Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeronimo
    CBC Senator XXL
    • 27.10.2005
    • 390
    • beograd
    • ваз 21214-20

    #16
    Re: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd

    problemi sa ventilskom grupom se javljaju mnogo cesce kod sekventa nego na starijim koje su imale venturi, zbog nestrucne ugradnje gasa... a pregrevanje motora je moguce opet razloga ima dosta nije samo konstrukcijke priprode.
    doduse taj 1.5 je otprilike najstarija varijanta posle koje je usledilo niz sitnijih izmena (kod njega klipovi stizu ventile kad pucanja kaisa a akod 1.6 ne ali mislim da nije prezubio primetili bi) moje je misljenje da mu neogovarajuca smesa na plinu reprodukuje los rad na benzinu ali ne bi bilo lose da izmeri kompresiju cisto da budemo sigurni...
    prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

    Comment

    • p0peye
      CBC Član
      • 27.10.2006
      • 73
      • BG, SER
      • Lada 110

      #17
      Re: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd

      Zdravo ljudi, evo 10tak dana kasnije - stanje:

      - poslednjih par dana mi se ni jednom nije ugasio (doduše toplije je napolju, a problem se najviše manifestovao kada je napolju jači minus)(u startu, a onda sve više, češće i u toplijem okruženju).
      - od resetovanja lambda sonde na ovamo svega 3-4x (ako ostavimo po ptranu ženinu izjavu da joj se juče na 30tak km 100x ugasio - ja nisam bio u kolima, i ako joj se to desilo 2x, možda je malo preterala u izjavi.... ).
      - auto se preporodio, lepo ide, još uvek ponekad varira obrtaje, ali to se sada svelo na 900+-100tinak obrtaja - što meni apsolutno ne bi smetalo da nije (ipak) onog povremenog gašenja.

      Ajd' sada savet - šta mi je činiti?

      Plan "J":
      - vozim još malkice ovako i osmatram, a čim uhvatim slobodan termin kod Žareta idem na kontrolu i konsultaciju koliko je auto prešao, šta treba očistiti (benzinske dizne?), zameniti, itd. To je što se tiče benzina.
      - imate li preporuku šta je na redu što se tiče plina? (gore napisah da mi je serviser rekao da je vreme da se čiste plinske dizne a u servisnoj knjižici se to UOPŠTE ne pominje...?) Zamena filtera (oba), štelovanje...?

      Originally posted by Stratos
      Ukratko,to su metode za utvrđivanje "šupljosti" motora tvog auta....Otkloni sumnju na sam motorni sklop ovim merenjem, jer su se pokazali kao krhki. Zaptivanje klipno-cilindarskog mehanizma kao i zaptivanje ventila im je slabija tačka,kao i zaptivač glave. Takođe lako prezube usled delovanja iscurelog ulja sa zaptivača u blizini samog zupčastog kaiša.
      A ni sistem za podmazivanje im nije baš šampionski.
      DakleM,ne pljuckam,samo skrećem pažnju na svoja dosadašnja zapažanja u odnosu na model.
      Auto ulje ne troši (ne dolivam, a od prilike na meraču ne vidim da toši) , menjam ELF polusintetiku na 5-6000.
      Ipak, kada odem na servis, proveriću i kompresiju...

      Originally posted by jeronimo
      ...kod njega klipovi stizu ventile kad pucanja kaisa a kod 1.6 ne
      ... a zakleo bih se da sam na Lada-klubu pročitao obrnuto - da kod mene ne stižu a na 1.6 stižu... Hmmm moram da potražim tu temu i proverim/prebrojim sive vijuge - da li su sve tu ili se lagano raštrkavaju ...

      Još neka preporuka?
      Hvala unapred,
      Nenad
      ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

      Comment

      • jeronimo
        CBC Senator XXL
        • 27.10.2005
        • 390
        • beograd
        • ваз 21214-20

        #18
        Re: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd

        ocisti klapnu u**** od prljavstine i variranje ce biti jos manje izrazeno. a kad mislis da posetis majstore za gas ?
        prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

        Comment

        • p0peye
          CBC Član
          • 27.10.2006
          • 73
          • BG, SER
          • Lada 110

          #19
          Posle dužeg vremena - stanje isto.
          Gas majastor zamenio filtere i nakačio na komp - kaže sve (i dalje) u redu

          Bio do Žarka (Manik auto) i izmenjao:
          lambda sondu (mada je stavio polovnu od novijeg modela, koji ima 2 sonde, on je stavio prvu čisto da vidimo šta će se desiti), filter goriva, očistio pumpu, zamenio svećice, stepmotor i još par stvarčica, i - opet isto. Manje varira, ali varira.
          Voziću ga par dana ovako da vidimo kako će se ponašati, ali to je to...
          Pitah ga da ne zeza protokomer (već je jednom menjan pre nego što sam ja počeo da vozim auto - znači pre nego što je auto prešao 7000km) - kaže ne bi trebalo, ali videćemo...

          Eto. Samo da javim da je situacija i dalje ista.
          Izvinjavam se što kasnim, ali splet okolnosti mi je držao pažnju zaokupljenu drugim stvarima... (supruga udarila auto pa jedno vreme nije bio vožen, ja ostao bez posla, još dosta drugih zahebancija)
          ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

          Comment

          • jeronimo
            CBC Senator XXL
            • 27.10.2005
            • 390
            • beograd
            • ваз 21214-20

            #20
            pa gasi li se sada ili samo varira, moguce je naravno i da su dizne sta kaze dijagnotika?
            prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

            Comment

            • p0peye
              CBC Član
              • 27.10.2006
              • 73
              • BG, SER
              • Lada 110

              #21
              Odg: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd

              Zdravo svima, počeh ovu poruku sa:

              "Zašto meni ne stižu na mail poruke o odgovoru na temu - pitam a onda se pravim Toša - ispadam neozbiljan..." - i odoh u kontrol panel da vidim šta se to tamo dešava. Ima par tema koje pratim, i pored njih piše "trenutno obaveštenje" - a pored ove teme piše "nema/ništa"?!
              Pa čekaj malo - ja sam pokrenuo temu, i jedno vreme sam dobijao obaveštenja... Da nisam ispucao limit...?

              Elem - promenih ja podešavanja, dva puta udarih enter za svaki slučaj, sada će valjda biti ok...

              Htedoh da se pozovem na ovu temu iz teme:
              Zdravo svima, pre par nedelja sam primetio da ponekad auto neće da prebaci na plin. Upali normalno na benzin, radi, dostigne radnu temperaturu, stiže do i preko 90 stepeni (pali ventilator) i - ništa. Dugmence za prebacivanje - ništa. Onda stanem, ugasim auto, sačekam 10tak sekundi, upalim i on najčešće posle par sekundi

              pa videh odgovor, i sada ispada da ja kuliram...

              Dakle, prešao sam 100tinak km na benzin, i slično se dešava. kada stisnem kvačilo da stanem, varira mi obrtaje, samo naravno manje iraženo.

              Na plin isto - ide jedno vreme normalno, pa počen da varira obrtaje pa da se gasi - ne obavezno tim redom. I dešava se i kada je toplije napolju, i leti, nije samo zimi... Samo sada sa hladnijim vremenom izraženije i češće.

              Prosto ne znam šta će da se desi kada stisnem kvačilo. Postao mi je stil vožnje da "spoljnim" delom stolala držim gas dok "unutrašnjim" kočim...

              Žena već odavno odbija da vozi auto, što joj naravno ne smeta da mi isto tako sporadično kao ovaj problem na kolima (samo češće, kada malo bolje razmilim...) "zvoca" što NEĆU da joj sredim auto, sve mi je drugo važnije, itd, itd...

              Dakle, Žarko je (sada već bivši "Manik" servis) izmenjao sve što mu je palo na pamet, ostavio sma mu auto na par dana da ide kući sa njim, da vidi lično šta se dešava - stavio je svoju lambda sondu i - opet isto.
              (komp prijavljije samo lambda sondu problem, i to neku grešku koju nema u katalogu - ako je npr lambda sonda "130" - on prijavljuje 131 - a toga nema u katalogu...)

              Kompresija mu je ok, motor je zaptiven.


              Eto.

              p.s - U nekoj drugoj temi sam pročitao savet da se skroz zavrne ventil za gas i da se tako vozi par stotina km, da se vidi ima li tu razlike (kada ovako vozim na benzin dešava se da varira obrtaje, naravno manje) - onda bi se moglo isključiti eventualno curenje dizni... Ajde da probamo i to...
              ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #22
                Odg: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd

                A da proveris senzor temperature rashladne tecnosti?
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • p0peye
                  CBC Član
                  • 27.10.2006
                  • 73
                  • BG, SER
                  • Lada 110

                  #23
                  Odg: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd

                  Fala na savetu

                  Izgleda da sam našao rešenje za ovaj i veći deo ostalih problema sa plinom - ako jeste to - dođe mi da se upucam u glavu koliko sam živaca bacio zbog gluposti...

                  Ček' da pređem još nešto kilometara (čisto da ne bude moša) - pa javljam šta je bilo...
                  ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                  Comment

                  • p0peye
                    CBC Član
                    • 27.10.2006
                    • 73
                    • BG, SER
                    • Lada 110

                    #24
                    Kako stanje jedne obične, pišljive matice M10 može iz temelja da vam promeni život...

                    DakleM, nekih 2 nedelje, 2 boce i 500-600km kasnije, plašim se da ne izbaksuziram , ali moram da kažem: S' obzirom da se ni jednom ( i ciframa ni 1x) nije ugasio auto, iako ne tako drastičnog, mada većeg nego na benzin variranja obrtaja još uvek ima, zaključujem da je problem otklonjen. "Evo rešenja": Gospodin Žare je hirurški preciznim, tempiranim prema atomskom časovniku potezom privrnuo olabavljenu maticu za masu, na koju su vezani i glavni kompjuter i raznorazni releji. Par okretaja jedne obične, pišljive, šugave matice M10 je bilo dovoljno da se otkloni moja višegodišnja agonija i vrati mi mir u kuću. Dobro, sad - na baš vrati,a li u svakom slučaju smanji broj razloga da mi žena svakodnevno zvoc... mislim - diskutuje sa mnom na različite teme... Dakle dođe mi da se samoupucam.:bluescream: Pa zbog M10 sam ja toliko živaca pogubio, i umalo se razveo? (Dobro znam, vremenom čovek shvati da stvari i nisu uvek tako loše kao što se u trenutku čine, i ko zna zažto je to dobro, ali to nije tema...) Bilo kako bilo - rešeno. Kada je Žare po x-ti put hteo da prikopča komp za dijagnostiku, zapade mu za oko neprivrnuta matica kod vozačevih nogu, pritegnu je, i - evo bar 500tinak km sam prešao spokojne duše. Ljudi se smaraju u gužvi, nerviraju, deru, ja strpljivo čekam u redu sa osmehom na licu... Da... Mogao sam da posvetim naslov teme toj #$%!@! matici... E vala i hoću... Ništa... Hvala svima na pomoći, predlozima i ramenu za plakanje, i ovim putem bih hteo da se javno zahvalim majstor Žaretu što mi je privrnuo M10 (i rešio veliki problem, naravno) Pozdrav svima...
                    Last edited by p0peye; 23.11.2011, 13:27.
                    ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                    Comment

                    Working...
                    X