Check engine i greske injektora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • slavko_bgd
    CBC Senator XXL
    • 24.03.2009
    • 771
    • Batajnica
    • Stilo 1.6 16V MW

    #16
    Re: Check engine i greske injektora

    @oujea
    S obzirom da u Vašim postovima niste naveli o kom kontroleru(sistemu) se radi, napisao sam u mom predhodnom postu da zamenite ECU. Rezultat su screenshot-ovi na osnovu kojih ćete (možda) i dobiti neki konkretan odgovor.

    Na osnovu fotografija, radi se o kontroleru proizvođača "KME" Poljska, softver je Diego 1.3.3.1 , verzija firmvera nepoznata.
    Predlog:
    -Treba proveriti na strani (F3)Configuration pod tabovima (F12) ili (F13) da li postoji i da li je slučajno setovan način prelaska na gas po principu "1 po 1" injektor, odnosno da li postoji vremenska zadrška u smeni goriva između cilindara. Ako postoji, treba setovati vrednost "0" (nula). Ovu opciju ima sw Diego od verzije 3.1.xx pa nadalje, za 1.3.3.1. nisam siguran.

    Objašnjenje:
    -kod pojedinih motora, ako je setovano prebacivanje cilindar po cilindar, benzinski ECU beleži grešku strujnog kola injektora (P020x) iako ona realno ne postoji.
    Mehanizam pojave ove greške je malo komplikovan pa ga ne bih objašnjavao. "Greška" se pojavljuje samo u momentu prelaska na gas. Rešava se na gore opisan način ili dodatnom ugradnjom emulatora benzinskih dizni, na određen način,zavisno od motora.

    Po mom mišljenju, zamena isparivača ni na koji način nema veze sa problemom koji Vam se javlja.
    Pokušajte sa gore navedenim predlogom i napišite kakav je rezultat.
    Bolje peške u švaleraciju nego Mercedesom na posao...

    Comment

    • oujea
      CBC Član
      • 16.07.2010
      • 13
      • Tuzla

      #17
      Kupio sam novi ECU (KME Diego G3 - novija verzija onog kakvog sam imao) i više nema greške injektora, niti bilo kakvih grešaka. Međutim kada sam radio kalibraciju, uvijek mi stoji pritisak vakuma 0.00 bar (a sa starim ECU je bilo -0.11 uvijek). Šta to treba da znači? Čudno mi je što je prije bilo -0.11, a i sada je još čudnije jer je 0.00. Vakuum do senzora dolazi, jer kada skinem crijevo za vakuum, čujem kako šušti i "uvlači".

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #18
        Moguće je da je senzor "crk'o",da nema kontakt ili napajanje,da nije dobro izabran u softveru...ili nije uopšte....

        Comment

        • oujea
          CBC Član
          • 16.07.2010
          • 13
          • Tuzla

          #19
          Izabran je taj senzor u softveru (PS CC1), ali uvijek pokazuje 0. Pretpostavljam da to ne treba biti tako? I išao sam collect map points, izabrao rpm range u kojem želim prikupljati, jedan dan vozio tako auto na benzinu, ali nije prikupio nijednu tačku. Je li moguće da je to zbog toga što je vakuum 0? Pošto kako vidim na grafiku je zavisnost od vakuuma.

          Comment

          • Stratos
            CBC Senator XXL
            • 10.09.2008
            • 2594
            • Novi Sad

            #20
            Upravo kako si i rekao. Kako softver da zna na kojoj radnoj tačci je motor,ako nema signala sa senzora koji je zadužen da mu dojavi takav podatak.

            Comment

            Working...
            X