sekvent za karburatorske i K Jet motore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

    U medjuvremenu si poslao ovo malo opisa...
    U principu je mehanička naprava kao K glava samo što koristi nešto elektorinike za kontorlu dizni. Nema tu ni M od mape, mislim iam ali to ej proizvoljna stvar.
    Icom je to rešio mehanički pre sto godina i verujem da je mnogo bolje. Slavko je poslao opis Landija a ovo je malo obogaćeno (pozitivno) map senzorom) i diznama.
    Ako na osnovu lambda sonde vrši korekciju, da bacim Vems i turim to
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Plinadzija
      CBC Senator XXL
      • 29.07.2008
      • 1514
      • Paracin

      #17
      Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

      Sviranje pilicima, prvo, to ne moze biti jeftino (citaj skuplje od 90% automobila u koje bi se ugradjivalo) drugo, svakog dana nekoliko takvih automobila ode pod presu tako da ne treba zamarati glavu zbog nekolicine zanesenjaka koji bi da eksperimentisu sa svojim vozilima.
      UGRADITE PLIN DA VAM AUTO PALI KAO VOJNI MAGACIN!

      Devojka moze da bude sa sela ali auto MORA da bude iz Nemacke!

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #18
        Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

        Što se tiče Juga ili keca u pravu si ali bi mene jako zanimalo da to stvarno radi zbog drugih stvari, normalno ne znam ni okvirno cenu tog proizvoda tako da me možda i ne bi zanimalo

        Sadašnji kit je 150-200 evra sa bocom ako bi to bilo tu negde ili malo skuplje, dobra je stvar Ako košta ka osekvent.. i ovako mu psuju mater zbog cene, šta bi tek bilo kad kaže "imam jugića, koliko je ugradnja" 550 evra i brzo spustim slušalicu
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

          da, softver je samostelujuci i univerzalan.
          Bas tako, bilo koji motor bez ikakve elektronike (dakle moze i sa platinama teoretski) postaje elektronski sistem ubrizgavanja za LPG/CNG.

          Skinuo sam softver i vrlo je bogat ali nema jos uputstva za upotrebu.
          To uputstvo je u najavi.

          Ako je samo lambda kontrola gubi smisao mada ima puno ocija podesavanja tipicnih za sekvent gasne ECU.

          Sama elektronika kao takva je tek pola, vaznija polovina je softver tj mape.

          E kako to funkcionise sa mapama je razlog zasto sam pokrenuo temu da saznam da li ima iskustava ili saznanja o nekom slicno sistemu.


          Cena fabricka nije velika ali nije to meni glavni faktor, cena uvek opadne sa sirenjem trzista ali ako jeste inovacija..meni je interesantno.

          Vezano za isti ECU i softver pominje se i mogucnost rada u rezimu sa FSI, GDI itd motorima na nacin da omogucava da pri svim obrtajima radi motor na LPG/CNG uz po potrebi aktiviranje jednovremeno i originalnih benzinskih dizni sa nekom smanjenom protocnoscu.

          ECU zna da istovremeno okida i LPG i benzin dizne, i da kontrolise sagorevanje.

          barem na papiru, da li stvarno moze pitanje je i ne znam ali me zanima da saznam nesto vise.


          i VEMS ili MS i drugi nezavisni ECU sistemi jako zavise od mapa po sposobnosti za kvalitetan rad doticnog motora.


          Mada, ako je Bosch imao u proizvodnji samostelujuci ECU za EZK (116,129) sistem upravljanja varnicom jos pocetkom 80tih godina i koji sam pravi mapu prema realnim uslovima eksploatacije u vrlo sirokim marginama rada nije mi nemoguce da 30 godina kasnije neko smisli nesto slicno za LPG/CNG kontrolu.

          Ipak imam rezervu kako to sve radi u praksi sto se navodi, papir i reklama je jedno a stvarni motor nije igracka.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #20
            Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore




            Last edited by sw.brick; 27.01.2012, 21:31.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

              Ijao... Čim pominju fsi i ostalo mislim...
              No javljaj napredak...
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • galileo5
                CBC Veteran
                • 31.03.2005
                • 131
                • Leskovac, South Serbi

                #22
                Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

                Samo napred, ali...
                kad na cenu od 215 do 290evrica (ako je rec o Blue Tronic-u) i to samo za prednji deo bez boce i multiventila dodas i rad..... nema nista od zarade... ali ... bitan je entuzijazam .

                Comment

                • banekg
                  CBC Senator XXL
                  • 06.09.2010
                  • 1274
                  • Nis
                  • Toyota Carina e 2.0

                  #23
                  Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

                  Ok, ja sam zanesenjak, ali sto se tice prese, pre ce svi ovi Puntovi i ostala s. da odu pod presu, nego vecina karburatorskih vozila, tako da to nije tema, da li se isplati ili ne, vec da li radi ili ne.
                  Moj jedini problem je upravo u tome, sto gubim smisao karburatora koji je najlepsi i najvredniji element pod mojom haubom. Medjutim, ja sam ga vec izgubio ugradnjom LPG-a, pa idemo dalje.

                  Volim eksperimente, i super je sto su se svi raspisali o ovome, jer ovakve teme imaju vise smisla i zanimljivije su i primerenije ovakvom forumu, nego vecina tema o automobilima danasnjice koji nemaju ni a od automobila, ali su jako moderni jer imaju nekakav euro x motor.

                  Ljudi, ovde nekakvi tjuneri i slicni zive, pa to su zanesenjaci. Sto bi isao na forum da pitam koje ulje ide u Daciu.

                  Brick, idemo dalje, a i Broja 1 cemo naterati da izvrsi prvu ugradnju, pa nek kosta sta kosta.
                  Long Live CBC!!!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

                    Originally posted by galileo5 View Post
                    Samo napred, ali...
                    kad na cenu od 215 do 290evrica (ako je rec o Blue Tronic-u) i to samo za prednji deo bez boce i multiventila dodas i rad..... nema nista od zarade... ali ... bitan je entuzijazam .

                    Pa kako onda zaradjuju oni koji sada ugradjuju razno razne sekvent sisteme ? A ugradnja klasicnog sekventa je danas toliko jednostavna da je radi ko stigne, od limara pa nadalje koji sebe nazivaju "velikim" gasadzijama.
                    Da samo strucni ljudi ugradjuju ne bi forumi kod nas bili naveliko ispunjeni zalbama, i vec cuvenim bajkama o MIL crvenoj lampici koja "mora" da svetli nakon konverzije na gas.

                    Mislim da je pre problem malog trzista nego cene sekvent opreme sto je dovelo do zasicenosti- ko je kupio sekvent u zadnjih 5 godina nece bas sada kupovati novi tek tako radi sezonske modne zamene.

                    U cemu je razlika u mogucnosti zarade ako se ugradi sekvent modela A u odnosu na sekvent modela B, C itd.

                    Rad je rad, oprema je oprema i to je odvojeni trosak.


                    Da ne zaboravimo da se radi o univerzalnom sekventu koji radi od karburatora do GDI motora i gde moze po zelji da se prilagodi na bilo koje gorivo (pogledati fleksibilnost odredjivanja elektro signala modulacije drivera dizni) ili mesavinu goriva.

                    Ili ne radi.

                    Temu nisam pokrenuo radi ekonomije, vec radi tehnickih resenja.
                    Meni deluje da je novina u nacinu programiranja i uopste upravljanja diznama, gomilu podesavajucih parametara nisam video do sada u razno raznim poljsko italijanskim softverima a pogotovu sto bi ovo trebalo da je potpuno samostalan ECU sa 3 mape ubrizgavanja.

                    Ja ne znam niti za jedan drugi gasni ECU koji moze da radi samostalno, bez ikakve postojece elektronike ubrizgavanja vec u vozilu.

                    Opet, ako moze ovaj model , da li moze da radi besprekorno, da li je samo marketing, da li ima decjih bolesti itd.

                    Tehnika ide dalje, da li je ova dobra sprava sa te strane.

                    Jeste, Bluetronic 4.4lC je u pitanju.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      #25
                      Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

                      Opet, ako moze ovaj model , da li moze da radi besprekorno, da li je samo marketing, da li ima decjih bolesti itd.
                      Radice u zavisnosti kako ga podesite.Velika verovatnoca da softver na osnovu vrednosti sa MAPa,zapremine, snage motora,uz odgovarajuci promer dizni,moze preracunati i postaviti pribliznu mapu ubrizgavanja.Zatim sledi voznja(dok se ne onesvestite) , korekcija mape u svim uslovima opterecenja.Dvojica(jedan koji zna kako da vozi,a drugi da zapaza i podesava) mogu to da urade ali treba vremena.
                      Tehnika ide dalje, da li je ova dobra sprava sa te strane.
                      Koliko znam i BRC na slican nacin formira i koriguje mapu na sekventu...nigde se ne vidi mapa niti mozete menjati neke segmente u njoj,a ipak radi zadovoljavajuce.

                      Po meni se mape kod slicnih motora drasticno razlikuju samo zbog velicine i broja otvora benzinskih dizni,kao i pritiska goriva,da nije toga,verujem da bi mape bile jako slicne.S toga verujem da to moze da radi ali je ekonomski neisplativo

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #26
                        Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

                        Originally posted by TECA View Post
                        Radice u zavisnosti kako ga podesite.Velika verovatnoca da softver na osnovu vrednosti sa MAPa,zapremine, snage motora,uz odgovarajuci promer dizni,moze preracunati i postaviti pribliznu mapu ubrizgavanja.Zatim sledi voznja(dok se ne onesvestite) , korekcija mape u svim uslovima opterecenja.Dvojica(jedan koji zna kako da vozi,a drugi da zapaza i podesava) mogu to da urade ali treba vremena.
                        Zadaje se zapremina, snaga i broj cilindara a onda se izracunava promer dizni. Unese se kao podaci i na osnovu te osnove se prate 2 MAP senzora tj diferencijalni pritisak sistema, broj obrtaja, i temperatura uz lambda sondu koja je osnova.

                        Softver treba da sam nasteluje kompletnu mapu a onda se moze napraviti dodatna nova mapa sa korekcijama po zelji.

                        Ovo oko samostelovanja me posebno interesuje, nije bas decidno navedeno da li je ECU plug&play instalacija.

                        Uredjaj moze i da memorise uslove opterecenja iz voznje pa da se naknadno vrsi korekcija mape pesaka i otklone uocene anomalije u sagorevanju.

                        Ono sto sam procitao su iskustva zadovoljnih ali me vise zanima iskustvo nezadovoljnih korisnika iz prakse a to nisam nasao.
                        U marketing price odavno ne verujem i deluje mi toliko dobro da sam pomalo skeptican da se toliko daleko otislo u razvoju sekventa.

                        Jedan holandski proizvodjac je ponudio slican LCS (lambda kontrol) za venturi koji je samostelujuci i potpuni plug&play.
                        nema nikakav softver za korisnika ili servisera a koristi se MAP, rpm i lambda sonda za upravljanje step motorom.

                        U Holandiji korisnici preporucuju taj sistem da se dobro pokazao u praksi. Jedina mana je daleko uvecana cena koja se priblizava punom sekvent sistemu (200 evra neto cena u Holandiji) u odnosu na neke druge (AC LCS je nesto manje od 50 evra bruto kod nas) pogotovu sto je to cena bez isparivaca i bez gasnog ventila.





                        U svakom slucaj hvala na ucescu, svima.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • TECA
                          CBC Senator XXL
                          • 14.10.2007
                          • 2355
                          • Oz

                          #27
                          Odg: sekvent za karburatorske i K Jet motore

                          Ono sto sam procitao su iskustva zadovoljnih ali me vise zanima iskustvo nezadovoljnih korisnika iz prakse a to nisam nasao.
                          Ako u nekim segmentima bazna mapa ne bude u redu,pa recimo u jednom trenutku ima previse plina sto moze izazvati povremeni izostanak paljenja(sto ce se na l-sondi odraziti kao siromasna smesa).ECU ce misliti da treba da doda jos vise plina i eto,zaglupi ga skroz....mora mu se peske pomoci i to sa znanjem i iskustvom....sam sve da uradi nece moci.....jos recimo,u max opterecenju neki motori zahtevaju da smesa ide dosta iznad maximuma 0-1 L-sonde.Ni to ECU nece znati

                          Comment

                          Working...
                          X