alfa romeo 156 2.0 ts + Lovato fast 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superhik
    CBC Član
    • 18.10.2005
    • 38
    • Varaždin

    alfa romeo 156 2.0 ts + Lovato fast 90

    Nedavno sam ugradio u 156 2.0 ts direktno ubrizgavanje plina lovato fast 90. Još nisam bio na podešavanju. Potrošnja je od 13 do 17 litara. Čini mi se jako puno
    Vozna svojstva su zadovoljavajuća. Elastičnost u petoj od 80-120 km/h je na plinu 1 sekundu slabija isto kao i u četvrtoj od 60 do 100. Posebno sam zadovoljan sa radom nakon paljenja kad se prebaci sa benzina na plin. Taka radi mirno i vuče jako dobro. Međutim brine me potrošnja jer je to ipak direktno ubrizgavanje.

    Ima li netko na forumu iskustva s ovom kombinacijom?
    Majstor kod kojeg sam ugradio sustav kaže da je kopirao benzinsku mapu i da na plin ide po tim podacima. Kakvi zahvati se rade na mapi kad se vozilo kreće na plin? Da li to ide odoka ili proizvođač (lovato) ima za svaki automobil drugu mapu?
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #2
    Lovato Fast 90 je za motore koji imaju snagu do 90kW.
    Samim tim uredjaj radi na gornjoj granici svojih mogucnosti, a nedostatak u punjenju uredjaja se kompenzuje povecanom potrosnjom, tj. produzenim intervalom otvaranja brizgaca.
    Otuda i potrosnja koja je veca nego li bi trebala da bude.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • superhik
      CBC Član
      • 18.10.2005
      • 38
      • Varaždin

      #3
      Što misliš pod nedostatkom u punjenju?

      U servisu koji je ugrađivao plin postavio sam isto pitanje. Kako to da mi ugrađuju sustav lovato fast 90 koji je za vozila do 90 kW, a ne ugraduju lovato fast 120 koji je primjereniji.
      Njihov odgovor je bio da je razlika u ta dva sustava samo isparivaču, a da su emulatori, i ostala elektronika jednaki. Tvrdili su da ako stavim isparivač od modela 120 neću dobit ništa drugo nego veću potrošnju...

      E sad mi sve to nije baš jasno pa sam pokrenuo temu na forumu da si malo razjasnim...

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #4
        U svemu su bili u pravu, osim u tome da bi sa reduktorom za 120kW imao povecanu potroshnju.
        Upravo je suprotno.
        Da bi reduktor koji zadovoljava motere sa snagom do 90kW, mogao da zadovolji auto sa 110-114kW, on chesto radi na maximumu svojih mogucnosti i opet nema dovoljno snage.
        Da bi se manjak kopenzovao u mapi ubrizgavanja gasa se produzi interval otvaranja brizgacha.


        Da bi imao normalnu potroshnju potreban ti je reduktor koji moze da "pokrije" snagu tvog motora.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • superhik
          CBC Član
          • 18.10.2005
          • 38
          • Varaždin

          #5
          Originally posted by IvanT
          U svemu su bili u pravu, osim u tome da bi sa reduktorom za 120kW imao povecanu potroshnju.
          Upravo je suprotno.
          Da bi reduktor koji zadovoljava motere sa snagom do 90kW, mogao da zadovolji auto sa 110-114kW, on chesto radi na maximumu svojih mogucnosti i opet nema dovoljno snage.
          Da bi se manjak kopenzovao u mapi ubrizgavanja gasa se produzi interval otvaranja brizgacha.


          Da bi imao normalnu potroshnju potreban ti je reduktor koji moze da "pokrije" snagu tvog motora.
          Hvala IvaneT na iscrpnom odgovoru. Ali pitanja mi se samo gomilaju. Može li se u mapi ubrizgavanja gasa vidjeti koje je to vrijeme otvaranja bizgača i usporediti sa benzinskim otvaranjem?
          Čini mi se da je za moj auto na benzinu otvaranje oko 3,6 milisekundi. Takvo otvaranje brizgača treba biti i kod pogona na plin ili drugačije?
          Ako je drugačije znači slab mi je isparivač-regulator?.
          A vozne karakteristike se pri tom ne mjenjaju nego samo raste potrošnja?
          U petoj brzini pri pogonu na benzin motor se vrti do 6.200 okretaja a pri pogonu na plin na 6.000 okretaja. Ima li i to veze sa regulatorom?

          Comment

          • superhik
            CBC Član
            • 18.10.2005
            • 38
            • Varaždin

            #6
            Ivane da li bi za moje vozil trebala biti potrošnja oko 11-13 litara plina?

            Comment

            • Deki
              CBC Senator XXL
              • 18.02.2005
              • 307
              • Beograd

              #7
              Ako si ugradjivao FAST u servisu i imas garanciju nije li logicno da trazis da ti zamene reduktor (90) i ugrade odgovarajuci (120)?

              Comment

              • superhik
                CBC Član
                • 18.10.2005
                • 38
                • Varaždin

                #8
                Logično je naravno.
                Ali želim biti bolje informiran kako se ne bi desilo što se desilo.
                Da sam ovakve stvati znao prije ne bi imao problem....

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  #9
                  A do koje snage postoji taj reduktor jelima u opsegu od 120-200kw i koja je cena istih?

                  Comment

                  • *IvanT*
                    CBC Senator XXL
                    • 30.01.2005
                    • 3234
                    • Srbija, Beograd, Kara

                    #10
                    Hvala IvaneT na iscrpnom odgovoru. Ali pitanja mi se samo gomilaju. Može li se u mapi ubrizgavanja gasa vidjeti koje je to vrijeme otvaranja bizgača i usporediti sa benzinskim otvaranjem?
                    Čini mi se da je za moj auto na benzinu otvaranje oko 3,6 milisekundi. Takvo otvaranje brizgača treba biti i kod pogona na plin ili drugačije?
                    Vreme od 3,6ms je vreme otvaranja benzinskih brizgacha dok auto radi na leru.
                    Vreme otvaranja plinskih brizgacha ne mora da bude isto kao vreme otvaranja benzinskih, vec je bitno da prilikom rada na plin vreme otvaranja benzinskih brizgacha ostane nepromenjeno, da se ne bi poremetila mapa ubrizgavanja benzinskog dela. (nadam se da sam bio jasan).

                    Povecanje potrosnje ne bi smelo da bude vece od 5% (2-3% je realno)

                    Maximalni broj obrtaja u 5oj brzini koji je nizi od benzinskog upravo govori o tome da reduktor nema dovoljan kapacitet.
                    http://www.lovatogas.co.rs

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #11
                      Originally posted by Wiz
                      A do koje snage postoji taj reduktor jelima u opsegu od 120-200kw i koja je cena istih?
                      prva varijanta je od 20-90 kW, sledeca od 90-120kW i treca od 120-160kW, za cetvorocilindrichne motore.
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • superhik
                        CBC Član
                        • 18.10.2005
                        • 38
                        • Varaždin

                        #12
                        Puno hvala.

                        Da li sam u pravu ako mislim da se na mapi plina ne treba nešto posebno intervenirat poput mjenjanja vremena ubrizgavanja? To se kod montaže samo namjesti na leru i na 3000 okretaja?

                        Što se regulatora tiče za preporučit je zamjenit ragulator sa regulatorom za snagu motora od 90-120kw (alfa ima 115kw)?
                        Ili možda i onaj za preko 120 kW?

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #13
                          dali je superhiku ugradjena ona 20-90kw ili 90-120kw

                          120-160kw maximum za cetvorocilindrase?,ti imas 5 klipa i koliko kw?

                          Comment

                          • superhik
                            CBC Član
                            • 18.10.2005
                            • 38
                            • Varaždin

                            #14
                            Kod mene je ugrađen regulator od 20-90kW a elektronika je za 4 cilindra.

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              #15
                              znaci najbolje bi bilo da ti ugrade onaj od 120-160 pa da ne razmisljas vise

                              Comment

                              Working...
                              X