGD je već dovoljno to objasnio.
Napon prve i druge sonde nije statičan pa time ne može biti veći ili manji kod jedne ili druge pogotovo što druga služi samo za katalizator i iz njenog rada se posredno može saznati nešto o smeši ali više o katalizatoru.
Nemoj da ponavljaš što je napisano više puta ali pročitaj za svaki slučaj...
srpski znam.vlasnik 307 je napisao daje napon na prvoj lambda sondi 450mv, a na drugoj 650mv.iz ovog se moze zakljuciti daje smesa bogatija na izlasku iz katalizatora nego na ulasku u katalizator.to je nelogicno i moze da ukazuje daje prva sonda neispravna.iz dijagrama TSB moze se videti kako funkcionisu lambada sonde pre i posle katalizatora i na koji nacin se ispituje efikasnost katalizatora.obzirom da vlasnik 307 ima dvokanalni osciloskop moze sam da izmeri osilograme na sondama i na taj nacin utvrdi ispravnost sondi i katalizatora
Da vas ne dovodim u zabludu nisam siguran koju je lambda sondu majstor prvo gledao.Na mojim sandama idu po 4 zice pretpostavljam da su 2 za grejanje a dve za merenje gasova ,pa cim utvrdim koja zica po boji sta znaci prikacicu osciloskop.Na kraju razmisljam da ovaj BRC skinem i ugradim (prednji deo) STAG 4.Sta mislite o tome.
Čitam ovu temu od početka i zanima me nešto. Čoveku se javlja greška "antipolution fault" i "catalyst...." - pa zar nije najlogičnije onda prvo proveriti katalizator? Može li on da crkne i jednostavno prestane da radi? Koliko znam o kolima, može. Pročitao sam gomilu saveta, ali nijedan nije počeo sa: "proveri rad katalizatora pa onda sledeće stavke 1. __ 2. __ 3. __ itd." Dakle, ja bih prvo proverio da li je taj katalizator i dalje u funkciji, ili je samo gomila metala koja ničemu više ne služi, pa tek onda krenuo da istražujem dalje.
od kad sam se vratio u domovinu shvatio sam da je nostalgija mnogo bolje rešenje.....
Comment