Re: Check engine i greske injektora
@oujea
S obzirom da u Vašim postovima niste naveli o kom kontroleru(sistemu) se radi, napisao sam u mom predhodnom postu da zamenite ECU. Rezultat su screenshot-ovi na osnovu kojih ćete (možda) i dobiti neki konkretan odgovor.
Na osnovu fotografija, radi se o kontroleru proizvođača "KME" Poljska, softver je Diego 1.3.3.1 , verzija firmvera nepoznata.
Predlog:
-Treba proveriti na strani (F3)Configuration pod tabovima (F12) ili (F13) da li postoji i da li je slučajno setovan način prelaska na gas po principu "1 po 1" injektor, odnosno da li postoji vremenska zadrška u smeni goriva između cilindara. Ako postoji, treba setovati vrednost "0" (nula). Ovu opciju ima sw Diego od verzije 3.1.xx pa nadalje, za 1.3.3.1. nisam siguran.
Objašnjenje:
-kod pojedinih motora, ako je setovano prebacivanje cilindar po cilindar, benzinski ECU beleži grešku strujnog kola injektora (P020x) iako ona realno ne postoji.
Mehanizam pojave ove greške je malo komplikovan pa ga ne bih objašnjavao. "Greška" se pojavljuje samo u momentu prelaska na gas. Rešava se na gore opisan način ili dodatnom ugradnjom emulatora benzinskih dizni, na određen način,zavisno od motora.
Po mom mišljenju, zamena isparivača ni na koji način nema veze sa problemom koji Vam se javlja.
Pokušajte sa gore navedenim predlogom i napišite kakav je rezultat.
@oujea
S obzirom da u Vašim postovima niste naveli o kom kontroleru(sistemu) se radi, napisao sam u mom predhodnom postu da zamenite ECU. Rezultat su screenshot-ovi na osnovu kojih ćete (možda) i dobiti neki konkretan odgovor.
Na osnovu fotografija, radi se o kontroleru proizvođača "KME" Poljska, softver je Diego 1.3.3.1 , verzija firmvera nepoznata.
Predlog:
-Treba proveriti na strani (F3)Configuration pod tabovima (F12) ili (F13) da li postoji i da li je slučajno setovan način prelaska na gas po principu "1 po 1" injektor, odnosno da li postoji vremenska zadrška u smeni goriva između cilindara. Ako postoji, treba setovati vrednost "0" (nula). Ovu opciju ima sw Diego od verzije 3.1.xx pa nadalje, za 1.3.3.1. nisam siguran.
Objašnjenje:
-kod pojedinih motora, ako je setovano prebacivanje cilindar po cilindar, benzinski ECU beleži grešku strujnog kola injektora (P020x) iako ona realno ne postoji.
Mehanizam pojave ove greške je malo komplikovan pa ga ne bih objašnjavao. "Greška" se pojavljuje samo u momentu prelaska na gas. Rešava se na gore opisan način ili dodatnom ugradnjom emulatora benzinskih dizni, na određen način,zavisno od motora.
Po mom mišljenju, zamena isparivača ni na koji način nema veze sa problemom koji Vam se javlja.
Pokušajte sa gore navedenim predlogom i napišite kakav je rezultat.
Comment