Re: Ler gas 400-1300oum, cimanje pri konstantnom nižem gasu itd
problemi sa ventilskom grupom se javljaju mnogo cesce kod sekventa nego na starijim koje su imale venturi, zbog nestrucne ugradnje gasa... a pregrevanje motora je moguce opet razloga ima dosta nije samo konstrukcijke priprode.
doduse taj 1.5 je otprilike najstarija varijanta posle koje je usledilo niz sitnijih izmena (kod njega klipovi stizu ventile kad pucanja kaisa a akod 1.6 ne ali mislim da nije prezubio primetili bi) moje je misljenje da mu neogovarajuca smesa na plinu reprodukuje los rad na benzinu ali ne bi bilo lose da izmeri kompresiju cisto da budemo sigurni...
problemi sa ventilskom grupom se javljaju mnogo cesce kod sekventa nego na starijim koje su imale venturi, zbog nestrucne ugradnje gasa... a pregrevanje motora je moguce opet razloga ima dosta nije samo konstrukcijke priprode.
doduse taj 1.5 je otprilike najstarija varijanta posle koje je usledilo niz sitnijih izmena (kod njega klipovi stizu ventile kad pucanja kaisa a akod 1.6 ne ali mislim da nije prezubio primetili bi) moje je misljenje da mu neogovarajuca smesa na plinu reprodukuje los rad na benzinu ali ne bi bilo lose da izmeri kompresiju cisto da budemo sigurni...
Comment