alfa romeo 156 2.0 ts + Lovato fast 90

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • superhik
    CBC Član
    • 18.10.2005
    • 38
    • Varaždin

    #46
    Originally posted by brick
    Nakon što je ta žica otpojena (mastori tvrde da nema neku zančajnu ulogu jer se plin dozira ne temelju podatka koji dobivaju od benzinskih injektora preko emulatora
    ja bih pod hitno pobegao od tih majstora koji uopste ne kapiraju kako radi motor i sistem regulacije goriva.

    sonda i ta zica je OSNOVNI element regulacije rada motora i to je uredjaj koji odredjuje doziranje benzinskih injektora.

    razmisli, odakle bi inace benzinski injektori znali koliko da ubrizgaju tacno ?

    a posredno ako ni benzinski injektori ne znaju nece znati ni gasni injektori.

    sve u svemu, ja vise ne bih voleo da se nadjem u blizini tog majstora koji tako "popravlja" posledicu a nema ideju sta je uzrok kvara.

    ima li neki strucniji majstor negde u okolini ( do recimo 300km) da to zaista podesi kako treba ?
    Brik,
    Radi se o žici koja spaja lamda sondu sa fastom (plinskom centralom ili sa emulatorom nisam siguran). Kad je ona prikopčana na lamda sondu lamda sonda cijelo vrjeme daje prebogatu smjesu benzina i examiner koji se spaja na centralu BENZINA dijagnosticira kvar lamda sonde.

    Kad se ta žica koja lamba sondu spaja sa PLINSKOM centralom otpoji lamda sonda radi normalno i u tom slučaju kad automobil ide na benzin smjesa je točno takva kakva treba biti jer examiner pokazuje ispravnost lamda sonde te se benzin preko centrale benzina točno dozira.Samim tim i kad radi na plinu doziranje plina je ispravnije.

    Možda Dora ili Ivan mogu točno objasnit funkciju spajanja lamda sonde na fast.

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #47
      Originally posted by brick
      sonda i ta zica je OSNOVNI element regulacije rada motora i to je uredjaj koji odredjuje doziranje benzinskih injektora.

      sve u svemu, ja vise ne bih voleo da se nadjem u blizini tog majstora koji tako "popravlja" posledicu a nema ideju sta je uzrok kvara.
      Ne zaukavaj se, misli se na Fast, njemu ne treba lambda sonda. Ta žica je otkačena koja uzima signal sa lambda sonde. Za benzin ostaje...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #48
        ta žica buni lamda sondu koja onda radi neispravo na nekim 200 mili voliti na leru, odnosno u bilo kojem režimu daje bogatu smjesu, kako na plinu tako i na benzinu.
        ne umem jos da citam misli, samo citam ono sto je napisano a tu pise da je problem i na benzinu.

        ok, jasnije je sada posle dopune da je u pitanju samo plinski sistem ostao neresen.

        lambda sonda je osnovni element regulacije smese i najbolji moguci indikator opste podesenosti motora- mislim da se ne izgubi iz vida sustina povratne petlje regulacije rada sistema goriva.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • superhik
          CBC Član
          • 18.10.2005
          • 38
          • Varaždin

          #49
          Određene probleme mi je radila lamda sonda koja je taman počela crkavat kad sam ugrađivao plin. Počele su se pojavljivat greške u benzinkoj centrali. Nakon ugradnje nove sonde i preporgramiravanja i benzinske i plinske centrale (prije 1000 km) nema problema sa onom žicom koja se spaja sa fasta na lamda sondu!
          Sve radi dobro i sa žicom i bez nje.

          Međutim.....

          Imam osječaj da je potrošnja još uvjek velika (14,8). Znam da je problem kod plina izračunat potrošnju pa sam postupio na sljedeći način.
          Ispraznio sam rezervoar plina do kraja. Rezervoar je toroidni maximalnog volumena 50 litara a 80% kojih se kao treba napunit je 40,8 litara. Na jednoj pumpi pri temperaturi od 7 supnjeva uspio sam natočit čak 52 litre plina (napominjem da je vetil na boci ugrađen pa mi nije jasno kako sam uoče uspio natočit više od 40,8 litara. Jest da je punjenje zadnjih 12 litara trajalo skoro 10 minuta ali ne bi smjelo biti moguće naupunit ga toliko....osim ako "majstor" nije nešto opet kemijao )

          S tih 52 litre prevalio sam 351km.

          Da li još nešto osim programiranja fasta i odabira isparivača može utjecati na potrošnju plina?
          Ima li veze sa potrošnjom plina dužina creva koja ide od matrixa do mjesta ubrizgavanja?
          Moja creva su dužine cca. 30 cm.

          Comment

          • Dren
            CBC Senator XXL
            • 24.08.2005
            • 1068
            • Sarajevo

            #50
            U svakom slucaju nisam siguran da je pametno "naguravati" dodatne litre u rezervoar, pogototovo ako to traje zaista 10 minuta... Ja svog vise ne punim iza prvog "stek(t)anja", osim ako ne treba zaokruziti cifru na brojcaniku...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              u 50 llitara sud nije moguce sipati 52 litra tecnosti.
              dakle, mirise ozbiljno na prevaru odnosno lazno tocenje i naplatu vise.

              isto sam doziveo, samo druge brojke..
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • superhik
                CBC Član
                • 18.10.2005
                • 38
                • Varaždin

                #52
                Ivane što ti misliš o vezi potrošnje plina sa dužinom creva od matrixa do usisne grane? Možda je to uzrok povećanje potrošnje?

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #53
                  duzina creva u principu nema veze, jer je ceo vod por pritiskom. Mada maximalna duzina cetri creva ne bi trebala ba bude preko 80 cm (toliko je i crevo koje stize u kompletu).
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • superhik
                    CBC Član
                    • 18.10.2005
                    • 38
                    • Varaždin

                    #54
                    I sa promjenjenim ispraivačem i novom lamda sondom koja je spojena na fast i preprogramiranim fastom sa onih 52 litre prevalio sam tek 320km. Od toga je dio i na benzinu dok motor ne dostigne 35 stupnjeva!

                    Comment

                    • Dren
                      CBC Senator XXL
                      • 24.08.2005
                      • 1068
                      • Sarajevo

                      #55
                      Originally posted by brick
                      u 50 llitara sud nije moguce sipati 52 litra tecnosti.
                      dakle, mirise ozbiljno na prevaru odnosno lazno tocenje i naplatu vise.

                      isto sam doziveo, samo druge brojke..

                      Jesi li siguran u kolicinu ? Probaj sipati na nekoj drugoj pumpi dok ventil ne izbaci, i ne naguravaj dalje... Pa opet na istoj pumpi na isti nacin... Ne bi smjelo da se razlikuje u 30%...

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        siguran. i nema tu sta da se proba.

                        u zapreminu od 1 litra ne moze da se sipa 2 litra tecnosti, bez obzira na ventile, price, bajke ili bilo sta drugo.

                        prosta matematika, odnosno fizika koja vazi svuda gde nisu pumpe (citati pare) osnovni zakoni

                        naravno da pravila oko prevare na pumpama postoje, oni koji kradu to rade stalno i uvek se dogodi nemoguce- stane vise litara nego sto je fizicki moguce sipati u rezervoar.

                        i da, ja tamo posle 2 probe i hvatanja u kradji nikada vise nisam sipao, niti nameravam.
                        pa makar se morao voziti i na benzin dok prolazim pored takvih prevaranata. iz principa.


                        najzalosnije je kada uhvatis lopova u kradji umesto makar izvinjenja pocne prica o bajkama tipa LPG (a to je tecnost) se navodno skupila pa stane vise, ili ma pritisaka je to pa se opet skupila tecnost, te ventil ovako ili onako.... i slicne ******stine koje ne piju vodu ni kod ucenika osnovne skole.

                        eh, nasa posla
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dren
                          CBC Senator XXL
                          • 24.08.2005
                          • 1068
                          • Sarajevo

                          #57
                          Originally posted by brick
                          siguran. i nema tu sta da se proba.
                          Moja greska Brick...

                          Tvoj post o litrima sam upotrijebio da naglasim odgovor Superhik-u, a ne kao prozivanje...

                          A savjet o sipanju je bio namjenjen isto Superhiku, da malo tacnije provjeri potrosnju...

                          Po mom razmisljenju mu cak ni Alfa ne bi trosila 15 litara plina, osim ako se ne "tacka" po gradu...

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #58
                            ma i moja greska, nisam povezao

                            opasni ovi litri
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • superhik
                              CBC Član
                              • 18.10.2005
                              • 38
                              • Varaždin

                              #59
                              Kompjutor se spoji na plinsku centralu i vrši se kalibracija.
                              Zašto se dešava da se gubi konekcija između kompjutora i centrale kod davanja gasa?

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #60
                                ma mora da je kvar u KOMPJUTORU


                                ps: naraNĐZe 85 dindži na z.vencu ))))



                                NHF sala mala
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X