Pozdrav svima,
ljudi - pošto je problem opisan u postu viewtopic.php?f=302&t=47876 još uvek prisutan - moram da napravim novi plan.
F.
Pošto B, C, D i E nisu upalili.
Elem:
Auto: Lada 110, 1.5i, 2003. Izbačen katalizator (pre izbacivanja je imao ovde naveden problem, ali ređe)
Gas: bardolini ecu, tomasseto isparivac.
Ugrađen: leta 2008 (na oko pređenih 7000 pređenih km).
Sada: Oko 50000 km.
Problem se u 97% slučajeva javlja kada je napolju minus, često kada je hladno, a retko kada je toplo (tada samo varira obrtaje)
U početku retko, a sada sve češće, i gotovo stalno kada je temp ispod nule: Upalim auto (na benzin), radi malkice neravnomerno, ali više ne pamtim kako je ranije radio - i ja se tresem kada je napolju minus
.
Vozim lagano dok se ne zagreje.
Pre se nije toliko izraženo osećalo prebacivanje, ali sada dosta osećam "trokiranje" u trenutcima prebacivanja (trokira, pa prestane, pa ponovo trokira, pa prestane, i tako par puta - kada je plin ugrađen NISAM PRIMEĆIVAO kada je prebacivao na plin).
Kada je prebacio na plin, auto ide normalno, i normalno vuče.
Kada stisnem kvačilo i zadržim tako, auto se ugasi. Pustim kvačilo lagano (npr u četvrtoj) - auto normalno nastavlja i normalno ide (normalno za plin, slabije nego na benzin).
Ovo se u početku dešavalo samo par km (ili par minuta) nakon prebacivanja na benzin, a sada mi se dešava stalno - ali sporadično.
Može se desiti da zeza, pa neko vreme normalno radi, pa ponovo zeza posle 30 km...
Kada prebacim na benzin u toku "skakanja obrtaja", obrtaji i dalje skaču, ali dosta manje - npr 700-800 ili 900 oum.
Posle nekog vremena se stabilizuju, ali i kada vratim na plin neko vreme radi normalno...
Kada mu ne dozvolim da se ugasi, držim gas tek toliko da se ne gasi, radi neravnomerno, i
- nekad (iako ja ne mrdam nogu) lagano povećava obrtaje, i zna da ode i preko 2000 oum, i kada se tu stabilizuje, polako pustim gas, i oni padnu na normalu. Bar neko vreme.
- nekad (opet ne mrdam nogu) samo smanjuje variranje, i za 5-6 sekundi se stabilizuje na tih 800-900 oum.
Kada idem u leru kreni/stani na plin cima kao da hoće motor da iščupa/menjač da slomi. pa brže bolje stisnem kvačilo/dam gas da se ne ugasi. Na benzin cima toliko blago da ne bih ni obratio pažnju da nemam problem na plinu.
Eto to je ukratko, a u sledećem postu ću napisati šta je sve do sada probano... (delim u 2 posta da ne smaram ljude - ovde možda za iskusne ima dovoljno informacija, ali od viška glava ne boli...
)
Pozz
ljudi - pošto je problem opisan u postu viewtopic.php?f=302&t=47876 još uvek prisutan - moram da napravim novi plan.
F.
Pošto B, C, D i E nisu upalili.
Elem:
Auto: Lada 110, 1.5i, 2003. Izbačen katalizator (pre izbacivanja je imao ovde naveden problem, ali ređe)
Gas: bardolini ecu, tomasseto isparivac.
Ugrađen: leta 2008 (na oko pređenih 7000 pređenih km).
Sada: Oko 50000 km.
Problem se u 97% slučajeva javlja kada je napolju minus, često kada je hladno, a retko kada je toplo (tada samo varira obrtaje)
U početku retko, a sada sve češće, i gotovo stalno kada je temp ispod nule: Upalim auto (na benzin), radi malkice neravnomerno, ali više ne pamtim kako je ranije radio - i ja se tresem kada je napolju minus

Vozim lagano dok se ne zagreje.
Pre se nije toliko izraženo osećalo prebacivanje, ali sada dosta osećam "trokiranje" u trenutcima prebacivanja (trokira, pa prestane, pa ponovo trokira, pa prestane, i tako par puta - kada je plin ugrađen NISAM PRIMEĆIVAO kada je prebacivao na plin).
Kada je prebacio na plin, auto ide normalno, i normalno vuče.
Kada stisnem kvačilo i zadržim tako, auto se ugasi. Pustim kvačilo lagano (npr u četvrtoj) - auto normalno nastavlja i normalno ide (normalno za plin, slabije nego na benzin).
Ovo se u početku dešavalo samo par km (ili par minuta) nakon prebacivanja na benzin, a sada mi se dešava stalno - ali sporadično.
Može se desiti da zeza, pa neko vreme normalno radi, pa ponovo zeza posle 30 km...
Kada prebacim na benzin u toku "skakanja obrtaja", obrtaji i dalje skaču, ali dosta manje - npr 700-800 ili 900 oum.
Posle nekog vremena se stabilizuju, ali i kada vratim na plin neko vreme radi normalno...
Kada mu ne dozvolim da se ugasi, držim gas tek toliko da se ne gasi, radi neravnomerno, i
- nekad (iako ja ne mrdam nogu) lagano povećava obrtaje, i zna da ode i preko 2000 oum, i kada se tu stabilizuje, polako pustim gas, i oni padnu na normalu. Bar neko vreme.
- nekad (opet ne mrdam nogu) samo smanjuje variranje, i za 5-6 sekundi se stabilizuje na tih 800-900 oum.
Kada idem u leru kreni/stani na plin cima kao da hoće motor da iščupa/menjač da slomi. pa brže bolje stisnem kvačilo/dam gas da se ne ugasi. Na benzin cima toliko blago da ne bih ni obratio pažnju da nemam problem na plinu.
Eto to je ukratko, a u sledećem postu ću napisati šta je sve do sada probano... (delim u 2 posta da ne smaram ljude - ovde možda za iskusne ima dovoljno informacija, ali od viška glava ne boli...

Pozz
Comment