Re: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd
problemi sa ventilskom grupom se javljaju mnogo cesce kod sekventa nego na starijim koje su imale venturi, zbog nestrucne ugradnje gasa... a pregrevanje motora je moguce opet razloga ima dosta nije samo konstrukcijke priprode.
doduse taj 1.5 je otprilike najstarija varijanta posle koje je usledilo niz sitnijih izmena (kod njega klipovi stizu ventile kad pucanja kaisa a akod 1.6 ne ali mislim da nije prezubio primetili bi) moje je misljenje da mu neogovarajuca smesa na plinu reprodukuje los rad na benzinu ali ne bi bilo lose da izmeri kompresiju cisto da budemo sigurni...
problemi sa ventilskom grupom se javljaju mnogo cesce kod sekventa nego na starijim koje su imale venturi, zbog nestrucne ugradnje gasa... a pregrevanje motora je moguce opet razloga ima dosta nije samo konstrukcijke priprode.
doduse taj 1.5 je otprilike najstarija varijanta posle koje je usledilo niz sitnijih izmena (kod njega klipovi stizu ventile kad pucanja kaisa a akod 1.6 ne ali mislim da nije prezubio primetili bi) moje je misljenje da mu neogovarajuca smesa na plinu reprodukuje los rad na benzinu ali ne bi bilo lose da izmeri kompresiju cisto da budemo sigurni...



"Evo rešenja": Gospodin Žare je hirurški preciznim, tempiranim prema atomskom časovniku potezom privrnuo olabavljenu maticu za masu, na koju su vezani i glavni kompjuter i raznorazni releji.
Par okretaja jedne obične, pišljive, šugave matice M10 je bilo dovoljno da se otkloni moja višegodišnja agonija i vrati mi mir u kuću. Dobro, sad - na baš vrati,a li u svakom slučaju smanji broj razloga da mi žena svakodnevno zvoc... mislim - diskutuje sa mnom na različite teme...
Dakle dođe mi da se samoupucam.:bluescream:
Pa zbog M10 sam ja toliko živaca pogubio, i umalo se razveo? (Dobro znam, vremenom čovek shvati da stvari i nisu uvek tako loše kao što se u trenutku čine, i ko zna zažto je to dobro, ali to nije tema...) Bilo kako bilo - rešeno. Kada je Žare po x-ti put hteo da prikopča komp za dijagnostiku, zapade mu za oko neprivrnuta matica kod vozačevih nogu, pritegnu je, i - evo bar 500tinak km sam prešao spokojne duše. Ljudi se smaraju u gužvi, nerviraju, deru, ja strpljivo čekam u redu sa osmehom na licu... Da... Mogao sam da posvetim naslov teme toj #$%!@! matici... E vala i hoću... Ništa... Hvala svima na pomoći, predlozima i ramenu za plakanje, i ovim putem bih hteo da se javno zahvalim majstor Žaretu što mi je privrnuo M10
Comment