alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NeCi
    CBC Član
    • 19.11.2011
    • 69
    • Kragujevac
    • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

    #61
    Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

    Pitanje za doru i druge majstore, citam ono uputststvo i nisu mi jasne neke stvarcice,
    1. Kad se uradi kalibracija druga tacka bi trebala da je ler gas i jel bi ona trebala da bude podesena na skali od 1,1 - 1,6 .??? Ili je to prva tacka ?
    2. Dizne su male ili velike ako se vreme benz i lpg dizni previse razlikuje ???
    3. Ako je ovo gore podeseno kako treba i ocrta se ona benzinska kriva , gasnu bi trebalo dovesti sto pribliznije benzinskoj???

    Comment

    • Put-in
      Banovan
      • 28.01.2009
      • 189
      • Beograd

      #62
      Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

      Probaj uzeti podpritisak sa usisne grane direkrno, tj, izbuši pored izbušenog otvora za plinsku diznu.
      Ako je velika razlika u vremenu otvaranja plinskih dizni u odnosu na benzinske to znači da je promer dizne mali Koliko vidim kod tebe to nije slučaj jer je 2.5-3.2. To se može malo kompenzovati podizanjem pritiska isparivača ali... Vidim da je tebi multiplikator 1.1 na 1.10 pritisku isparivača, što po meni deluje ok.
      Veoma je bitno i koje su ti dizne, tj. koliko oma, po ovome što vidim tebi trebaju žute tj 1-omske dizne. To je zato što su ti benzinske dizne brže.

      Comment

      • NeCi
        CBC Član
        • 19.11.2011
        • 69
        • Kragujevac
        • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

        #63
        Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

        NE CITIRAJ POST IZNAD !

        dizne su 3 oma crvene

        e sad ovo me buni, posle kalibracije mi je ova narandzasta linija bila na oko 1 po ovoj skali pa sam je ja podigao na 1,1 posto sam skapirao da bi trebalo da bude od 1,1 - 1,6 ... jel to ok? i jel treba da pomerim prvu tacku ili drugu preko 1,1 ?

        sta bi dobio zutim diznama, sta se desava kad su manje???

        edit:
        za podpritisak pravim racvu, pa cu svaki usis izbusiti i preko racve spojiti.
        Last edited by zoranbg; 15.12.2011, 21:15.

        Comment

        • Put-in
          Banovan
          • 28.01.2009
          • 189
          • Beograd

          #64
          Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

          Plinske dizne od 3 oma ne odgovaraju brzini benzinskih dizni koje su ti 2 milisekunde, trebaju ti žute jednoomske.
          Multiplikator se ne dira, tj, ako je na jedinici početak, to je to, podešavaju se ostale "tačkice", prva se ne dira. Po meni sada ispada da ti je promer dizni veliki. Ali, ti ni podpritisak nisi rešio, pa kad rešiš i to, a ostane isto, onda spusti pritisak isparivača još 0.1 pa probaj. multiplikator bi trebao da se podigne.
          A još bolje, da ne bi spalio auto, ili da ti ne zakucaju ventili... ili još 200 krivih Stojka može da ispadne, odi brate kod nekog krštenog majstora (ne bilo koga), da ti to odradi, neće te skupo koštati a može ti uštedeti 100-500e u budućnosti.
          Ja bi zapucao (ne baš bukvalno,) kod Dore i rešio bi ti čovek problem za cirka pola sata (ako je finansijski motivisan).

          Comment

          • NeCi
            CBC Član
            • 19.11.2011
            • 69
            • Kragujevac
            • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

            #65
            Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

            posle ovoliko muke da dozvolim dori da mi za 15 min namesti sve i da me ceo zivot prozivaju na forumu...... , ako me put nanese na tu stranu sigurno cu svratiti kod njega...

            podpritisak je stabilan na oko 0,40 ali je to vakum sa serva kocnice i ne opada dok se vozi, pa se sve ocrtava u jednoj liniji ona kriva ne ide uzbrdo ...

            inace sve ovo nije konacno, planiram da resim sve sto treba da auto radi kako treba, naravno uz pomoc sa foruma, ako budete imali zivaca za mene...

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #66
              Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

              Znaš, ne znam kako da ti to kažem suftilno ali nema druge, brate pojma nemaš i ne vredi objašnjavati

              Najveća odlika i prednost tog uredjaja je rad na osnovu potpritiska a ti to nemaš, kao kad radiš u poslastičarnici pa ona donese posude a druga odnese, ali ona što puni nije došla na posao

              Vidi, neću ni ja živeti doveka ali nekoliko godina bi te zezali sigurno

              Žalosno je da se to rešava stvarno za pola sata ali ti je sve rečeno pa i više od toga što smatram da kao majstor treba reći nekom kome to niej struka a upustio se u ipak veći zahvat. Problem sa nama je što svi sve radimo umesto da radimo svoj posao a druge platimo pa svi imaju, ovako svi imaju posao ali niko nema para

              P.S
              Otidji do Leskovac onako u potaji, kao ideš da kupiš paprike i slučajno baneš u servis (ili neki drugi svejedno) a onda ovde polako razradiš temu kao "e sad sam ovo provalio sad ono" i za par dana ti kao to sve namestiš i svi zadovoljni
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • NeCi
                CBC Član
                • 19.11.2011
                • 69
                • Kragujevac
                • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

                #67
                Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                Sto dora tako da mi kazes .

                Jedini problem sto imam je sto nemam vremena da radim oko auta, pa samo vikendom uhvatim vreme i garazu...
                A verujem da ni majstor nebi nasao podpritisak i isto bi ovo probao sve sto i ja.

                Edit:
                A nisam jos nigde rekao da sam zavrsio i nastelovao sve, znam da ne valja pritisak i pokusavam da ga resim, ko god je dao neki predlog kako i gde da probam da izbusim probao sam i nisam dobio rezultate.
                Last edited by NeCi; 16.12.2011, 11:56.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #68
                  Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                  Pošto si ti amater to se ne odnosi na tebe ali majstor koji bi ovako tražio potpritisak se zove prhno, daklem ne bi bio majstor...

                  Kažu ti ljudi gde da ubušiš, i mene si skrenuo onom slikom gde sitno piše nije moj motor takav a i obeležio si gde da bušiš. Za onaj motor to je dobro a za ovaj nije pošto su leptiri dva kilometra niže.

                  Kažeš da je motor idila a nemaš potpritisak tamo gde treba da imaš.

                  Kad dodješ do motora jednog dana onda:

                  1. poskidaš sve i pročistiš cevčice koje idu u kolektor i tamo nabudžiš jednu sisicu pa ćeš imati potpritisak sa sva 4 cilindra.

                  2. Izbušiš jednu sisicu pored uvodnika za gas kako ti je Migun rekao pa ćeš imati potpritisak sa jednog cilindra, ako ne oscilira (pulsira) puno može i tako a može.

                  3. Nema tri.

                  4. Ako pitaš još šta pre nego ovo uradiš, nećeš više ništa pitati na ovom forumu

                  5. Sasvim je normalno da u servu imaš konstantan potpritisak dok se ne potroši pa ga onda opet uzme iz usisne grane i tako u krug. Da si išta od svega čitao, znao bi da moraš uzeti pre nepovratnog ventila kojeg ima svaki kršten auto sem zastave.

                  Dobar primer kako izgleda ma samo to poredjaš i radi
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • NeCi
                    CBC Član
                    • 19.11.2011
                    • 69
                    • Kragujevac
                    • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

                    #69
                    Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                    Edit sam prosli post ,nisam video da si napisao ovo ,stvarno sve vreme pokusavam da dobijem podpritisak kako treba ovo sto izbacim mape je samo to sto preko nedelje nemam kako i gde da rasturam ponovo motor da bi probao neku drugu varijantu...

                    1. Skidao kolektor ,cak i zamenio sva crevca na njemu sve je prohodno izbusio po sredi za onu diznu podpritiska i dobio 0,80.
                    2. Skidao sam crevce od jednog injektora i vezivao njega na racvu i dosta varira.

                    Sad za vikend skidam oba u**** i busim sve cetiri rupe nove i spajam na racvu koju sam napravio.

                    Vezivao sam i pre i posle nepovratnog ventila serva za kocenje i video da ne valja. I mislim da zastavina vozila imaju ventil i da se nalazi u servu.

                    Comment

                    • Put-in
                      Banovan
                      • 28.01.2009
                      • 189
                      • Beograd

                      #70
                      Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                      Pa brate, jel tesko da se izbusi jedna rupica promera 3mm pored uvoda za plinsku diznu, pa uzmes podpritisak odatle, i resis posao kao covek, a ne da skidas-cistis,-cupas-lepis... mislim... ne razumem, stvarno.

                      Comment

                      • NeCi
                        CBC Član
                        • 19.11.2011
                        • 69
                        • Kragujevac
                        • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

                        #71
                        Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                        probao sam sa jednom rupom i ne valja, podpritisak varira od 0,40-0,90, mozda i moze da se nasteluje i tako ali ako je bolje sa sva cetiri cilindra onda cu tako i uraditi , sve sam spremio sto mi treba i sutra ako sve bude ok imacu slobodnu garazu da to i namontiram....

                        evo racve sto sam napravio...


                        e sad da se preslisam ,da busim ovde gde sam oznacio sa crvenom bojom posto je iznad ovo belo leptir a trebalo bi da se busi izmedju leptira i u****?

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #72
                          Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                          Da, tu treba da bušiš, mada mi nije jasno kako ne rade ti fabrički, jedino ako su iznad leptira. Obzirom da su pojedinačno grane predugačke može doći do veće oscilacije potritiska kad se uzme sa jednog cilindra. Uvaženi kolega 206 je imao sličan problem i pravio je takav "kolektor" kao i ti...

                          Inače pošto ti što šta nije jasno da ne bude zabune, potpritisak na leru treba da je oko 30 do 40 ne znam tačno za taj auto, normalno je da se menja kad pedaliraš gas.
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • NeCi
                            CBC Član
                            • 19.11.2011
                            • 69
                            • Kragujevac
                            • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

                            #73
                            Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                            ne znam ni ja kako nema, bio sam ubedjen da cu kada vezem na crevo od serva (pre ventila) dobiti ono sto mi treba , zato sto izlazi bas sa dna u**** i cev je nekih 10mm sirine ,kad ga skinem oseca se bas jak podpritisak, pravio sam racvu i sve ekstra spakovao, i opet varira cak i ne spada ispod 40.... nadam se da cu ovim kolektorom resiti ovu ********nciju.

                            Comment

                            • NeCi
                              CBC Član
                              • 19.11.2011
                              • 69
                              • Kragujevac
                              • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

                              #74
                              Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                              E ovako razbusio usise i namontirao kolektor ali opet ne pada ispod 0,70...




                              vozio sam se 20km da odradim mape i recimo kad oduzmem gas u voznji padne pritisak na 0,40 tada je najrasteceniji logicno je ali nije mi jasno sto onda i na leru nije tako...






                              auto ide super ,mislim da radi najbolje do sada, zato sto ima miran rad na leru i ne gasi se... jedino sto mi jos pada na pamet je da zamenim mesta crevima za podpritisak, da ova za gas sto idu da idu u one uvodnike sto su na dnu u**** a ove sto sam sada busio da stavim u kolektor od auta...

                              Comment

                              • NeCi
                                CBC Član
                                • 19.11.2011
                                • 69
                                • Kragujevac
                                • Alfa Romeo 33 1.7 16v,Honda Jazz 250cc

                                #75
                                Odg: alfa33 1.7 16v sekvent ugradnja

                                i da napravim drugaciji kolektor da usmerim podpritisak bas u jednu tacku...



                                i da stavim creva veceg promera , da budu 6mm sada su 4mm....

                                Comment

                                Working...
                                X