Pozdrav
Vozim Jeep Grand Cherokee 4.0 sa ugradjenim sekvent plinom (do skoro je bio nx gas isparivac, nedavno zamijenjen sa lovato, i moguce da od tad imam problem o kojem cu pisati u tekstu koji slijedi, ali mozda i nije od tada, nisam bas 100% siguran). Naime, prije nije bila upaljena MIL lampica:

Dok sada se pojavi cim auto postigne radnu temperaturu i prebaci na plin. Skenirao sam greske na dijagnostici, i sve su tipa "injector circuit" (P0201 itd, za svih 6 cilindara). Kada restartujem ugasi se lampica, i opet cim dostigne radnu temperaturu i prebaci na plin ukljuci se opet. Neki "plin majstori" rekose da mora biti upaljena ta lampica, dok drugi govore da ne smije biti ako je uredu instalacija, i nije je prije bilo, nedavno se pocela pojavljivati.
Vozim Jeep Grand Cherokee 4.0 sa ugradjenim sekvent plinom (do skoro je bio nx gas isparivac, nedavno zamijenjen sa lovato, i moguce da od tad imam problem o kojem cu pisati u tekstu koji slijedi, ali mozda i nije od tada, nisam bas 100% siguran). Naime, prije nije bila upaljena MIL lampica:

Dok sada se pojavi cim auto postigne radnu temperaturu i prebaci na plin. Skenirao sam greske na dijagnostici, i sve su tipa "injector circuit" (P0201 itd, za svih 6 cilindara). Kada restartujem ugasi se lampica, i opet cim dostigne radnu temperaturu i prebaci na plin ukljuci se opet. Neki "plin majstori" rekose da mora biti upaljena ta lampica, dok drugi govore da ne smije biti ako je uredu instalacija, i nije je prije bilo, nedavno se pocela pojavljivati.
Comment