Mercedes CLK Kompresor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #16
    Za Gorana sam rekao samo sopstveno iskustvo.
    Video sam par auta koje je odradio i mogu da kazem da je sve odradjeno pedantno i po propisu. Ukoliko neko ima drugachije iskustvo, neka ga prenese.

    Uostalom on je iz tvog kraja, pa valjda si i bolje upucen u njegovo "stvaralashtvo".
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Logic
      CBC Član
      • 19.01.2005
      • 75
      • Bgd

      #17
      Originally posted by Zmaj KV
      stavi Lovato FAST ali jos bolje ti je BRC Sequent (na FAST-u se lose pokazao "Rail" za ubrizgavanje gasa koji zna da rikne i koji nije bas jefin, negde ja mislim oko 100 e), znaci iako ja radim iskljucivo sa Lovato opremom moja ti je preporuka BRC,
      da li bi profesionalci mogli da pojasne ovu tezu?

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        mislio je na just hevy al to se vise ne stavlja
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • BAX
          CBC Član
          • 17.05.2005
          • 53
          • Raska

          #19
          Originally posted by Zmaj KV
          Znaci cisto neki podatak > u Kraljevu niko od "majstora" nije ugradio sekvencijalni sistem tako da nemojte da dozvolite da slucajno vas auto postane neuspeli eksperimet...
          Mozda u Kraljevu nije ali u Raski jeste i to bas na Mercesed ML 230
          za tvoju informaciju. Ako te jos nesto zanima mozes da mi posaljes privatnu poruku ili bolje na mail bax0904@yahoo.com
          Male stvari cine ljude srecnim!!!

          Comment

          • Zmaj KV
            CBC Senator
            • 05.10.2005
            • 202
            • Kraljevo

            #20
            Originally posted by IvanT
            Za Gorana sam rekao samo sopstveno iskustvo.
            Video sam par auta koje je odradio i mogu da kazem da je sve odradjeno pedantno i po propisu. Ukoliko neko ima drugachije iskustvo, neka ga prenese.

            Uostalom on je iz tvog kraja, pa valjda si i bolje upucen u njegovo "stvaralashtvo".
            Mozda smo zasli na off topic ali nema veze. Za ovo "Goran kao majstor" moram da se slozim sa tobom da je dobar, pedantan i poseduje iskustvo od nekoliko godina (ima tu ponekih mrlja tipa recimo "venturi" na plasticne usisne grane ali zanemarimo to sve), ja lično protiv njega nemam ama bas nista cak se i nezvanicno priznajemo jedan izmedju drugog i imamo gotovo identican rad, ali za ovo "Goran kao covek" to je vec diskutabilno a mogu samo da prenesem svedocenja njegovih musterija. Pod br. 1 Mnogo je arogantan;
            2 Cak iako imas problema sa auto gasom na
            automobilu koji je on radio, kada ga zoves
            na telefon prvo se on isvađa ljudski pa ti zakaze
            pregled i eventualno otklanjanje kvarova tek za
            tridesetak ili čak to ide do šezdestak dana?!
            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

            Comment

            • Zmaj KV
              CBC Senator
              • 05.10.2005
              • 202
              • Kraljevo

              #21
              Originally posted by BAX
              Originally posted by Zmaj KV
              Znaci cisto neki podatak > u Kraljevu niko od "majstora" nije ugradio sekvencijalni sistem tako da nemojte da dozvolite da slucajno vas auto postane neuspeli eksperimet...
              Mozda u Kraljevu nije ali u Raski jeste i to bas na Mercesed ML 230
              za tvoju informaciju. Ako te jos nesto zanima mozes da mi posaljes privatnu poruku ili bolje na mail bax0904@yahoo.com

              Pozdravljam to svaka cast. I ja sam pristalica sekvancijalnog ubrizgavanja.
              Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #22
                Hej ljudi,
                Kakve vi to PP poruke i brojeve telefona pominjete. Ja ne vidim da je telefon majstora "privatna stvar" ovde na forumu nije zabranjeno da se javno pise pa cak i kad je to reklama. Svi zasluzuju reklamu i antireklamu (kako ko). Kad vec moze da se kaze za nekog da je arogantan (u sta ne sumnjam ni malo) onda ni brojevi telefona niti adrese ni imena servisa nisu tajna. Vecina stvari u zivotu se zasnivaju na poverenju i odgovornosti pa tako i ovde na forumu a sve ostalo je mnogo skupo u svakom smislu.

                Comment

                • Zmaj KV
                  CBC Senator
                  • 05.10.2005
                  • 202
                  • Kraljevo

                  #23
                  Originally posted by dranix
                  Vecina stvari u zivotu se zasnivaju na poverenju i odgovornosti pa tako i ovde na forumu
                  Apsolutno se slazem sa tobom.
                  Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                  Comment

                  • Zmaj KV
                    CBC Senator
                    • 05.10.2005
                    • 202
                    • Kraljevo

                    #24
                    Zato jel moze vise informacija o tom ML 230 sto je odrađen u Raškoj?
                    Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                    Comment

                    • alex-kv
                      CBC Član
                      • 29.05.2005
                      • 33
                      • KV

                      #25
                      Re: Mercedes CLK Kompresor

                      Originally posted by Cacanin
                      Originally posted by IvanT
                      Originally posted by Cacanin
                      Molio bih za pomoc ? Da li neko zna da li u ovaj tip automobila moze da se ugradi gas ? i ako moze neko objasnjenje ...? cuo sam da turbina "ostaje suva" i da prestaje sa radom???
                      Kao prvo dobrodoshao na CB forum.

                      KAo drugo u podforumu autodiagnostika postoji topic "najlepshe sise na internetu"

                      E sad da ja ne bih pravio isti takav u autogasu, daj malo konkretnih podataka o autu, pa di kazem shta i kako treba.

                      Prvo hvala sto ste mi izasli u susret , na internetu sam od 98' godine , svuda idem svuda trazim ali ovakav forum sa ovoliko informacija nema nigde !!!

                      Sad malo o autu , u pitanju je Mercedes CLK 200 Kompresor 2001' , 163 ps ! Ako treba jos nesto ja cu proveriti ... Cuo sam da je "KOMPRESOR" isto kao Turbo , samo da mercedes nije hteo da nazove turbo zato sto je to starinski naziv ....
                      Pa nije bas isto sa drugim imenom nego drugacije i sa drugim imenom.
                      Kao prvo kompresor je spregnut sa radilicom u constantnom prenosnom odnosu za razliku od turbo punjaca koji zavisi od brzine izduvnih gasova, time su izbegli trenutni prekid koji postoji kod turbo punjaca a postigli ravnomerniju raspodelu obrtnog momenta u celom opsegu radnih obrtaja.
                      I nije bas neko novo cudo tehnike jer su se ti sistemi koristili jos u proslom veku, pre jedno 50-etak godina.
                      A sto se tice tih majstora "mudraca", da su malo pazili u skoli a ne zevali kroz prozor, ne bi smo vidjali cuda koja sklepavaju od'oka.
                      To vazi i za CA i za KV
                      Inace vidjao sam automobile koje je odradio Goran, licno ga ne poznajem i nisam iz konkurencije tako da licno nemam nista protiv njega, ali koliko sam ovde video da creva kroz koja ide gas od isparivaca imaju pleteni metalni omotac, ali na nekim njegovim radovima to nevideh.
                      Za moj auto je izjavio da je komplikovana ugradnja, mislim nije OK da se svi koji ti nalete na ugradnju smatraju za neznalice a ti se onako mudracki postavljas u odnosu na problem. Ali ga Bojic (majstor iz KV kod koga sam na posletku ugradio uredjaj) odradi bez po'muke.
                      A i nesto mi se vise svideo LOVATO od LANDI-A koji on ugradjuje, bogami za lepu svotu novcanica, za koje licno smatram da nema pokrica ni u znanju ni u izradi. Naravno on je realno bolji od vecine u okolini ali najbolji medju najgorima i nije neki uspeh, sto nas opet vraca na pricu o famoznim cacanskim ugradjivacima auto-gasne opreme.
                      www.fl-team.net/why/

                      "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

                      Comment


                      • #26
                        Re: Mercedes CLK Kompresor

                        Zmaj KV je napisao:
                        Kao prvo kompresor je spregnut sa radilicom u constantnom prenosnom odnosu za razliku od turbo punjaca koji zavisi od brzine izduvnih gasova, time su izbegli trenutni prekid koji postoji kod turbo punjaca a postigli ravnomerniju raspodelu obrtnog momenta u celom opsegu radnih obrtaja.
                        I nije bas neko novo cudo tehnike jer su se ti sistemi koristili jos u proslom veku, pre jedno 50-etak godina.
                        Prvi auto sa kompresorom na svetu (benzinac) bio je, naravno , Mercedes-Benz SSK iz 1928 godine a to je bilo pre tacno 77 godina




                        prepoznatljiv je po ove tri cevi izduvne grane koje izlaze sa desne strane poklopca motora

                        Comment

                        • Zmaj KV
                          CBC Senator
                          • 05.10.2005
                          • 202
                          • Kraljevo

                          #27
                          Goran je davno izgubio primat najboljeg majstora ali ga ima i dalje prodaje . A Aco (Bojke) je dobar lik, i moj je dobar drugar, i dobar je majstor. On i ja bi trebali uskoro (cim dođe oprema) da ugradimo BRC Sequent i to na C klasu sa kompresorom (biće to prvi ovakav sistem da je odrađen u KV), pa ćemo utiske i slike preneti ovde...
                          Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                          Comment

                          • Zmaj KV
                            CBC Senator
                            • 05.10.2005
                            • 202
                            • Kraljevo

                            #28
                            Re: Mercedes CLK Kompresor

                            Originally posted by alex-kv
                            Inace vidjao sam automobile koje je odradio Goran, licno ga ne poznajem i nisam iz konkurencije tako da licno nemam nista protiv njega, ali koliko sam ovde video da creva kroz koja ide gas od isparivaca imaju pleteni metalni omotac, ali na nekim njegovim radovima to nevideh.
                            Za moj auto je izjavio da je komplikovana ugradnja, mislim nije OK da se svi koji ti nalete na ugradnju smatraju za neznalice a ti se onako mudracki postavljas u odnosu na problem. Ali ga Bojic (majstor iz KV kod koga sam na posletku ugradio uredjaj) odradi bez po'muke.
                            A i nesto mi se vise svideo LOVATO od LANDI-A koji on ugradjuje, bogami za lepu svotu novcanica, za koje licno smatram da nema pokrica ni u znanju ni u izradi. Naravno on je realno bolji od vecine u okolini ali najbolji medju najgorima i nije neki uspeh, sto nas opet vraca na pricu o famoznim cacanskim ugradjivacima auto-gasne opreme.
                            Inače čisto neka teh. informacija za plinsko crevo nije obavezno imati "armirano" crevo već je dovoljno imati crevo otporno na naftne i benzinske derivate koje kroz sredinu omotača imaju grafitna vlakna (ja mislim opornosti do 2 oma). Inače ljudi često imaju famu oko toga da treba ugraditi armirano crevo zbog pritiska, inače u tom crevo je smešno mali pritisak i ne ugrađuje se zbog toga već zbog razvođenja statičkog elektriciteta koji može da se pojavi prolikom proticanja gasa kroz to crevo. Kod drugog gore navedenog creva tu ulogu imaju grafitna vlakna...
                            Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Pancirna creva su obavezna po zakonu koji je malko matoriji od mene. Lovato odavno isporučuje u kompletu gumena creva koja nemaju oklop od metala. Nasledje prethodnih doba kad je smatrano da će faradejev kavez štiti od preskakanja varnice, posle se pravilno došlo do zaključka da metalni oklop privlači varnice od struje.
                              U tim crevima inače nema nikakvog pritiska, naprotiv, potpritisak je.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X